اطلاعات تماس
  • 093684*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008255526917557

هشدار : اگر پرادو دو در نخرید پول زیادی از دست خواهید داد!

قیمت پرادو اروندی 2017 (آیا ارزش خرید داره؟)

کد: 140008255526917557

https://bit.ly/3noEuH3

، (اخبار رسمی): با یک بررسی ساده متوجه می شویم که پرادو دو در اروندی (یا ملی) مثل برادر بزرگتر خود لندکروز آپشن های زیادی ندارد. اما آیا خرید آن است؟ آیا لذت رانندگی به حد کافی ایجاد می کند؟ در ادامه مطل سعی می کنیم به این سوال جواب بدیم. با دقت بخونید.

قیمت پرادو اروندی 2017 (آیا ارزش خرید داره؟)
پرادو دو در اروندی 2017

اگر از پس قیمت 1.550 تومنی پرادو دو در اروندی 2017 بر میآیید پس مطلب را با دقت بخونید

بیایید اول ببینیم چرا پرادو نخریم ؟!

-روغن سوزی

برای این منظور باید به صورت دوره ای و مرتب جهت بررسی و چک کردن موتور اتومبیل به تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید تا اتومبیل شما دچار روغن سوزی نشود. در صورتی که روغن سوزی داشته باشد سریع تر آن را برطرف کرده تا اسیب جدی به موتور اتومبیل وارد نشود. تعمیر موتور پرادو تنها باید توسط شخصی که تسلط کافی بر این اتومبیل دارد انجام شود. برای حل این مشکل کافیست سرویس های دوره ای تویوتا پرادو 2017 پلاک اروند یا هر مدل دیگه به طور منظم و در جای معتبر انجام شود.  

- یاتاقان زدن موتور

این اتفاق معمولاً زمانی رخ می دهد که از روغن بی کیفیت برای پرادو استفاده شود. همانطور که می دانید اگر ماشین پرادو شما یاتاقان بزند مانند ماشین دیگری نیاز به باز شدن موتور خودرو خواهید داشت که روی ارزش نهایی ماشین  در هنگام فروش تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. در این مورد هم کافیست مالک محترم ماشین تعیض روغن های دوره ای مربوط به پرادو پلاک اروند را در مراکز معتبر انجام دهد.

تعمیرگاه هیوندای | تعمیرگاه تخصصی هیوندای | علت یاتاقان زدن سانتافه | تعمیر هزینه  یاتاقان سانتافه

چرا تویوتا پرادو 2017 اروندی بخریم؟

  • ایجاد شأن اجتماعی فوق العاده بالا

چه پرادو 2008 یا چه 2017 را در نظر بگیریم تقریباً غیر ممکن است که چنین خودرویی از کنار اشخاص رد شود و سرها به سمت آن چرخیده نشود! این خودرو از معدود خودروها در ایران هست که با وجود آپشن های نسبتاً معمولی هم توجهات بسیاری را به خود جلب می کند.

  • ظاهر زیبا، قدرتمند و لوکس تویوتا پرادو

اولین جوابی که می‌توانیم برای سوال چرا پرادو بخریم داشته باشیم، ظاهر فوق‌العاده این غول است. در طراحی این خودرو شاهد وفاداری آن به طراحی‌های قدیمی و اولیه آن هستیم. این خودرو جز معدود خودروهایی است که شاهد تغییرات ظاهری اندکی بوده است. در نگاه اول به تویوتا پرادو 2017 با یک خودروی بزرگ و غول پیکر مواجه می‌شوید.

البته که تویوتا پرادو فقط یک نسخه الهام گرفته شده از تویوتا لندکروز است. تویوتا لندکروز از نظر ابعادی بسیاری بزرگ‌تر می‌باشد. جدای از این‌ها این خودرو کاملا یک خودروی لوکس از نظر ظاهری است. که البته این لوکس بودن نباید شما را گول بزند. زیرا با یک خودروی قدرتمند طرف هستیم. در نمای جلویی پرادو شاهد یک جلوپنجره بزرگ همراه با آرم این کمپانی ژاپنی هستیم. انگار طراحان قصد داشتند اولین چیزی که توجه را جلب می‌کند ظاهر خودرو باشد.

 

 

  • موتوری قدرتمند مناسب برای همه جاده‌ها

تویوتا پرادو  2017 یک خودروی همه کاره است. چه قصد داشته باشید در شهر با آن رانندگی کنید یا خارج از شهر فرقی نمی‌کند. به سفرهای جنگلی و کویری علاقه دارید؟ تویوتا پرادو یک انتخاب عالی است که می‌تواند تمام این موارد را برای شما فراهم کند. بد نیست بدانید که در بین خودروهای آفرود محبوب نام تویوتا پرادو به عنوان یک خودروی بیابان گرد قدرتمند به چشم می‌خورد. توسعه دهندگان و طراحان این خودرو در هر بار از بازتولید این مدل سعی کرده‌اند قدرت موتور را افزایش دهند. البته نوع 4 سیلندر این ماشین مطمئناً بیشتر برای استفاده شهری کاربرد خواهد داشت.

  • ایمنی بالای تویوتا پرادو

شاید تعجب کنید اما این مدل از تویوتا طوری طراحی شده است که در هنگام برخورد با عابر و انسان کمترین آسیب را به شخص وارد کند.یعنی نه تنها به ایمنی راننده و مسافرین اهمیت داده شده است بلکه ایمنی عابرین هم در الویت طراحان قرار داشت. این خودرو همچنین موفق شده است از سازمان ایمنی و تصادفات اروپا 5 ستاره ایمنی دریافت کند.

سوال مهم: آیا پرادو 2017 اروندی ارزش خرید دارد؟

با توجه به سطح ایمنی ، سواری امن ، شأن اجتماعی و به طور کلی حس فوق العاده خوبی که از تویوتا پرادو می گیریم این ماشین رو تو لیست خودروهایی که ارزش خرید دارن قرار میدیم. ضمن اینکه اغلب مشکلات مربوط به این ماشین به دلیل اهمال کاری یا  دلایل دیگر مربوط به مالک خودرو هست و با ملاحظه کافی می تونید از این ماشین کم خرج و پر ابهت لذت ببرید!

سوال پایانی: از کجا بخرم؟

اطلاعات کامل تویوتا پرادو فول ۲۰۱۷ دو درب اروندی (که در تصاویر بالا می بینید)
۴ سیلندر ۲۷۰۰ سیسی‌
سفارش خلیج
۲۰ هزار‌ تا کار
بدون رنگ بدون خش (در حد)
۹ ایربگ
کول باکس (یخچال)
سانروف
ضد لغزش
سنسور عقب و جلو
دفلاک
و…

‌قیمت : ۱.۵۵۰
بازدید = اهواز
برای خرید این ماشین جذاب با شماره زیر تماس بگیرید (اخوان)
۰۹۳۶-۸۴۴-۱۳۶۳
اگر خط اشغال بود لطفا دوباره تلاش کنید
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093684*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار