اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009045544315567

میثم شکری ساز کیست و چطور در اوج جوانی به موفقیت رسید؟

کد: 140009045544315567

https://bit.ly/317AUZr

، (اخبار رسمی): دکتر میثم شکری ساز یکی از جوان ترین و موفق ترین مدیران جوان و کارآفرینان کشوری است. وی دارای تحصیلات دکترای کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، کارشناسی ارشد مدیریت MBA از دانشگاه اشتنبایس آلمان و امیرکبیر تهران و کارشناسی مدیریت صنایع است. 

میثم شکری ساز کیست و چطور در اوج جوانی به موفقیت رسید؟
میثم شکری ساز کیست
میثم شکری ساز کیست و چطور در اوج جوانی به موفقیت رسید؟
میثم شکری ساز کیست

موفقیت سن و سال نمی‌شناسد! در هر سنی که هستید، می‌توانید با برنامه‌ریزی، تلاش و پشتکار بالا ایده‌هایتان را اجرایی کرده و به موفقیت برسید. مهم نیست پیر هستید یا جوان، فقط کافیست شروع کنید.

میثم شکری ساز کیست و چطور در اوج جوانی به موفقیت رسید؟
موفقیت سن و سال نمی‌شناسد! در هر سنی که هستید، می‌توانید با برنامه‌ریزی، تلاش و پشتکار بالا ایده‌هایتان را اجرایی کرده و به موفقیت برسید. مهم نیست پیر هستید یا جوان، فقط کافیست شروع کنید، مانند دکتر میثم شکری ساز.

ممکن است برای شما هم سوال پیش آمده باشد که این فرد کیست؟ میثم شکری ساز  یکی از جوان‌ترین مدیران و کارآفرینان کشوری است که تنها 34 سال سن دارد. 
با این سن نه‌چندان بالا، دکتر شکری ساز به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به انتخاب وی به عنوان مدیر برتر فناوری اطلاعات کشور در سال 1396 اشاره کرد. در مورد میثم شکری ساز بیشتر بدانید.
میثم شکری ساز کیست

اطلاعاتی درباره این کارآفرین جوان
همان طور که بالاتر گفته شد، دکتر میثم شکری ساز یکی از جوان ترین و موفق ترین مدیران جوان و کارآفرینان کشوری است. وی دارای تحصیلات دکترای کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، کارشناسی ارشد مدیریت MBA از دانشگاه اشتنبایس آلمان و امیرکبیر تهران و کارشناسی مدیریت صنایع است.

با توجه به موفقیت ها و رزومه درخشان این مدیر جوان، وی از جمله برترین مشاوران کشوری در حوزه های مدیریت، بازاریابی، کارآفرینی، ارتباطات و منابع انسانی است.
علاوه بر این فعالیت ها، دکتر شکری ساز در حوزه فرهنگ و آموزش هم بسیار فعال بوده و تا کنون بیش از 12 عنوان کتاب را نگارش یا ترجمه کرده است. 
از جمله مهم ترین این کتاب ها می توان به کتاب های استوار، توهم باهوشی 1 و 2، روابط فرد و سازمان، مذاکره با دستان خالی، بازاریابی گوریلی، بازاریابی نوگرا و ... اشاره کرد.

از جمله دیگر افتخارات و دستاوردهای میثم شکری ساز، می توان به اخذ لوح سپاس از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دریافت تندیس رعایت حقوق مضرف کنندگان وزارت صمت برای 3 سال متوالی (96، 97 و 98) و بسیاری از افتخارات ریز و درشت دیگر اشاره کرد. 

دکتر شکری ساز معتقد است با یادگیری و آموزش و تلاش بیشتر، می توان راحت تر مسیر رشد را پیموده و به موفقت رسید. آموزش الکترونیکی و مجازی یکی از اولین دستاوردهای میثم شکری ساز در حوزه آموزش و یادگیری بوده است که در سال 1387 با هدف ایجاد تغییر و تحولات گسترده در سیستم های آموزشی ارائه شد. 

اگر نگاهی به گذشته یعنی دهه 80 شمسی بیندازیم، روش ها و ساختار آموزشی بسیار سنتی و ساده بود. شاید آن سال ها فکر اینکه آموزش مجازی و الکترونیکی و یادگیری بدون نیاز به حضور فیزیکی در کلاس در آینده رایج خواهد شد، بسیار دور از انتظار و عقل بود! اما امروزه میبینیم با استفاده از فناوری های مختلف، می توان در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به آموزش و یادگیری پرداخت.

حوزه فعالیت های میثم شکری ساز تنها به این مورد ختم نمی شود و همان طور که گفته شد، این مدیر جوان فعالیت های متعددی در حوزه های مختلف انجام می دهد. بهره مندی از توانایی ها و استعدادها، تلاش، پشتکار و علم و یادگیری از جمله مهم ترین مواردی هستند که به میثم شکری ساز کمک کردند در این را به موفقیت برسد.

این مدیر جوان با توجه به سن نه چندان بالا و تنها با تکیه بر این موارد توانسته در این سن نه تنها به بسیاری از اهداف خود برسد، بلکه توانسته خدمت بزرگی هم به جامعه علمی - پژوهشی کشور انجام دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | علم و آموزش