اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008165513016209

خرید ژل رویال با بهار هانی

کد: 140008165513016209

https://bit.ly/3klJ9Yn

، (اخبار رسمی): ژل رویال که با نام شاه‌انگبین نیز شناخته می‌شود، نوعی خاص از ترشحات زنبور عسل (متفاوت با عسل یا زهر) است که در تغذیه‌ی لاروهای زنبور عسل (زنبورهای نوزاد) و ملکه کاربرد دارد.

خرید ژل رویال با بهار هانی
خرید ژل رویال با بهار هانی

ویتامین های موجود در ژل رویال

برخی از ویتامین های موجود در ژل رویال عبارتند از: تیامین (B1) ریبوفلاوین (B2) اسید پانتوتنیک (B5) پیریدوکسین (B6) نیاسین (B3) اسید فولیک (B9) اینوزیتول (B8) بیوتین (B7) این مواد مغذی ممکن است برخی از مزایای بالقوه سلامتی ژل رویال را فراهم کند ، اگرچه تحقیقات بیشتری در مورد این ماده منحصر به فرد مورد نیاز است.

ژل رویال ممکن است اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی ایجاد کند. ادعا می شود که ژل رویال باعث کاهش التهاب و استرس اکسیداتیو می شود. در مطالعات آزمایشگاهی و حیوانی متعدد ، به نظر می رسد اسیدهای آمینه خاص ، اسیدهای چرب و ترکیبات فنلی موجود در ژل رویال دارای اثرات آنتی اکسیدانی قوی هستند.

علاوه بر این ، چندین مطالعه در آزمایشگاه نشان می دهد که سطح مواد شیمیایی پیش التهاب آزاد شده از سلولهای ایمنی تحت درمان با ژل رویال کاهش یافته است. با وجود این نتیج های امیدوارکننده هنوز مطالعات انسانی آن گونه ک باید و شاید انجام نشده است. برای نتیجه گیری قطعی در مورد درمان التهاب با ژل رویال ، اطلاعات بیشتری لازم است.

تاثیر ژل رویال بر کلسترول

ممکن است با تأثیر بر سطح کلسترول ، خطر بیماری های قلبی را کاهش دهد مطالعات حیوانی و انسانی نشان می دهد که ژل رویال ممکن است بر میزان کلسترول تأثیر مثبت بگذارد و در نتیجه خطر بیماری قلبی را کاهش دهد. اگرچه مکانیسم دقیق آن نامشخص است ، اما پروتئین های خاص موجود در ژل رویال ممکن است به کاهش کلسترول کمک کنند.

یک مطالعه ۱۲ هفته ای نشان داد که در خرگوش های حاوی ژل رویال به طور قابل توجهی میزان کلسترول LDL کل و “بد” آنها را به ترتیب ۲۸ و ۲۳ درصد کاهش یافته است. به طور مشابه ، یک مطالعه یک ماهه روی انسان ، کاهش کلسترول LDL کل و “بد” در افراد با مصرف حدود ۳ گرم ژله رویال را ۱۱٪ و ۴٪ کاهش داد.

برعکس، از یک مطالعه کوچک دیگر انسانی هیچ تفاوت قابل توجهی در سطح کلسترول بین شرکت کنندگان تحت درمان با ژل رویال و کسانی که در آزامایش قار داشتند به دست نیامد.

قیمت ژل رویال

قیمت ژل رویال یا ژل ملکه یکی از سوالات رایجی می باشد که اغلب افراد با آن مواجه هستند. این ماده غذایی بسیار مقوی و مغذی که از نظر دارویی و طب سنتی ارزش بالایی دارد، با توجه به کاربرد گسترده آن و همچنین تولید مقدار کم آن در کندوهای زنبور عسل، نسبت به عسل از قیمت ببشتری برخوردار است. 

تشخیص ژل رویال اصل

به همان اندازه که در خرید و فروش عسل تقلب وجود دارد، در ارائه ژل رویال نیز این مسئله به چشم میخورد. مخصوصا در سالهای اخیر که ارزش این ماده از نظر علم پزشکی به اثبات رسیده و تقاضا برای مصرف آن رو به افزایش است. تشخیص ژل رویال اصل کار سختی می باشد و به صورت شهودی و بدون آزمایش نمی توان به طور دقیق تشخیص داده که ژل رویال اصل است یا خیر! از مهم ترین ویژگی های ژل رویال اصل می توان به رنگ موارد زیر اشاره نمود که توجه به آن می تواندفرآیند تشخیص اصل از تقلبی را آسان کند:

  • رنگ ژل رویال اصل سفید مایل به زرد روشن
  • بوی تند ژل رویال
  • خشک شدن ژل رویال اصل روی پوست
  • تغییر رنگ کاغذ تورنسل آبی به قرمز بخاطر خاصیت اسیدی ژل
  • طعم ترش و تلخ ژل رویال اصل

خواص ژل رویال

ژل رویال یا ژل سلطنتی یکی از محصولات تولید شده در کندوی زنبور عسل می باشد که دارای خواص درمانی بسیار زیادی بوده و تنها غذای زنبور ملکه به شمار می رود. با توجه به خواص درمانی بسیار زیاد این ژل در درمان بیماری های پوستی، رفع عفونت و جلوگیری از رشد تومورهای مختلف در بدن، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. گالری عسل بهار؛ ارائه دهنده بهترین و با کیفت ترین ژل رویال در ادامه به معرفی این ژل پرداخته و به سوالاتی از قبیل خواص ژل رویال برای پوست، سرطان، کودکان، آلزایمر و سایر بیماری ها چیست، پاسخ خواهد داد.

خواص ژل رویال برای پوست

ژل سلطنتی منبع غنی از ویتامین های A، C, D, E بوده و در ترکیبات خود مقدار زیادی کلاژن، تیامین و لسیتین دارد که برای جوان سازی پوست و از بین بردن چربی ها اثر شگفت انگیزی ایجاد می کنند. علاوه بر جلوگیری از پیری پوست به دلیل مقدار کلاژن زیاد در ژل، استفاده از آن می تواند به برطرف شدن التهابات پوستی نیز کمک کند.

فواید ژل رویال برای کم خونی

ژله رویال ممکن است گلبول های قرمز خون را افزایش داده و کم خونی را کاهش دهد. در یک مطالعه بیش از شش ماه ، ۳۱ داوطلب که روزانه یک مکمل ژله رویال (۳ گرم) می خوردند تعداد گلبول های قرمز خون بالاتر بود.

ژل رویال ممکن است سطح تستوسترون را افزایش دهد ، که می تواند باعث تولید خون گلبول های قرمز شود.نتایج این آزمایش منفرد باید در مطالعات بیشتر روی جمعیت بیشتر تأیید شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]