اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009065546715567

ماکان آریا پارسا آموزش کسب و کار می دهد

کد: 140009065546715567

https://bit.ly/2ZtC296

، (اخبار رسمی): اگر می خواهید مسیر موفقیت خود را کوتاه کنید، بهترین کار این است که مسیر موفقیت دیگر افرادی که توانسته اند به اهداف شان برسند را دنبال کنید و اشتباهاتی که آن ها کرده اند را تکرار نکنید و از شکست های شان درس بگیرید.

ماکان آریا پارسا آموزش کسب و کار می دهد
ماکان آریا پارسا
ماکان آریا پارسا آموزش کسب و کار می دهد
ماکان آریا پارسا

توصیه دکتر ماکان آریا پارسا به کارآفرینان: در کم یا زیاد هزینه کردن مراقب باشید. هر دو می تواند به کسب و کار شما آسیب بزند. پس با تدبیر در زمان های درست، سرمایه های نقدی خود را هزینه کنید.

ماکان آریا پارسا آموزش کسب و کار می دهد
جمله ای که زیاد از دکتر ماکان آریا پارسا شنیده ایم: برای موفقیت نه ژن خوب لازم است نه پول زیاد! این جمله را شاید از اریک ریس (کارآفرین و نویسنده مشهور) هم شنیده باشید. به هر حال دکتر آریا پارسا و اریک ریس و دیگر افراد موفقی که ما فقط نتیجه تلاش های شان را می بینیم، همه به این موضوع باور دارند.
اگر می خواهید مسیر موفقیت خود را کوتاه کنید، بهترین کار این است که مسیر موفقیت دیگر افرادی که توانسته اند به اهداف شان برسند را دنبال کنید و اشتباهاتی که آن ها کرده اند را تکرار نکنید و از شکست های شان درس بگیرید. پس به باور اریک ریس: "موفقیت آموزش پذیر است و می توان آن را یاد گرفت". در ادامه این مطلب می خواهیم درباره دکتر ماکان آریا پارسا صحبت کنیم و مروری داشته باشیم بر مسیر موفقیت ایشان...
دکتر ماکان آریا پارسا کیست؟
قبل از اینکه درباره مسیر موفقیت دکتر آریا پارسا صحبت کنیم، بد نیست کمی با ایشان آشنا شویم. دکتر آریا پارسا کارآفرین برتر کشور است که توانسته با راه اندازی کسب و کارهای مختلف در حوزه های متنوع فرصت های شغلی زیادی برای جوانان سرزمینش فراهم کند. به همین دلیل است که ایشان یکی از بهترین ها برای دنبال کردن مسیر موفقیت در توسعه کسب و کارهاست.
آریا پارسا جوان 36 ساله ای است که تحصیلات خود را در رشته های مدیریت MBA و کارآفرینی ادامه داد اما هرگز دست از آموختن بر نداشت و تمام تلاش خود را کرد با تجهیز به علم روز دنیا خلا های موجود در توسعه کسب و کارها را بر طرف کند. در همین مسیر او نیز به مانند دیگر کارآفرینان کشور با چالش ها و مشکلات زیادی مواجه شد و برای کوتاه کردن مسیر موفقیت دیگر کارآفرینان تجارب خود را با آن ها درمیان گذاشت. توضیحات کامل اشتباهات کارآفرینان در کسب و کارشان را از زبان ماکان آریا پارسا در https://tn.ai/2546516 بخوانید.
اشتباهاتی که در راه اندازی کسب و کارها باید از آن ها دوری کنید
دکتر ماکان آریا پارسا به صاحبان کسب و کارها پیشنهاد می کند از یک سری اشتباهات دوری کنند تا زودتر به نتیجه برسند. این اشتباهات می تواند در دست یابی سریع شما به موفقیت کمک زیادی کنند. در ادامه چند مورد از آن ها را بررسی می کنیم...
در ابتدا یادتان باشد که شروع کسب و کار و کارآفرینی با شرکای زیاد، همیشه خوب نیست. دکتر ماکان آریا پارسا خود تعریف می کند، در ابتدای راه اندازی کسب و کارش به دلیل شوق زیادی که برای این کار داشت، ایده هایش را با افراد زیادی در میان گذاشت و در نتیجه شرکای زیادی دور خود جمع کرد. به همین دلیل ایشان توصیه می کند، شروع کارتان را با حداقل شریک آغاز کنید و حتما شرکای تان را با تخصص های مختلف مورد نیاز تان انتخاب کنید.
اشتباه دیگری که باید تا می توانید از آن دوری کنید، این است که شروع کار و راه اندازی کسب و کارتان را به تعویق نیاندازید. بهترین کار این است که خیلی سریع کارتان را شروع کنید. البته یادتان باشد ارزش محصول تان را به بهانه اینکه کسب و کارتان تازه و نو است، کم نکنید. اگر ارزش محصول تان را کمتر از آنچه که هست نشان دهید، خیلی سخت می توانید اعتماد مشتری ها را به خود جلب کنید.
توصیه بعدی دکتر ماکان آریا پارسا به کارآفرینان این است که در زیاد هزینه کردن یا کم هزینه کردن مراقب باشید. هر دو این کارها می تواند به کسب و کار شما آسیب بزند. پس با تدبیر در زمان های درست، سرمایه های نقدی خود را هزینه کنید و زمانی که لازم است، در هزینه های خود  صرفه جویی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش