اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008165513116209

فروش ژل رویال و عسل طبیعی با بهارهانی

کد: 140008165513116209

https://bit.ly/3EXXFgT

، (اخبار رسمی): عسل مایعی شیرین و غلیظ است که توسط زنبورهای عسل ساخته می شود. زنبورها عمدتاً شهد گلهای غنی از شکر را از محیط خود جمع می کنند.آنها پس از ورود به کندو ، شهد را به طور مکرر مصرف ، هضم و دوباره احیا می کنند. محصول نهایی عسل است ، مایعی است که به عنوان غذای ذخیره شده زنبورهای عسل استفاده می شود.

فروش ژل رویال و عسل طبیعی با بهارهانی
فروش ژل رویال و عسل طبیعی با بهارهانی

فواید عسل برای فشار خون

 آنتی اکسیدان های موجود در آن می توانند به کاهش فشار خون کمک کنند فشار خون یکی از عوامل خطرناک بیماری های قلبی است و ممکن است عسل به کاهش آن کمک کند. دلیل این امر آنست که حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی است که با کاهش فشار خون ارتباط دارند.مطالعات روی موش ها و انسان ها نشان داده است که میزان فشار خون ناشی از مصرف عسل نسبتاً کم است.

تشخیص عسل طبیعی به روش زنبوردارها

عسل مصنوعی یک ماده‌ی شیرین و چسبناک است که از تغلیظ شیرین‌کننده‌های ارزانی مثل شکر، نیشکر تصفیه‌شده، چغندر قند و شربت شکر به دست می‌آید. برای تشخیص عسل طبیعی در طب سنتی علاوه بر تست کردن طعم، بو، میزان چسبندگی و رنگ عسل، مقداری از عسل در آزمایشگاه تخصصی مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

تست‌های آزمایشگاهی از جمله روش‌های تشخیص عسل طبیعی از تقلبی است که می‌تواند به طور دقیق میزان ترکیبات آن را آنالیز کند. زنبورداران نیز برای تشخیص عسل طبیعی و تعیین میزان کیفیت و مرغوبیت عسل تولید شده یک نمونه از آن را به آزمایشگاه می‌فرستند. به کمک انجام آزمایش می‌توان میزان ساکارز، رطوبت، هیدروکسی متیل فورفورال، گلوکز، فروکتوز موجود در عسل طبیعی را تعیین کرد. سپس بر اساس استانداردهای موجود میزان کیفیت عسل مشخص می‌شود. در عسل‌های طبیعی میزان ساکاروز بالای ۵ درصد گزارش شده است.

به کمک تست آزمایشگاهی میزان گرده گل و نوع گرده و گیاهان مصرف شده توسط زنبورهای عسل را هم می‌توان تعیین کرد. هر چه میزان گرده بیشتر باشد آن عسل طبیعی‌تر بوده و دارای خواص بیشتری است. البته ناگفته نماند که در عسل‌های تقلبی هم گرده به صورت دستی به عسل افزوده می‌شود. به کمک این تست‌ها حتی می‌توان نوع زنبور تولید کننده عسل، خصوصیات شیمیایی و فیزیکی آن را هم تشخیص داد. در نهایت می‌توان گفت که مطمئن‌ترین روش تشخیص عسل طبیعی از عسل تقلبی و تنها راه تشخیص عسل طبیعی به روش زنبوردارها همین تست آزمایشگاهی است.

خواص ژل رویال اصل

تا به حال تحقیقات علمی بسیاری بر روی خواص ژل رویال صورت گرفته است. نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که ژل رویال طبیعی سرشار از آب، کلاژن، کربوهیدرات، پروتئین‌های آلبومین و گلوبولین، اسیدهای آمینه، اسیدهای چرب غیر اشباع همچون ۱- هیدروکسی ۲- دکنوئیک اسید، استیل کولین، مواد معدنی همچون کلسیم، آهن، سیلیسیوم، فسفر و انواع ویتامین‌ها از جمله ویتامین‌های،B9 ,B12 ,B1, B2 ,B3, B5, B6, B7, ,B8, ,A ,C E می‌باشد.

از جمله خواص درمانی این محصول معجزه گر می‌توان به مواردی از جمله درمان بیماری‌های پوستی، تقویت مو، جلوگیری از پوکی استخوان، جلوگیری و درمان کرونا، افزایش قد در کودکان، کاهش کلسترول و قند خون، تنظیم فشار خون، جلوگیری از ابتلا به کبد چرب، کاهش وزن و افزایش چربی سوزی در بدن و غیره اشاره کرد. این‌ها تنها موارد بسیار کمی از خواص ژل رویال اصل است که می‌تواند بر سلامت بدن تأثیر چشمگیری داشته باشد. از دیگر خواص زل رویال اصل می‌توان به مواردی از قبیل کلاژن سازی، حفاظت از پوست و رفع چروک، درمان بیماری‌های جنسی و نازایی، پیشگیری و درمان آلزایمر، درمان رماتیسم، رفع ضعف و بی‌حالی، تعدیل سیستم ایمنی، ضد سرطان، جلوگیری از انسداد شریان‌ها، مبارزه با عفونت‌های باکتریایی و ویروسی، ترمیم زخم‌ها، رفع کم خونی، بهبود روند هضم و گوارش، درمان دیابت، افزایش قوای بدنی و انرژی جسمانی و درمان افسردگی پس از یائسگی اشاره نمود.

استفاده از خواص درمانی ژل رویال برای درمان بیماری‌های مختلف در تمام سنین تجویز می‌شود. همچنین از این محصول در تولید دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی به طور گسترده استفاده می‌شود. در این میان یکی از مهم‌ترین خواص ژل رویال اصل رفع ناباروری در زنان و مردان است. کاهش تأثیرات سوء هورمون استروژن بر بدن و جلوگیری از بروز سرطان‌هایی مثل سرطان سینه و انواع تومورها به دلیل وجود ماده HAD10 از جمله مواردی است که پس از استفاده مداوم از ژل رویال طبیعی قابل مشاهد می‌باشد.

خرید و فروش ژل رویال

همان طور که می‌دانید خرید و فروش ژل رویال تنها در داخل کشور انجام نمی‌شود. در واقع تولید کنندگان این محصول در ایران از صادرکنندگان برتر ژل رویال به سایر کشورها هستند. کیفیت ژل رویال اصل، نوع بسته بندی، وزن بسته بندی‌ها، رعایت بهداشت در تولید و بسته بندی ژل رویال، رعایت استانداردهای جهانی در تولید ژل رویال اصل و دریافت مجوزهای لازم برای صادرات ژل رویال از جمله مواردی است که تولید کنندگان این محصول به طور ویژه‌ای به آنها توجه می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]