اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009045543815567

بیوگرافی میثم شکری ساز، کارآفرین جوان

کد: 140009045543815567

https://bit.ly/3HRTupd

، (اخبار رسمی): دکتر شکری ساز داری مدرک کارشناسی مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی، کارشناسی ارشد مدیریت MBA از دانشگاه اشتنبایس آلمان و امیرکبیر تهران و دکترای کارآفرینی است.

بیوگرافی میثم شکری ساز، کارآفرین جوان
بیوگرافی میثم شکری ساز

دکتر میثم شکری ساز آموزش را یکی از محرک‌های رشد می‌داند و بسیاری از فعالیت‌های خود را در این راستا سازمان دهی کرده. برگزاری دوره‌های آموزشی هم با هدف انتقال جدیدترین آموزش‌ها به جوانان انجام می‌شود.

بیوگرافی میثم شکری ساز، کارآفرین جوان
دکتر میثم شکری ساز در سال 1365 در شهر اصفهان به‌دنیا آمد. وی دارای مدرک دکترای کارآفرینی بوده و عمده فعالیت‌های وی هم در همین حوزه یعنی کارآفرینی و مدیریت است. 

از جمله‌ مهم‌ترین موفقیت‌هایی که دکتر شکری ساز کسب کرده است می‌توان به دریافت تندیس کارآفرین برتر برای 2 بار اشاره کرد. در ادامه با این کارآفرین جوان و بعضی از فعالیت‌های او آشنا خواهیم شد:

سوابق تحصیلی میثم شکری ساز

دکتر شکری ساز داری مدرک کارشناسی مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی، کارشناسی ارشد مدیریت MBA از دانشگاه اشتنبایس آلمان و امیرکبیر تهران و دکترای کارآفرینی است.

شاید بتوان دلیل موفقیت دکتر شکری ساز در حوزه کارآفرینی را تحصیلات وی در زمینه مدیریت و کارآفرینی و جوان بودن ایشان دانست. آشنایی با مشکلات و دغدغه جوانان و در اختیار داشتن دانش و مهارت‌های مورد نیاز وی را به پیشتاز حوزه کارآفرینی تبدیل کرده است. 
انتخاب به‌عنوان مدیر برتر فناوری اطلاعات کشور در سال 1396 و دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان برای 3 سال متوالی از جمله دیگر دستاوردهای دکتر شکری ساز است.
دکتر شکری ساز همچنین سابقه تدریس در مراکز مختلف آموزشی و سیمنارها را هم در کارنامه خود دارد. موضوعاتی همچون مدیریت، بازاریابی، مشاوره کسب و کار، کارآفرینی، مشتری مداری و ... از جمله مهم‌ترین آموزش‌هایی است که در کلاس‌های میثم شکری ساز ارائه می‌شود.

دغدغه‌های اجتماعی میثم شکری ساز

یکی از موضوعاتی که دکتر شکری ساز بارها و بارها درباره آن صحبت کرده و در مورد آن نگرانی داشته است، وضعیت اقتصادی و بیکاری جوانان است. وی کاملا با شرایط جوانان در جامعه امروز آگاه است و گام‌های بلندی برای بهبود وضعیت این قشر برداشته است. 
دکتر شکری ساز هم‌اکنون مدیر عامل یک شرکت بزرگ در ایران بوده و تا امروز برای بیش از 500 نفر به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال‌زایی کرده است.
در واقع این مدیر جوان به کارآفرینی جامه عمل پوشانده و در با عملی کردن آن در جامعه و بازار کار باعث کارآفرینی و اشتغال زایی شده است. 

دکتر شکری ساز دارای روحیه یادگیری و آموزشی بالایی است و همواره بر لزوم یادگیری، آموزش و انتقال اطلاعات و تجربیات تاکید دارد. برنامه‌ریزی و هدف گذاری هم از دیگر ویژگی‌هایی است که این مدیر جوان به داشتن و تقویت آن‌ها اهمیت می‌دهد.

همه می‌دانیم برنامه‌ریزی یکی از اصول انجام کارهاست و از اهمیت بالایی برخوردار است. کارگاه هدف گذاری، یکی از مهم‌ترین کارگاه‌های آموزشی میثم شکری ساز است که در آن جدیدترین و کاربردی ترین روش‌های برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری به متقاضیان آموزش داده می‌شود.

جوانانی که می‌خواهند در حوزه‌های مدیریت، کارآفرینی، بازاریابی، کسب و کار و آموزش فعالیت کنند، می‌توانند میثم شکری ساز را به‌عنوان الگوی آموزشی انتخاب کنند. دوره های میثم شکری ساز با موضوعات مختلف در حال برگزاری است و این دوره‌ها طرفداران خاص خود را دارند.

کلاس‌های هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، موفقیت، فروش و بازاریابی تنها چند مورد از عناوین کلاس‌های آموزشی دکتر شکری ساز است. 

دکتر میثم شکری ساز آموزش را به‌عنوان یکی از محرک‌های قوی رشد و پیشرفت می‌داند و بسیاری از فعالیت‌های خود را در این راستا سازمان دهی کرده است. برگزاری دوره‌های آموزشی هم در همین راستا با هدف انتقال جدیدترین آموزش‌ها و تجربیات به جوانان انجام می‌شود.
کلاس‌هایی که در ان‌ها جدیدترین تجربیات دکتر شکری ساز به همراه جدیدترین آموزش‌ها به شرکت کنندگان انتقال داده می‌شود.

این مدیر موفق از جمله جوانانی است که با تکیه بر مهارت‌ها و توانایی‌های خود و با محوریت قرار دادن آموزش، به دستاوردهای بسیاری در حوزه‌های متعدد از جمله کارآفرینی و مدیریت رسیده است.
این مدیر جوان بدون داشتن پشتوانه مالی و حمایت‌های سازمانی با دست خالی وارد میدان شد و با تلاش و کوشش به دستاوردها و موفقیت‌های زیادی دست یافت. موضوعی که به عقیده بسیاری افراد امروزه ممکن نیست و برای رسیده به هدفی حتماً باید پیشتوانه مالی بالا داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | علم و آموزش