اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009065546115567

دوره های دکتر میثم شکری ساز

کد: 140009065546115567

https://bit.ly/3HZGgXG

، (اخبار رسمی): میثم شکری ساز یکی از اساتید و برگزار کنندگان دوره ها و کلاس های آموزشی است. 25 راز موفقیت، آموزش هدف گذاری، آموزش ارتباط موثر، مهارت های زندگی، تبلیغات خلاق، بازاریابی و فروش از مهم ترین و پرطرفدارترین دوره های میثم شکری ساز هستند.

دوره های دکتر میثم شکری ساز
دوره های میثم شکری ساز
دوره های دکتر میثم شکری ساز
دوره های میثم شکری ساز

شیوه آموزش در دوره های میثم شکری ساز مبتنی بر تحقیق است. کارگاه های عملی هم در این دوره ها برگزار می شود و شرکت کنندگان شیوه اجرای مهارت ها را یاد می گیرند.

دوره های دکتر میثم شکری ساز
یادگیری یکی امر فطری در وجود انسان هاست. انسان از زمان تولد تمایل به ارتباط با محیط و درک و یادگیری مسائل مختلف دارد. این میل به آموزش در دوران کودکی شکوفاتر می شود به طوری که کودکان تمایل بالایی به بازی، سرگرمی، کنجکاوی در مسائل مختلف و فهمیدن پدیده ها و اتفاقات مختلف دارند.
همه ما می دانیم آموزش زمان و سن ندارد. امری است که همیشه انسان را رو به جلو پیش برده و شرایط رشد، پیشرفت و یک زندگی با کیفیت تر را برای آن های فراهم آورده است.

ممکن است شما هم جمله "علم بهتر است یا ثروت؟" را شنیده باشید. از یک دیدگاه، به دنباله علم، ثروت هم خواهد آمد. یک انسان آگاه، دانا و آموزش دیده با مهارت های بالا، راه های پول درآوردن را خوب می داند!

البته یادگیری ابعاد مختلفی دارد و کمیت و کیفیت آن به معیارهای بسیاری وابسته است. یکی از مهم ترین معیارهایی که در یادگیری انسان موثر است، آموزش دهنده یا معلم است. 

در مورد میثم شکری ساز بیشتر بدانید.
زندگینامه میثم شکری ساز


چه بسیار دانش آموزان و دانشجویانی که به خاطر اشتباهات و مهارت های نداشته یک استاد یا معلم از یادگیری زده شده یا ترک تحصیل کرده اند. و از آن طرف هم چه بسیار افرادی که به واسه جذابیت تدریس و مهارت های بالای استاد یا معلم، یادگیری برایشان آسان شده و در مسیر رشد و یادگیری مسیر زیادی پیموده اند.

امروزه، تنها مدرسه و دانشگاه نیستند که در آن می توان به یادگیری و آموزش پرداخت. کلاس های حضوری و آنلاین متعدد و متنوعی هر روزه توسط افراد مختلف برگزار می شود. در واقع دسترسی به آموزش و مفاهیم آموزشی امروز بسیار ساده تر از قبل است. 

حتما شما هم افرادی را دیده اید که دوره های آموزشی یا کارگاه های آموزشی مختلفی برگزار می کنند. بعضی از این کلاس ها عمومی و بعضی هم اختصاصی هستند. یعنی بعضی از آن های به درد همه میخورد! و بعضی به درد برخی افراد!

در ادامه یکی از این اساتید و چند مورد از کلاس ها و دوره های او را معرفی می کنیم. 

میثم شکری ساز و دوره های آموزشی

میثم شکری ساز یکی از اساتید و برگزار کنندگان این دوره ها و کلاس های آموزشی است. وی متولد 1365 است و دکترای کارآفرینی و کارشناسی ارشد MBA دارد. 
دکتر شکری ساز یکی از کارآفرینان نمونه کشوری و مدیران جوانی است که در طول سال های فعالیت خود موفقیت های بسیاری به دست آورده است. مدیر برتر فناوری اطلاعات کشور در سال 96 و کارآفرین برتر تنها دو نمونه از این عناوین است. 

اما برویم سراغ کلاس ها و دوره های میثم شکری ساز:
میثم شکری ساز دوره های مختلفی چه به صورت عمومی و چه به صورت خصوصی برگزار می کند. مهم ترین و پرطرفدارترین دوره های میثم شکری ساز این موارد هستند:

  • 25 راز موفقیت
  • آموزش هدف گذاری
  • آموزش ارتباط موثر
  • مهارت های زندگی
  • تبلیغات خلاق
  • بازاریابی و فروش
  • اصول و مبانی مدیریت
  • حقوق تجارت
  • تسخیر قلب مشتری
  • فنون فروش و مذاکره

البته دکتر شکری ساز از برترین مشاورین کشوری در حوزه مدیریت، تجارات و کارآفرینی است و خدمات متعدد مشاوره کسب و کار به برندها و موسسات مختلف ارائه داده است. 

شیوه آموزش در این دوره ها چگونه است و آیا شیوه آموزش تاثیر در یادگیری دارد؟
جواب بله است. شیوه آموزش تاثیر مستقیم در یادگیری و رسیدن به نتیجه دارد.
شیوه آموزش در دوره های میثم شکری ساز مبتنی بر تحقیق است. کارگاه های عملی هم در این دوره ها برگزار می شود و شرکت کنندگان شیوه اجرای مهارت ها را یاد می گیرند. 

همان طور که گفته شد بعضی از این دوره ها تخصصی هستند. مثلا دوره تسخیر قلب مشتری برای فروشندگان، مشاوران، سازمان ها و تمامی افرادی است که مدام با مشتری در ارتباط هستند. 
این دوره می تواند به آن ها کمک کند درآمد خود را بالا برده، مشتری جذب کنند و بتوانند آن ها را به مشتریای دائمی و ثابت تبدیل کنند.

دکتر شکری ساز همچنین سابقه تدریس در آموزشگاه ها و مراکز آموزشی مختلف را هم در کارنامه دارد.

در این مطلب سعی کردیم دید شما را نسبت به شرکت در دوره ها و کارگاه های آموزشی تغییر داده و اهمیت یادگیری و آموزش را برای شما روشن تر کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش