اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108106802414449
در دسترس نیست

قندان های انار مسی نفیس مس مخصوص شب یلدا ، در مدل های مختلف ، نانو شده رنگ ثابت

قندان انار مسی نفیس مس مخصوص شب یلدا

کد: 140108106802414449

، زنجان , (اخبار رسمی): قندان های انار مسی نفیس مس مخصوص شب یلدا که در چند مدل به صورت طرح دار و چکشی در سایت نفیس مس عرضه میشود ، همه این قندان های مسی با کیفیت عالی در شهر زنجان تولید شده اند .

قندان انار مسی نفیس مس مخصوص شب یلدا
انار مسی در مدل های مختلف ، انار مسی قندان ، قندان مسی انار

قندان های انار مسی به خاطر جلوه خاص و زیبایی که دارد در شب یلدا مورد توجه خانم های ایرانی قرار میگیره ، جنبه دکوری خاص این محصول باعث شده استقبال از این قندان زیبا بیشتر بشه

قندان های انار مسی نفیس مس مخصوص شب یلدا ، قندان انار مسی از جمله ظروف مخصوص شب یلدا هست ، این قندان های زیبا جلوه خاصی به دکور مهمانی شب یلدا میده ، رنگ زیبای مسی در کنار رنگ قرمزی انار زیبایی خیره کننده ای خواهد داشت.

انار مسی تولید کدام شهر هست ؟

عمدتا قندان های طرح انار مسی بیشتر در شهر زنجان تولید میشود ، برند نفیس مس یکی از تولید کنندگان این مدل قندان در 3 سایز مختلف می باشد ، قندان های ما در مدل های چکشی ، طرح دار و کروم به بازار عرضه می شود که همگی از لحاظ کیفیت نامبر وان هستند .

انواع مدل قندان طرح انار مسی :

  • قندان انار چکشی 
  • قندان انار طرح دار
  • قندان انار کروم شده ( نقره ای براق )
  • قندان انار مدل کلاسیک الماس تراش 

آیا قندان های مسی انار رنگ شون ثابت هست ؟

سوال خیلی از خریداران این محصول قبل از خرید ، پاسخ این سوال این هست که قندان های ما به صورت نانو شده عرضه میشود و شما نگران سیاه شدن رنگ آن نباشید ، ظروف مسی نانو شده در مقابل سیاه شدن  و زنگ زدگی مقاوم هستند .

این انار های مسی فقط جنبه دکوری داره یا میشه استفاده هم کرد ؟

بله میشه استفاده کرد ، هم برای دکور خونه استفاده کنید ، بیشتر مدل های ظروف مسی هم برای دکور میشه برد هم برای استفاده روزمره .

آیا این ظروف به صورت دست ساز هستند ؟

این ظروف به صورت نیمه دست ساز تولید میشوند به این شکل که حدود 60 درصد مراحل تولید این ظرف توسط دست انجام میشود و 40 درصد بقیه توسط ماشین و دستگاه خم انجام میگیرد .

میخوام قندان مسی به صورت عمده خرید کنم ؟

برای خرید تعداد بالا و عمده قندان های مسی طرح انار میتونید به سایت مون مراجعه کنید و با پشتیبان سایت صحبت کنید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نفیس مس زنجان

معرفی نفیس مس زنجان نفیس مس زنجان تولید کننده انواع ظروف مسی با کیفیت ، کار خود را به عنوان عرضه کننده ظروف مسی از اوایل سال 98 آغاز کرده و تلاش دارد محصولات مسی اصل و با کیفیت تولید شده در نفیس مس زنجان را در اختیار خانواده های ایرانی قرار دهد . ظروف عرضه شده در نفیس مس دارای بهترین کیفیت ساخت و مواد اولیه می باشند ، این ظروف مسی توسط پزشکان برای استفاده روزمره توصیه شده است . ما در نفیس مس ظروف مسی نانو شده با رنگ همیشه ثابت و درخشان را عرضه می کنیم : محاسن ظروف مسی نانو شده ؟ نانو مس روکش شفاف و مقاوم به خش و حرارت می باشد ، مس نانو شده شفاف تر و مقاوم تر در برابر خش و حرارت می باشد ، ظروف مسی نانو شده رنگ ثابتی دارند و در طولانی مدت هم هیچ مشکلی پیش نمی آید . فواید ظروف مسی برای انسان : . افزایش آهن بدن .جبران کم خونی بدن . کاهش درد مفاصل آرامش اعصاب و روان . تقویت خون رسانی به مغز . کمک به حمل اکسیژن در خون . تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو . کم به کاهش وزن . متعادل کردن تعادل در ترشح هورمون ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار