اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108076796214449
در دسترس نیست

معرفی مدل های جذاب و جدید شیرینی خوری مسی

مدل های خاص و زیبای شیرینی خوری مسی مخصوص عید 1402 m

کد: 140108076796214449

، زنجان , (اخبار رسمی): در این مقاله چند مدل از زیباترین و شیک ترین مدل های شیرینی خوری مسی رو آماده کرده ایم ، شیرینی خوری مسی در کنار سایز ظروف پذیرایی مسی میتونه رنگ و بوی خاصی به سفره عید تون بده ، مدل های خاص و زیبا رو از دست ندید .

شیرینی خوری مسی در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه میشه ، از نظر کیفیت و نوع جنس کالا قیمت های متفاوتی داره ، در مدل های چند طبقه هم چند نمونه داریم ، ظرف های مسی برای مهمانی و دورهمی مناسب هست

معرفی مدل های جذاب و جدید شیرینی خوری مسی که به دست مسگران هنرمند زنجانی و اصفهانی طراحی و تولید شده ، شیرینی خوری مسی یکی از ظروف سرویس پذیرایی مسی هست که امروزه مورد توجه خانم های ایرانی قرار گرفته ، ان هم به خاطر رنگ زیبای مس و کیفیت ساخت بالا و دوام ظروف مسی که میتونید تا سال ها استفاده کنید و لذت ببرید .

قیمت شیرینی خوری مسی :

شیرینی خوری هم مثل سایز ظروف مسی از لحاظ بعضی ویژگی ها میتونه قیمت های متفاوت داشته باشه ، ویژگی هایی که باعث میشه قیمت شیرینی خوری مسی با هم فرق کنه :

  1. وزن محصول ( ظروف مسی با وزن بالاتر قیمت بیشتری خواهند داشت )
  2. کیفیت ساخت ( به میزانی که کیفیت ساخت بالا باشه قیمت بالاتر خواهد بود )
  3. نوع طراحی ( طراحی محصول هم نقش مهمی در قیمت داره ، تولید برخی از ظروف زمان بر تر هست )
  4. نانو بودن : شیرینی خوری مسی نانو شده از نانو نشده قیمت بیشتری داره
  5. نوع چکش کاری : ظروف مسی چکش دست قیمت بالاتری دارند

این ها چند نمونه از تفاوت ظروف مسی با هم بود ، ممکنه 2 تا شیرینی خوری از لحاظ ظاهر کاملا شبیه به هم باشن ولی قیمت متفاوتی داشته باشه ، موارد گفته شده در بالا رو حتما باید چک کیند .

انواع مدل شیرینی خوری مسی :

شیرنی خوری در مدل های مختلف تولید میشود : دو طبقه ، تک طبقه ، سه طبقه

  • مدل های قلم کاری
  • مدل های چکشی
  • مدل کروم شده ( نقره ای رنگ )
  • مدل طرح دار cnc شده

تفاوت شیرینی خوری مسی نانو شده با نانو نشده :

شیرینی خوری مسی نانو شده از لحاظ تغییر رنگ مشکلی نداره و رنگش برای همیشه ثابت هست ، ولی ظروف نانو نشده بعد از مدت کوتاهی تغییر رنگ میده و باید تمیز کنید .

سخت پایانی : شیرینی خوری مسی در کنار شکلات خوری مسی از پرطرفدار ترین ظرف های مسی این روزهاست ، از این نظر که در مهمانی ها کاربرد خیلی زیادی دارند ، بهتون توصیه میکنیم لذت خرید و پذیرایی در سرویس پذیرایی مسی رو از دست ندید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نفیس مس زنجان

معرفی نفیس مس زنجان نفیس مس زنجان تولید کننده انواع ظروف مسی با کیفیت ، کار خود را به عنوان عرضه کننده ظروف مسی از اوایل سال 98 آغاز کرده و تلاش دارد محصولات مسی اصل و با کیفیت تولید شده در نفیس مس زنجان را در اختیار خانواده های ایرانی قرار دهد . ظروف عرضه شده در نفیس مس دارای بهترین کیفیت ساخت و مواد اولیه می باشند ، این ظروف مسی توسط پزشکان برای استفاده روزمره توصیه شده است . ما در نفیس مس ظروف مسی نانو شده با رنگ همیشه ثابت و درخشان را عرضه می کنیم : محاسن ظروف مسی نانو شده ؟ نانو مس روکش شفاف و مقاوم به خش و حرارت می باشد ، مس نانو شده شفاف تر و مقاوم تر در برابر خش و حرارت می باشد ، ظروف مسی نانو شده رنگ ثابتی دارند و در طولانی مدت هم هیچ مشکلی پیش نمی آید . فواید ظروف مسی برای انسان : . افزایش آهن بدن .جبران کم خونی بدن . کاهش درد مفاصل آرامش اعصاب و روان . تقویت خون رسانی به مغز . کمک به حمل اکسیژن در خون . تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو . کم به کاهش وزن . متعادل کردن تعادل در ترشح هورمون ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل