اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009065546315567

ماکان آریا پارسا کارآفرینی جوان و پویا

کد: 140009065546315567

https://bit.ly/3nXgtah

، (اخبار رسمی): کارآفرین فردی است که کسب و کارها را با روشی نوآورانه توسعه می دهد به ترتیبی که برای افرادی هم اشتغال زایی کند. دکتر ماکان آریا پارسا نیز به عنوان کارآفرین برتر و نمونه کشور، توانسته با ابتکار و نوآوری و دیدگاهی خلاقانه اهداف خود را عملی کند و در عین حال به رونق اقتصادی جامعه کمک کند.

ماکان آریا پارسا کارآفرینی جوان و پویا
ماکان آریا پارسا کارآفرینی جوان
ماکان آریا پارسا کارآفرینی جوان و پویا
ماکان آریا پارسا کارآفرینی جوان

به خاطر داشته باشید که برای کارآفرین شدن تنها ایده داشتن، کافی نیست و شما باید به طور مشخص اهداف و مسیر خود را تعیین کنید و با دید باز نسبت به چالش ها و مشکلات پیش رو در مسیر کارآفرینی قدم بگذارید...

ماکان آریا پارسا کارآفرینی جوان و پویا
کارآفرین کیست و چرا کارآفرینان این روزها برای جوامع از اهمیت زیادی برخوردارند؟ کارآفرین فردی است که کسب و کارها را با روشی نوآورانه توسعه می دهد به ترتیبی که برای افرادی هم اشتغال زایی کند. دکتر ماکان آریا پارسا نیز به عنوان کارآفرین برتر و نمونه کشور، توانسته با ابتکار و نوآوری و دیدگاهی خلاقانه اهداف خود را عملی کند و در عین حال به رونق اقتصادی جامعه کمک کند.
در شرایط این روزهای کشور و با وجود تحریم های بین المللی علیه کشورمان، نیاز به افراد کارآفرینی به مانند دکتر ماکان آریا پارسا بیشتر به چشم می خورد. از همین روی انتظار می رود، مسئولین نیز اهمیت بیشتری به بخش کارآفرینی و نیازهای آن ها بدهند. بر کسی پوشیده نیست که کارآفرینان چه حق بزرگی بر گردن رونق اقتصادی بخش های خدماتی کشور دارند.
دکتر ماکان آریا پارسا نیز تمام تلاش خود را در سال های جوانی خود کرده است تا جوانان بیشتری را مشغول به کار کند و شرایط را برای رشد و توسعه آن ها فراهم کند. در ادامه این مطلب به معرفی این کار کارآفرین موفق خواهیم پرداخت...
کارآفرینی در ایران از دیدگاه دکتر ماکان آریا پارسا
متاسفانه کارآفرینی در ایران همواره با چالش ها و مشکلاتی برخوردار بوده است. همانطور که بارها دکتر ماکان آریا پارسا عنوان کرده است، کارآفرینی روندی طولانی مدت و زمان بر است و به همین دلیل برای کسب نتیجه سریع تر در این حوزه انتظار می رود، کارآفرینان بتوانند به کمک مسئولین و جامعه موانع پیش روی شان را کنار بزنند. اگر شما هم کارآفرین هستید و یا می خواهید قدم در این راه بگذارید، باید از روند اداری و زمان بر آن اطلاع داشته باشید.
اما از دیگر چالش های پیش روی کارآفرینان که دکتر ماکان آریا پارسا نیز با آن دست و پنجه نرم کرده است، می توان به منابع مالی محدود کارآفرینان اشاره کرد. علاوه بر این ایشان همواره تاکید دارند که کارآفرینی نیز به مانند هر کار دیگری نیازمند، آموزش های تخصصی است. اما شما می توانید برای موفق شدن در مسیر کارآفرینی تان، مسیری که دکتر ماکان آریا پارسا طی کرده است را در https://b2n.ir/k33896 دنبال کنید.
ایشان توانستند در طی سال ها تلاش شان، این موانع و چالش ها را کنار زنند و عزمی راسخ تمامی اهداف شان را عملی کنند.
مروری بر زندگی کاری دکتر ماکان آریا پارسا
اطرافیان دکتر ماکان آریا پارسا، همه ایشان را به عنوان یک جوان فعال و با استعدادی می شناسند که همواره به فکر رشد شخصی و اجتماعی خود بوده است. او تحصیلات خود را در حوزه هایی مانند بازاریابی، کارآفرینی و مدیریت پیش گرفته است و همواره تلاش داشته تا دانش خود را در این زمینه ها به روز نگه دارد. به هر روی بخشی از موفقیت های ایشان بر گرفته از علم و دانشی است که در طی سال ها اندوخته اند. همین موارد باعث شده امروز دستی بر قلم داشته باشند و دانش خود را در غالب کتاب های خواندنی با موضوعات جذاب و جالب، برای همه در دسترس گذاشته اند.
بد نیست بدانید که دکتر ماکان آریا پارسا، از خانواده ای متوسط است و آنچه باعث موفقیت او شده، فقط و فقط تلاش های خود ایشان بوده. دغدغه های ایشان نسبت به موقعیت اجتماعی و کاری جوانان، باعث شده همواره برای بهتر شدن شرایط کارمندان خود تلاش کند. تا جایی که در این روزها که تمامی کسب و کارها از کرونا آسیب دیدن و بسیاری از افراد از کار بی کار شدند، نیروها و کارمندان دکتر ماکان آریا پارسا در محیطی آرام و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و ایجاد شرایط دورکاری، به کار و فعالیت خود ادامه دادند.
به خاطر داشته باشید که برای کارآفرین شدن تنها ایده داشتن، کافی نیست و شما باید به طور مشخص اهداف و مسیر خود را تعیین کنید و با دید باز نسبت به چالش ها و مشکلات پیش رو در مسیر کارآفرینی قدم بگذارید...

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | علم و آموزش