اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008195517116830

دوره های گروهی آیلتس (IELTS) - ایران اروپا

کد: 140008195517116830

https://bit.ly/3oJUK5d

، تهران , (اخبار رسمی): دوره های آیلتس گروهی موسسه ایران اروپا حاصل سال‌ها کار برترین اساتید IELTS کشور و به کار گیری اساتید خبره و کارآمد در این آزمون است.

دوره های گروهی آیلتس (IELTS) - ایران اروپا
دوره های گروهی آیلتس (IELTS) - ایران اروپا

در دوره آیلتس نکات هر 4 مهارت اصلی آزمون IELTS به طور کامل تدریس شده و زبان آموزان پس از طی کامل دوره می‌توانند به نمره مد نظر خود برسند مشروط بر اینکه سطح زبان عمومی با نمره مد نظر تطابق داشته باشد

دوره های آیلتس گروهی موسسه ایران اروپا حاصل سال‌ها کار برترین اساتید IELTS کشور و به کار گیری اساتید خبره و کارآمد در این آزمون است.

در این دوره شیوه ها و نکات هر 4 مهارت اصلی آزمون IELTS به طور کامل تدریس شده و زبان آموزان پس از طی کامل دوره می‌توانند به نمره مد نظر خود برسند البته مشروط بر اینکه سطح زبان عمومی ایشان با نمره مد نظر تطابق داشته باشد.

در این کلاس‌ها در 48 جلسه، روی هر چهار مهارت اصلی صحبت کردن (Speaking)، گوش کردن (Listening)، خواندن (Reading) و نوشتن (Writing) با رویکرد گرفتن بهترین نتیجه کار شده و تمامی تکنیک‌ ها و نکات لازم برای گرفتن نمره هر چه بالاتر در آزمون آیلتس به شما آموزش داده خواهد شد.

شرکت در دوره آیلتس (IELTS) و کلاس های جانبی دیگر در موسسه ایران اروپا، نه تنها چگونگی امتحان دادن را به شما آموزش داده بلکه باعث می‌شود نمره آیلتس شما به طور متوسط بین 0.5 تا 1 نمره بالاتر رود.

کتاب‌ها و منابع دوره آیلتس:
منابع اصلی آموزشی در دوره های آیلتس (IELTS)، جزوه‌های تخصصی تهیه شده توسط دپارتمان آزمون های بین المللی موسسه زبان ایران اروپا هستند.

این جزوه‌ها از بیشتر از 200 عنوان کتاب معتبر دوره های آیلتس تهیه شده‌اند. بعضی از این منابع کتاب‌های Collin’s، Barron، New Insight on IELTS و Focus on IELTS هستند.

از آنجا که منابع بین المللی آیلتس همواره در حال تغییر و به روز شدن هستند، این جزوه‌ها نیز ماهی یک بار با توجه به تغییرات منابع بین المللی، به روز رسانی می‌شوند.

در کنار جزوه‌های اصلی، از سری کتاب های Cambridge IELTS هم برای ارزیابی مستمر وضعیت شما استفاده می‌شود.

تعداد نفرات و تعداد جلسات دوره:
دوره گروهی آیلتس با حداقل 5 نفر و حداکثر 12 نفر تشکیل می‌شود.

تعداد جلسات دوره نیز شامل 48 جلسه 90 دقیقه‌ای کلاس اصلی به علاوه 30 جلسه کلاس های جانبی رایگان است.

کلاس‌ها و خدمات رایگان جانبی دوره آیلتس:
تمامی زبان آموزان دوره IELTS میتوانند در کنار کلاس اصلی خود تا سقف 30 جلسه از کلاس های جانبی موسسه شامل 15 عنوان از جمله بحث آزاد، گرامر و…. به صورت کاملا رایگان استفاده نمایند. این کلاس ها تاثیر بسزایی در ارتقاء سطح زبان عمومی متقاضیان این آزمون گذاشته و به راحتی سطح نمره دانشجویان را بین 0.5 الی 1 نمره افزایش خواهد داد.

جهت آشنایی با سرفصل‌های کلاس های جانبی، اینجا کلیک کنید.

مدرسین دوره‌ آیلتس:
تمامی مدرسین دوره های IELTS دارای حداقل 8 سال سابقه مفید فقط در زمینه تدریس این آزمون هستند و و اکثر قریب به اتفاق این اساتید دارای مدرک دکترا آموزش زبان انگلیسی می باشند.

با افتخار اعلام میکنیم که اکنون آموزشگاه زبان ایران اروپا دارای قوی‌ترین نیروهای انسانی در زمینه آزمون IELTS بوده و این امر موجب شده بالغ بر 90 درصد متقاضیان به نمره مد نظر خود دست یابند.

سطح مورد نیاز و نحوه تعیین سطح و ثبت نام در دوره آیلتس:
سطح شما برای شرکت در دوره های تکنیک IELTS کاملا تابع نمره مد نظر شما به شرح زیر خواهد بود:

نمره مد نظر    حداقل سطح مورد نیاز
5 (ACADEMIC & GENERAL)    Intermediate
6 (ACADEMIC & GENERAL)    Upper-Intermediate
7 (ACADEMIC & GENERAL)    Advanced
در صورتی که سطح شما با نمره مورد نظرتان متناسب است، می‌توانید وارد کلاس های آمادگی برای ازمون ایلتس (IELTS) شوید. در غیر این صورت، باید در کلاس های Pre IELTS شرکت کرده تا سطح دانش انگلیسی شما به میزان مورد نیاز برسد.

از آنجا که 10 نفر سوپروایزر به صورت تمام وقت در شعبه مرکزی مشغول به فعالیت هستند، تعیین سطح و مشاوره رایگان همه روزه از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9:30 صبح تا 8:30 شب به صورت شفاهی و رایگان انجام شده و پس از تعیین سطح، زبان آموزان می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

آشنایی با آزمون آزمایشی آیلتس (IELTS Mock):
از آنجا که شرکت در آزمون های آزمایشی تاثیر فراوانی در موفقیت در آزمون اصلی خواهد داشت شرکت در این آزمون‌ها می‌تواند بسیار سرنوشت ساز باشد. به علاوه هر چه قدر محیط و شیوه برگزاری این آزمون به آزمون اصلی نزدیکتر باشد می‌تواند از تنش و استرس متقاضیان در آزمون اصلی بکاهد. در همین راستا در آموزشگاه ایران اروپا هر ماه دو بار آزمون آزمایشی آیلتس (IELTS Mock) برگزار می‌کنیم.

با جرات عنوان می‌کنیم این آزمون کاملا منطبق با شرایط آزمون اصلی است چون:

1- تمامی سوالات از خارج از کشور و از منابع معتبر خریداری شده که کاملا استاندارد بوده و شما هرگز این سوالات را در هیچ کجا مشاهده نکرده‌اید (سوالات Unseen هستند).

2- موسسه زبان ایران اروپا تنها موسسه‌ای است که سالن اختصاصی جهت آزمون های آزمایشی در نظر گرفته و حتی میز و صندلی‌هایی که در این سالن به کار رفته دقیقا همان است که در آزمون اصلی تجربه خواهید کرد.

3- هدست‌های به کار رفته در آزمون Listening دارای بالاترین کیفیت ممکن و دقیقا همان هدست‌های آزمون اصلی شما خواهند بود.

4- ممتحن‌های آزمون های آزمایشی آیلتس از برترین و با سابقه ترین مدرسین IELTS کشور هستند که در کنار آزمون تمامی متقاضیان را به نحو احسن راهنمایی خواهند کرد.

5- از آنجا که عمده ضعف متقاضیان شرکت در این آزمون مهارت Writing بوده و همیشه برای تمامی شرکت کنندگان در این آزمون دغدغه اصلی است، برگه Writing در روز آزمون شفاهی در حضور خود متقاضی به مدت 40 دقیقه تصحیح، کلیه اشکالات به زبان آموز ارائه و نکات لازم تدریس می‌گردد.

6- صوت آزمون شفاهی و پاسخنامه های READING,LISTENING,WRITING در پروفایل اختصاصی متقاضی بارگذاری خواهد شد تا بتواند اشکالات خود را مشاهده کرده و برطرف نماید.

جهت ثبت نام آزمون ماک نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و از طریق مراجعه به سایت موسسه میتوانید ثبت نام و روز آزمون خود را مشخص نمایید.
تجربه ما از سال‌ها برگزاری دوره های آیلتس (IELTS) نشان داده که اصلی‌ترین دغدغه‌های زبان آموزان بیشتر در مورد زمان مورد نیاز و نمره‌شان است. با هم مرور می‌کنیم:

چقدر طول می‌کشد آیلتس بگیرم؟ چقدر باید برای مطالعه وقت بگذارم؟
همه چیز بستگی به دانش زبانی و نمره مورد نظر شما دارد. زمانی که آماده شرکت در دوره اصلی آیلتس هستید، به 48 جلسه گروهی یا 24 جلسه خصوصی نیاز دارید (سرعت کار در کلاس‌های خصوصی آیلتس یک و نیم تا دو برابر کلاس های گروهی است). زمانی که لازم است برای مطالعه و شرکت در کلاس بگذارید بستگی به سطح شما، نمره مورد نظر شما و زمان‌های شما دارد. برای اطلاعات بیشتر، حتما با متخصصان ما مشورت کنید!

آیا کلاس فشرده پنج روز در هفته خوب است؟
از آنجا که به ازای حضور در هر جلسه کلاس لازم است سه تا چهار ساعت هم درس بخوانید، هر روز کلاس آمدن معمولا باعث خستگی شما شده و کنترل کار را از دست شما خارج خواهد کرد. واقعیت این است که برگزاری چنین کلاس‌هایی از نظر اقتصادی برای موسسات خوب است اما لزوما باعث به بهبود عملکرد شما منجر نخواهد شد.

چقدر طول می‌کشد نمره آیلتس برای من ارسال شود؟
از زمان شرکت در آزمون، حدود 2 دو هفته طول می‌کشد تا نتایج برای شما ارسال شود.

آیلتس جنرال بهتر است یا آکادمیک؟ فرق دو امتحان با هم چیست؟
اگر به دنبال تحصیل در یک کشور خارجی هستید، معمولا مدل آکادمیک برای شما پیشنهاد شده و اگر صرفا قصد زندگی و کار در آن کشور را دارید، باید در ماژول جنرال امتحان بدهید. البته باز هم بهتر است در این باره با وکیل خود مشورت کنید!

فرق آزمون جنرال و آکادمیک در بخش‌های خواندن (Reading) و نوشتن (Writing) آنهاست.

در بخش Reading ماژول آکادمیک، 3 متن طولانی وجود دارد که به صورت توصیفی، واقعی و تحلیلی هستند و ممکن است شامل جدول و نمودارهای مختلف باشند. اما در مدل جنرال، 5 یا 6 متن وجود دارد که کوتاه بوده و تنها متن طولانی این بخش هم درباره موضوعی عمومی است.

در بخش Writing مدل آکادمیک در سوال اول باید درباره یک جدول یا نمودار یک توصیف بنویسید و در سوال دوم هم یک انشا. در مدل جنرال، سوال اول نوشتن یک نامه و سوال دوم نوشتن یک انشا است.

آیا بهتر است در ایران امتحان بدهم یا در یک کشور خارجی؟
آزمون آیلتس در ایران  (IELTS) به صورت استاندارد برگزار شده و معیارهای آن در همه جای دنیا یکسان است. پس خودتان را اذیت نکنید و همین جا امتحان دهید تا در هنگام امتحان آرامش بیشتری داشته باشید.

شرکت در امتحان آیلتس در خارج از کشور نه تنها باعث استرس و خستگی شما شده بلکه هزینه‌های فراوانی را هم به شما تحمیل خواهد کرد.

تنها متقاضیان مهاجرت به انگلستان (متقاضیان شرکت در آیلتس UKVI) هستند که برای شرکت در آزمون حتما باید به موسسه ایرسافام مراجعه کنند.

آیا آیلتس فقط نیاز به تکنیک دارد یا دانش انگلیسی بالا هم برای موفقیت در آیلتس مهم است؟
شاید تا همین چند سال پیش بود که بعضی زبان آموزان با دانش انگلیسی نه چندان بالا صرفا با حفظ کردن یک سری عبارات مشخص و تکنیک های خاص، می‌توانستند نمره نسبتا قابل قبولی در امتحان آیلتس بگیرند. اما امروزه با به روز رسانی الگوریتم‌های تصحیح سوالات و ملاک‌های ارزیابی در آیلتس، این روش‌ها دیگر جواب نداده و شما با این کارها نمره‌ای بیشتر از 5 یا 5.5 نخواهید گرفت.

دانش انگلیسی شما برای موفقیت در آزمون آیلتس قطعا مهم است. پس در دوره آیلتس (IELTS) یا Pre IELTS خود علاوه بر یادگیری تکنیک‌ها برای دستور زبان و دایره واژگان خود هم اهمیت زیادی قائل باشید.

کلاس خصوصی بهتر است یا گروهی؟
کلاس‌ های خصوصی و گروهی هر یک ویژگی‌های خود را دارند.

در کلاس‌های خصوصی سرعت پیشروی بیشتر بوده، استاد می‌تواند با تمرکز بیشتری روی شما کار کند و شما هم زمان بیشتری برای صحبت کردن خواهید داشت.

ویژگی اصلی کلاس های گروهی وجود زبان آموزان دیگر و امکان فعالیت‌های گروهی در کلاس است که هم مهارت‌های اجتماعی شما را بهبود داده و هم کلاس را برای شما جذاب‌تر خواهد کرد.

ما همواره شرکت در کلاس های گروهی آیلتس را پیشنهاد می‌کنیم، مگر آنکه برای شرکت در آزمون عجله داشته یا به خاطر محدودیت‌های زمانی، امکان شرکت در کلاس های گروهی را نداشته باشید.

بهترین موسسه آیلتس تهران

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا

موسسه زبان ایران اروپا که در سال 1388 تاسیس شد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزش زبان در غرب تهران، ارائه کننده دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت است. استادان مجرب و با انگیزه، توجه خاص به سیستم و کیفیت آموزشی، امکانات و محیط آموزشی مناسب، رده های متفاوت سنی و ارائه مدارک رسمی در پایان دوره های خاص و کارکرد تخصصی و صرف بر روی زبان انگلیسی بر خلاف سایر رقبا را می توان از جمله فاکتورهایی برشمرد که موسسه بزرگ زبان ایران اروپا را از دیگر موسسات متمایز می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش