اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008215519817556

از 18 آذر تا  21 آذربرگزار می‌شود

گردهمایی فعالان کشاورزی در نمایشگاه کشاورزی مازندران

کد: 140008215519817556

https://bit.ly/3n9JqiW

، بهشهر , (اخبار رسمی): فعالان کشاورزی با حضور در نمایشگاه سم و کود ، نهال و نهاده ها ، سیستم های نوین آبیاری ، آب و خاک و صنایع وابسته دستاوردها و توانمندی‌هایشان  رابه علاقمندان ارایه می‌کنند.

گردهمایی فعالان کشاورزی در نمایشگاه کشاورزی مازندران
غرفه گروه صنعتی فرابرد

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی کارا آمایش نارین کاسپین نماینده رسمی گروه صنعتی فرابرد، سم و کود ، نهال و نهاده ها ، سیستم های نوین آبیاری ، آب و خاک و صنایع وابسته با حضور بیش از 60 مجموعه و شرکت فعال در حوزه کشاورزی از 18 آذر تا 21 آذر در محل دائمی نمایشگاه های استان مازندران برگزار می‌شود.

مهدی خدادادی سلوط مدیرعامل کارا آمایش نارین کاسپین نماینده رسمی گروه صنعتی فرابرد با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه کشاورزی مازندران هر فصل یکبار با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه کشاورزی به علاقمندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: گروه صنعتی فرابرد به عنوان اولین تولید کننده مجاز پهپادهای غیرنظامی و دارای مجوز تولید از سازمان هواپیمایی کشوری به جهت معرفی دستاوردهای خود در زمینه تولید پهپادهای کشاورزی محلول پاش ، جامد پاش و مولتی اسپکترال و با حضور شرکت کارا آمایش نارین کاسپین به عنوان نماینده این گروه در استان مازندران و اولین مرکز آموزش علوم هوانوردی و خلبانی پهپاد در شمال کشور اقدام به حضور نمود . با توجه به تولید بیش از 70 درصد محصولات در داخل کشور و کاهش بهای تمام شده و همچنین ارائه خدمات کامل پس از فروش و شرایط فروش بصورت نقد و لیزینگ توجه بسیاری از بازدیدکنندگان محترم را جلب نموده است . .

مدیرعامل کارا آمایش نارین کاسپین نماینده رسمی گروه صنعتی فرابرد به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: غرفه کارا آمایش نارین کاسپین نماینده رسمی گروه صنعتی فرابرد به نشانی راهرو شرقی ، غرفه 2 در  کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت www.kanc.ir بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کارا آمایش نارین کاسپین (فرابرد)

کارا آمایش نارین کاسپین ،یک شرکت ارائه دهنده خدمات پهپادی و فناوری اطلاعات و ارتباطات است که دفتر مرکزی آن در بهشهر قرار دارد . ما خود را بر آن داشتیم تا با بهره گیری از آخرین فناوریهای روز در زمینه پرنده های بدون سرنشین و فناوری اطلاعات و با در اختیار گرفتن تیمی مجرب و کارآزموده ، گامی مثبت در ارائه خدمات مورد نیاز شرکتها ، مؤسسات و هم میهنان عزیزمان برداریم. از اینرو با عزمی راسخ در سال ۱۳۹۴ در شهرستان بهشهر فعالیت خود را آغاز نموده و گام های ترقی را به سرعت پیمودیم ، در سال ۱۳۹۶ با ثبت شرکت با نام شرکت کارا آمایش نارین کاسپین به شماره ثبت ۳۳۱۸ و عضویت در اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران با کد ۲۳۸ ، گستره فعالیت خود را از سطح محلی و شهرستان به سطح استانی و کشوری ارتقا داده و با تاسیس هلدینگ آیفارم در شمال کشور و ایجاد ناوگان پهپاد کشاورزی به عنوان اولین مجموعه مجاز اقدام به ارائه خدمات پهپادی کشاورزی در منطقه نمودیم. این مجموعه به عنوان نماینده گروه صنعتی فرابرد در شمال کشور و یکی از شرکت های پیشرو در زمینه آموزش ، طراحی ، بهینه سازی ، فروش ، تعمیرات و خدمات تصویر برداری هوایی در کشور می باشد که کلیه فعالیت های این مجموعه تحت نظارت سازمان هواپیمایی کشوری و CAD9060 و مجوز فعالیت از اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران می باشد. کلیه فعالیت های آموزش ، فروش، تعمیرات و خدمات تصویر برداری هوایی شرکت کارا آمایش نارین کاسپین مطابق با قوانین پروازی وسایل پروازی بدون سرنشین بوده و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی