اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008295532716830

آزمون آزمایشی آیلتس (ماک) - ایران اروپا

کد: 140008295532716830

https://bit.ly/3nzqRVJ

، تهران , (اخبار رسمی): بهترین راه برای سنجش عملکرد و آشنا شدن قوانین و سبک برگزاری آزمون آیلتس، شرکت در آزمون های آزمایشی آیلتس است که سوالات و شرایط آزمون را شبیه سازی کرده و با هزینه‌ای ناچیز در مقایسه با هزینه 6،151،040 تومانی امتحان اصلی، این امکان را به داوطلب میدهند که تجربه‌ای مشابه تجربه شرکت در آزمون اصلی کسب کند

	 آزمون آزمایشی آیلتس (ماک) - ایران اروپا
آزمون آزمایشی آیلتس (ماک) - ایران اروپا

زبان آموزان برای شرکت در آزمون آیلتس نیاز مبرم دارند که به صورت پیوسته خود را محک بزنند تا توانایی های خود را برای آزمون بسنجند، از نقاط قوت و ضعف خود باخبر شده و عملکرد خود را ارزیابی کنند

زبان آموزانی که خود را برای شرکت در آزمون آیلتس آماده می‌کنند، نیاز مبرم دارند که به صورت پیوسته و منسجم خود را محک بزنند تا بتوانند توانایی های خود را در آزمون بسنجند، از نقاط قوت و ضعف خود باخبر شوند و سیر پیشرفت دانش و عملکرد خود را ارزیابی کنند.

بهترین راه برای سنجش عملکرد و آشنا شدن قوانین و سبک برگزاری آزمون آیلتس، شرکت در آزمون های آزمایشی آیلتس است که سوالات و شرایط آزمون را شبیه سازی کرده و با هزینه‌ای ناچیز در مقایسه با هزینه 6،151،040 تومانی امتحان اصلی، این امکان را به داوطلب می‌دهند که تجربه‌ای مشابه تجربه شرکت در آزمون اصلی کسب کند.

به اینگونه آزمون‌ها، آزمون ماک (Mock Test) گفته می شود و هم اکنون توسط موسسات و مراکز آزمون مختلف و در سطوح کیفی گوناگون برگزار می‌شوند.
چرا ایران اروپا را برای ماک آیلتس انتخاب کنیم؟
سیستم برگزاری آزمون ماک در آموزشگاه زبان ایران اروپا به گونه ای طراحی شده است که به حرفه‌ای‌ترین نحو ممکن و با لحاظ کردن ریزترین جزئیات، آزمون اصلی آیلتس را برای شما شبیه سازی کرده و تجربه‌ای بسیار بسیار نزدیک به تجربه شرکت در آزمون اصلی آیلتس را به شما ارائه می‌دهد.

امتیازات ویژه آزمون آزمایشی آیلتس در موسسه ایران اروپا چیست؟
سوالات آزمون کتبی: سوالات بخش های Reading و Listening مورد استفاده در آزمون های ماک آیلتس در موسسه ایران اروپا از معتبرترین سایت های اروپایی خریداری شده و برای داوطلبان ایرانی کاملا Unseen هستند (به این معنا که این سوالات در کتاب های آیلتس موجود در بازار یا منابع PDF اینترنتی موجود نبوده و احتمال اینکه داوطلبان آنها را قبلا دیده باشند صفر است). پس از خریداری، این سوالات بر روی یک جامعه آماری 147 نفره مورد پایلت قرار گرفته‌اند و مولفه‌های روانسنجی آنها (Psychometrics) از قبیل پایایی (Reliability)، روایی (Validity)، میزان دشواری (Item Facility) و میزان تمایزگرایی (Item Discrimination) با آمارهای روان سنجی مندرج در سایت ielts.org برابری می‌کند.
پاسخ نامه: برگه های پاسخ نامه بخش ریدینگ، لیسنینگ و نیز برگه های تسک ۱ و ۲ بخش رایتینگ تشابه صددرصدی با برگه های آزمون اصلی دارند و از لحاظ رنگ، جنس کاغذ، ابعاد و فاصله خطوط و باکس ها هیچ تفاوتی با برگه‌های آزمون اصلی ندارند. این به داوطلبان امکان می‌دهد که با چگونگی پر کردن و وارد کردن پاسخ ها آشنا شوند و نیز تعداد کلمات خود را در بخش نگارش بر اساس دست خط خود در هر سطح بسنجند. در صورت چند مرتبه شرکت در آزمون ماک و آشنایی با چگونگی پر کردن پاسخنامه های ریدینگ لیسنینگ و تنظیم تعداد کلمات در برگه‌های بخش رایتینگ، کاهش چشمگیری در میزان استرس خود در آزمون اصلی را تجربه خواهید کرد.
موضوعات بخش نگارش: موضوعات بخش نگارش (Writing) آزمون ازمایشی آیلتس در آموزشگاه ایران اروپا (هم در ماژول آکادمیک و هم در ماژول جنرال) از سوالات دوره های پیشین آزمون اصلی انتخاب می‌شوند (از سال های 2020 و 2021). سعی می‌شود سوالات دشوار که غالب داوطلبان در درک و ایده پردازی در آنها با چالش مواجه هستند انتخاب شوند تا داوطلبان به بهترین نحو ممکن مهارت امتحانی خود را محک بزنند.
آزمون شفاهی: آزمون شفاهی در ماک ایران اروپا مطابق با استاندارد های مراکز برگزاری آزمون اصلی برگزار می‌گردد. ممتحنین آزمون شفاهی از میان اساتیدی انتخاب شده‌اند که دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا در رشته آموزش زبان انگلیسی بوده و همگی حداقل ده سال سابقه تدریس حرفه ای در زمینه آموزش داوطلبان آیلتس را داشته‌اند. این ممتحنین توسط ممتحنین ماک در مراکز آزمون اصلی آموزش دیده‌اند و بر روی شیوه مدیریت مصاحبه، نمره دهی و دادن بازخورد آنها نظارت مستمر صورت می گیرد.
سوالات بخش شفاهی (Speaking) نیز تماما از سوالات رایج در آزمون های اصلی آیلتس انتخاب می‌شوند تا حس شبیه سازی آزمون آیلتس به بهترین نحو در داوطلب ایجاد شود.
بلافاصله پس از اتمام آزمون شفاهی، ممتحن نمره داوطلب را در ۴ پارامتر روان و پیوسته صحبت کردن، تلفظ، دایره واژگان و کاربرد درست و متنوع ساختارهای دستوری به او اعلام کرده و توضیحات جامعی را در خصوص هر نمره ارائه می‌دهد. به علاوه، ممتحن تکنیک ها و روش های تمرینی مختلفی را بر اساس اختلاف نمره داوطلب با نمره مد نظر او در آزمون اصلی ارائه می کند.
سیستم اطلاع رسانی خودکار: پس از ثبت نام در پورتال اختصاصی آزمون ماک آیلتس در موسسه زبان ایران اروپا، تمامی مراحل آزمون از جمله ثبت نام، باز شدن پورتال جهت انتخاب زمان های آزمون های اسپیکینگ، تاریخ و ساعت شروع آزمون و تاریخ و ساعت اعلام نتایج به صورت هوشمند و خودکار از طریق پیام کوتاه برای شما ارسال خواهد شد.

بهترین موسسه آیلتس ایران

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا

موسسه زبان ایران اروپا که در سال 1388 تاسیس شد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزش زبان در غرب تهران، ارائه کننده دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت است. استادان مجرب و با انگیزه، توجه خاص به سیستم و کیفیت آموزشی، امکانات و محیط آموزشی مناسب، رده های متفاوت سنی و ارائه مدارک رسمی در پایان دوره های خاص و کارکرد تخصصی و صرف بر روی زبان انگلیسی بر خلاف سایر رقبا را می توان از جمله فاکتورهایی برشمرد که موسسه بزرگ زبان ایران اروپا را از دیگر موسسات متمایز می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش