اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008165512814449

روش های شناسایی ظروف مسی اصل و با کیفیت از بدل و بی کیفیت

کد: 140008165512814449

https://bit.ly/3F2UB3f

، زنجان , (اخبار رسمی): در این مقاله کاربردی در مورد اینکه چطور میتوانید ظروف مسی اصل را از ظروف مسی بدل تشخیص بدید توضیحاتی رو خواهیم داد.

روش های شناسایی ظروف مسی اصل و با کیفیت از بدل و بی کیفیت
خرید ظروف مسی نفیس مس

روش های شناسایی ظروف مسی اصل و با کیفیت از بدل و بی کیفیت

تشخیص ظروف مسی اصل با کیفیت از ظروف فیک و بی کیفیت بدل یکی از دغدغه کسایی است که می خواهند  ظروف مسی تهیه کنن ، ما در نفیس مس فقط ظروف مسی اصل زنجان کار میکنیم ، شهر  زنجان با کیفیت ترین و بهترین محصولات مسی کل کشور رو تولید می کنه و مس زنجان به دلایل متعدد کیفیت بهتری نسبت به مس شهر های دیگه داره که این عوامل باعث شده ظروف مسی زنجان طرفداران بسیاری زیادی در کل کشور داشته باشد ، پس ما در این مقاله در مورد شناسایی ظروف مسی اصل زنجان صحبت می کنیم . 

روش های شناسایی بهترین نوع ظروف مسی:

رنگ مسی درخشان :

مس اصل دارای رنگ درخشان و براق می باشد ، موقع خرید به رنگ ظروف مسی دقت کنید که براق و درخشان باشد ، رنگ مسی تیره نشان دهنده بی کیفیت بودن مس می باشد .

جنس ورق مس :

در تولید ظروف مسی از ورق های مسی با قطر های مختلف استفاده می شود ، موقع خرید توجه کنید که از ورق نازک مس در تولید ظرف استفاده نشده باشد ( از وزن کار مشخص میشود ) خصوصا موقع خرید قابلمه و تابه و کتری قوری و کلا ظروف مسی پخت و پز که روی شعله قرار میگیرن این نکته بسیار مهم هست، در نتیجه وزن ظروف اصل و با کیفیت از ظروف بدل بیشتر هست

  • سطح ظرف مسی باید صاف باشد و خوردگی و خراش نداشته باشد .
  • نباید پوسته پوسته شده باشد .
  • نباید سوراخ باشد.
  • نباید فرو رفتگی داشته باشد.
  • سطح ظروف مسی باید صاف و یکدست باشد .

کیفیت قلع کاری:

قلع به رنگ سفید می باشد سفیدی درون ظروف مسی به خاطر قلع اندود کردن ظروف مسی می باشد ، نوع قلع و کیفیت قلع اندود کردن بسیار مهم هست برای تشخیص ظروف مسی تقلبی یا اصل به نوع قلع کاری توجه کنید .

  • باید دورن ظروف مسی کاملا یکدست قلع اندود شده باشد.
  • نباید لکه های سیاه روی محل قلع اندود شده باشد.
  • قطع با کیفیت براق و درخشان می باشد .

خصوصا موقع خرید ظروف مسی پخت و پز مثل : قابمله مسی ، کتری قوری مسی ، ماهیتابه مسی ، قهوه جوش و …  و ظروفی مثل : پارچ مسی ، لیوان مسی به قلع بسیار توجه کنید ، چون این ظروف با قلع با مواد غذایی در ارتباط هست و اگه قلع بی کیفیت استفاده شده باشد برای سلامتی تان مضر خواهد بود .

نوع و کیفیت چکش زنی :

چکش زنی ظروف مسی به سه نوع تقسیم بندی می شود که عبارتند از :

  1. چکش زنی دستی: با کیفیت ترین نوع چکش زنی که به صورت تمام دستی انجام می شود ، زیبایی بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد و اینکه قیمت بالاتری هم دارد
  2. چکشی زنی ماشینی: در این روش توسط دستگاه چکش زنی انجام می شود کیفیت چکش زنی ماشینی به کیفیت دستگاه استفاده شده مربوط می شود .
  3. چکش زنی رو قالب: در این روش در اصل چکش زنی روی  ظرف انجام نمی شود و فقط جای چکش در حین قالب گیری روی ظرف می ماند .

چکش زنی باید به صورت منظم و یکدست باشد

بعضی مواقع چکشی زنی ماشینی کیفیت بالاتری از چکش دست دارد

نوع و کیفیت قالب گیری :

بخش قالب گیری ظروف مسی بسیار مهم هست ، ظروف مسی اصل و با کیفیت به نوعی قالب گیری می شوند که هر مدل ظروف مسی دارای ۱ اندازه هستند حتی ۱ میل هم تفاوت اندازه ندارند ، جای دسته ها ، جای درب روی ظرف به صورت اصولی روی آن قرار گرفته :

دقت کنید درب ظروف مسی خصوصا ظروف پخت و پز به راحتی در محلش قرار بگیرد .

دسته ها به محکمترین شکل روی ظرف مسی نصب شده باشد

کیفیت جوش یا پرچ دسته و پایه :

پایه و دسته ظروف مسی با استفاده از جوش و پرچ متصل می شوند ، کیفیت جوش کاری ظروف مسی بسیار مهم هست که خدایی نکرده بعد از یه مدت استفاده نشکند ، حتی کیفیت جوش محل پیچ ها هم باید به قدری محکم باشد که با فشار و ضربه آسیب نبیند ، پس موقع خرید ظروف پایه دار و دسته دار توجه کنید که جوش با کیفیت و محکم استفاده شده باشد ، به نکات زیر توجه کنید :

  • به جای جوش از چسب استفاده نشده باشد
  • دسته و پایه ها کج جوشکاری نشده باشد

تشخیص مس اصل با آهن ربا :

یک راه بسیار ساده و کاربردی برای شناسایی ظروف مسی اصل آهنربا می باشد ( مس جذب آهنربا نمی شود ) ، بعضی از افراد سودجو ظروف آبکاری شده با رنگ مس را به اسم مس می فروشند ، پس حتما حواستان به این مورد باشد ، خصوصا موقع خرید انواع چراغ های مسی و سینی مسی

یه راهکار ساده برای تشخیص مس اصل :

کافیست ظروف مسی خود را با مخلوطی از نمک  و سرکه یا رب تمیز کنید. اگر پس از تمیز کردن رنگ ظرف، به رنگ قهوه ای مایل به قرمز دربیاید، در واقع مس به شکل قابل توجهی خالص است.

———————————————————-

مشاوره تشخیص ظروف مسی اصل  :

برای دریافت مشاوره برای تشخیص ظروف مسی از کارشناسان ما

می توانید با شماره ۰۲۴۳۳۴۶۵۳۳۳ تماس بگیرید یا به شماره ۰۹۱۲۷۴۳۱۸۷۷ در واتس اپ پیام بدید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نفیس مس زنجان

معرفی نفیس مس زنجان نفیس مس زنجان تولید کننده انواع ظروف مسی با کیفیت ، کار خود را به عنوان عرضه کننده ظروف مسی از اوایل سال 98 آغاز کرده و تلاش دارد محصولات مسی اصل و با کیفیت تولید شده در نفیس مس زنجان را در اختیار خانواده های ایرانی قرار دهد . ظروف عرضه شده در نفیس مس دارای بهترین کیفیت ساخت و مواد اولیه می باشند ، این ظروف مسی توسط پزشکان برای استفاده روزمره توصیه شده است . ما در نفیس مس ظروف مسی نانو شده با رنگ همیشه ثابت و درخشان را عرضه می کنیم : محاسن ظروف مسی نانو شده ؟ نانو مس روکش شفاف و مقاوم به خش و حرارت می باشد ، مس نانو شده شفاف تر و مقاوم تر در برابر خش و حرارت می باشد ، ظروف مسی نانو شده رنگ ثابتی دارند و در طولانی مدت هم هیچ مشکلی پیش نمی آید . فواید ظروف مسی برای انسان : . افزایش آهن بدن .جبران کم خونی بدن . کاهش درد مفاصل آرامش اعصاب و روان . تقویت خون رسانی به مغز . کمک به حمل اکسیژن در خون . تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو . کم به کاهش وزن . متعادل کردن تعادل در ترشح هورمون ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید