اطلاعات تماس
  • 093684*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008265529117557

در عرض 4 دقیقه متوجه شوید بی ام و 730li ارزش خرید دارد یا خیر!

کد: 140008265529117557

https://bit.ly/3kWq7Iy

، (اخبار رسمی): حتماً اسم آسمان هفتم یا کشتی لوکس آلمانی به گوشتان خورده. در این پست مزایا و معایب این خودرو لوکس و جذاب رو با هم بررسی می کنیم تا خیلی ساده به این نتیجه برسیم که آیا ارزش خرید دارد یا خیر؟ (حتماً تا آخر مطالعه کنید)

در عرض 4 دقیقه متوجه شوید بی ام و 730li ارزش خرید دارد یا خیر!
بی ام و 730

اگر مساله ای با قیمت 6.800 میلیاردی این ماشین ندارید پس مطلب را به دقت بخوانید!

معایب بی ام 730 مدل 2017

- هزینه بالای نگهداری

به گفته منتقدان; بی ام و سری هفت مدل 2017 سالانه حدود 800 دلار خرج و مخارج دارد که این مقدار پول به تومن چیزی حدود 22 میلیون تومن آب می خورد! البته که می دانیم این قیمت در ایران ممکن است تا 50 میلیون تومن (بدلیل عدم ثبات قیمت و وضعیت خدمات پس از فروش) هم برسد. پس این خودرو برای هر کسی مناسب نیست و فقط افراد ثروتمند هستند که می توانند از عهده هزینه های آن بر آیند.

-موتور ضعیف نسبت به بدنه

بی ام و 730li در بازارهای جهانی با حجم موتور های مختلف - از هیبریدی تا 12 سیلندر - قابل خرید است.در بازار ایران مدل 730Li عرضه شده است که باید آن را ضعیف‌ترین نسخه بنزینی این خودرو دانست. البته با نگاهی به مشخصات موتور پیشرفته B48 قدرتمندی که زیر کاپوت این خودرو قرار دارد که بی ام و 730Li را قادر می‌سازد تا در زمان ۶.۳ ثانیه به سرعت 100کیلومتر در ساعت برسد. این زمان با توجه به ابعاد و وزن حدود ۱.۸ تنی خودرو بسیار قابل قبول و فراتر از انتظار است (!)

 
 
 
 

مزایای ماشین bmw 730 مدل 2017

  • افزایش شأن اجتماعی و جلب توجه

باید اعتراف کرد هر زمان که یک بی ام و 730 ال آی از خیابان رد می شود تمام سرها به سمت آن می چرخد! این است شکوه و عظمت مهندسی آلمانی! شاید با کمی اغراق بتوانیم بگوییم این کشتی لوکس آلمانی به نوعی پادشاه خیابان هاست... .

 
 
  • وقار و جذابیت ظاهری

خطوط منظم و برجسته حک‌شده بر بدنه بی ام و 730li به ‌ویژه در نمای جانبی و قسمت فوقانی درب موتور، وقار و متانت را در عین زیبایی برای این خودرو به ارمغان آورده و شمایلی عضلانی به آن بخشیده‌اند. جلوپنجره بزرگ کلیوی بی ام و اینک با طراحی جدید نسبت به گذشته، اصالت خود را فریاد می‌زند؛ لازم به ذکر است این جلوپنجره از نوع اکتیو بوده و بر حسب شرایط می‌تواند باز یا بسته شود. چراغ‌های کشیده و بزرگ متصل به جلو پنجره که به ترکیبی از لامپ‌های لیزری و LED مجهز هستند، ضمن ایجاد روشنایی کافی در مسیری به طول ۶۰۰ متر، جذابیتی خاص، ظاهری گیرا و نگاهی نافذ را برای بی ام و سری 7 بوجود آورده است.

 
 
 
  • کیفیت مثال زدنی متریال داخلی

صندلی‌های فوق‌العاده راحت روکش‌ شده با چرم بسیار باکیفیت، سطح بالای کیفی متریال به‌ کار رفته در فضای داخلی، هارمونی زیبای رنگ‌ها در داخل کابین، فضای سر و پای مناسب در ردیف عقب، نورپردازی درخور کابین، ارگونومی بسیار بالای کابین خودرو و همچنین گنجایش بسیار بالای صندوق عقب را می‌توان از جمله نکات مثبت موجود در کابین بی ام و سری 7 دانست.

  • ایمنی بالا برای حفاظت از سرنشینان

تصور کنید به همراه خانواده یا دوستان خود سوار بی ام و سری 7 مدل 2017 هستید. این ماشین به دلیل بهره‌گیری از شاسی هسته ‌کربنی، از وزن کمتر و مقاومت پیچشی بالاتری در این قسمت سود می‌برد؛ در نتیجه استحکام اتاق و شاسی آن به طرز چشمگیری افزایش یافته است. همچنین حضور تجهیزات کاربردی ایمنی نظیر ترمز خودکار اضطراری، حسگرهای پارک دورتادور بدنه، 14 عدد ایربگ (!) ، و موارد بسیار دیگر امنیت بالای بی ام و Li۷۳0 را تضمین می‌کند.

 
 
  • غرق شدن در لذت رانندگی

نشستن پشت فرمان بی ام و 730li بی‌شباهت به پا گذاشتن در آسمان هفتم نیست؛ صندلی جادار در کنار ابعاد بزرگ خودرو، برای لحظه‌ای تمام فکر و ذهن شما را در خود غرق خواهد کرد. حین حرکت، سیستم تعلیق جناغی دوبل در جلو و سیستم تعلیق یکپارچه و چند اتصاله آلومینیومی مجهز به مخازن نیتروژن در عقب، به خوبی ضربات جاده‌های ناهموار را به خود جذب کرده و آرامش را برای شما و عزیزان تان به ارمغان می‌آورد. همچنین به دلیل عایق‌سازی صوتی مناسب کابین بی ام و سری 7 ، اصوات مزاحم بیرونی در حین حرکت به هیچ وجه سرنشینان را آزار نخواهد داد.

  • و...
 
 
 

سوال: آیا بی ام و سری 7 مدل 2017 ارزش خرید دارد؟

خب باید روراست باشیم. این ماشین مخصوص افرادی هست که پول کافی برای خرید و همچنین نگهداری مناسب آن داشته باشند. اگر این دو شرط را دارید بهتر است همین امروز تلفن را بردارید و برای خرید اقدام کنید! 

از کجا خرید کنم؟

اطلاعات کامل بی ام و سری 7 برای فروش (واقع در عکس های بالا) :
مدل 2017 سفارش خلیج فول "VIP" چهار نفره
کارکرد 22 هزار  (ماشین بدون رنگ و خط و خش)

ریموت اتودرایو‌ (حـرکت ماشین با ریموت)
ماساژ‌ور تمام صندلی ها
فقط اسکن ندارد
ژسـت حرکتی مانیتور
سردکن گرمکن تمام صندلی ها
کول باکس
سقف پاناروما
14 ایربگ
تلفـن
چراغ های جلو لیزر
هدآپ
سنسور باران
فول رادار
مانیتور پشت صندلی
دوربین 360
اتوپارک
تـبلت
صندلی کامفورت (18 حالته!)
و…


قیمت : 6.800 
بازدید : اهواز
برای خرید این ماشین لطفاً با شماره زیر تماس بگیرید (اخوان)
0936-844-1363
اگر خط اشغال بود لطفا دوباره تلاش کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093684*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار