اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008235522317556

جشنواره فروش پهپادهای کشاورزی بصورت نقد و‌اقساط ۳۶ ماهه

تخفیف‌۱۰ درصدی پهپادهای کشاورزی ۱۰ و ۲۰ لیتری از ۲۱ آبان ۱۴۰۰

کد: 140008235522317556

https://bit.ly/3nhlg6j

، بهشهر , (اخبار رسمی):  جشنواره فروش پهپادهای کشاورزی شرکت کارا آمایش نارین کاسپین نماینده رسمی گروه صنعتی فرابردبه مناسبت نمایشگاه های کشاورزی مازندران از ۲۱ آبان ۱۴۰۰ آغاز وتا ۵ آذر ۱۴۰۰ ادامه دارد.

تخفیف‌۱۰ درصدی پهپادهای کشاورزی ۱۰ و ۲۰ لیتری از ۲۱ آبان ۱۴۰۰
تخفیف‌۱۰ درصدی پهپادهای کشاورزی ۱۰ و ۲۰ لیتری از ۲۱ آبان ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی کارا آمایش نارین کاسپین، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره جشنواره فروش پهپادهای کشاورزی به مناسبت نمایشگاه های کشاورزی مازندران و در دوره زمانی دو‌هفته برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند پهپادهای کشاورزی را از طریق تماس با شماره ۰۹۱۱۳۵۳۹۹۵۱ و با ۱۰ تخفیف تهیه کنند.

مهدی خدادادی سلوط مدیرعامل شرکت کارا آمایش نارین کاسپین مشتری مداری ، ارایه کالای با کیفیت و‌تسهیل فرآیند خرید جهت علاقمندان و‌فعالان این حوزه را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: فروش ویژه پهپادهای کشاورزی بصورت نقد و اقساط ۳۶ ماهه بدون نیاز به مراجعه به بانک بوده و جهت فروش پهپادهای کشاورزی در دو‌م مدل پلیکان 6 موتوره 20 لیتری با قیمت 350 میلیون تومان (خرید نقدی) این مدل با تخفیف در نظر گرفته در خرید نقدی با قیمت 320 میلیون تومان و معاف از مالیات بر ارزش افزوده با قابلیت محلول پاشی دو هکتار در هر پرواز و مدل پلیکان 4 موتوره 10 لیتری با قیمت 300 میلیون تومان(خرید نقدی) در خرید نقدی با قیمت 270 میلیون تومان و معاف از مالیات بر ارزش افزوده کلیه پهپادها به همراه کیت کامل پروازی شامل : پهپاد و رادیو کنترل ، باکس فلزی حمل پهپاد و رادیو کنترل ، 4 عدد باتری ، دوربین و پروژکتور ، سنسورهای عدم برخورد با مانع و حفظ ارتفاع ، یک سال بیمه بدنه و شخص ثالث ، آموزش رایگان تیم دو نفره پروازی در زمینه فنی و کشاورزی و صدور گواهینامه معتبر خلبانی از سمت سازمان هواپیمایی کشوری ، یکسال گارانتی و خدمات مادام العمر پس از فروش ارائه می گردد . متقاضیان محترم میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و‌ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۱۳۵۳۹۹۵۱ تماس حاصل نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کارا آمایش نارین کاسپین (فرابرد)

کارا آمایش نارین کاسپین ،یک شرکت ارائه دهنده خدمات پهپادی و فناوری اطلاعات و ارتباطات است که دفتر مرکزی آن در بهشهر قرار دارد . ما خود را بر آن داشتیم تا با بهره گیری از آخرین فناوریهای روز در زمینه پرنده های بدون سرنشین و فناوری اطلاعات و با در اختیار گرفتن تیمی مجرب و کارآزموده ، گامی مثبت در ارائه خدمات مورد نیاز شرکتها ، مؤسسات و هم میهنان عزیزمان برداریم. از اینرو با عزمی راسخ در سال ۱۳۹۴ در شهرستان بهشهر فعالیت خود را آغاز نموده و گام های ترقی را به سرعت پیمودیم ، در سال ۱۳۹۶ با ثبت شرکت با نام شرکت کارا آمایش نارین کاسپین به شماره ثبت ۳۳۱۸ و عضویت در اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران با کد ۲۳۸ ، گستره فعالیت خود را از سطح محلی و شهرستان به سطح استانی و کشوری ارتقا داده و با تاسیس هلدینگ آیفارم در شمال کشور و ایجاد ناوگان پهپاد کشاورزی به عنوان اولین مجموعه مجاز اقدام به ارائه خدمات پهپادی کشاورزی در منطقه نمودیم. این مجموعه به عنوان نماینده گروه صنعتی فرابرد در شمال کشور و یکی از شرکت های پیشرو در زمینه آموزش ، طراحی ، بهینه سازی ، فروش ، تعمیرات و خدمات تصویر برداری هوایی در کشور می باشد که کلیه فعالیت های این مجموعه تحت نظارت سازمان هواپیمایی کشوری و CAD9060 و مجوز فعالیت از اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران می باشد. کلیه فعالیت های آموزش ، فروش، تعمیرات و خدمات تصویر برداری هوایی شرکت کارا آمایش نارین کاسپین مطابق با قوانین پروازی وسایل پروازی بدون سرنشین بوده و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]