اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009095551317636

بررسی اجمالی SSD و کاربرد SSD

کد: 140009095551317636

https://bit.ly/3xDIib5

، (اخبار رسمی): SSD (درایو حالت جامد) نوعی رسانه ذخیره سازی غیر فرار است که داده های مداوم را روی حافظه فلش ذخیره می کند. این دو بخش اساسی دارد - یک حافظه فلش NAND و یک کنترل کننده فلش بهینه شده برای ارائه عملکرد خواندن-نوشتن به صورت پی در پی و همچنین واکنش تصادفی;که در امر فروش سرورهای HP نیز تاثیر گذار است.

بررسی اجمالی SSD و کاربرد SSD
بررسی اجمالی SSD و کاربرد SSD

برای دستاوردهای قابل درک و واقعی عملکرد ، ذخیره سازی آخرین تنگنا بود که با ظهور SSD و سپس راهکارهای ذخیره سازی NVMe SSD با عملکرد بالا از بین رفت.

SSD (درایو حالت جامد)

نوعی رسانه ذخیره سازی غیر فرار است که داده های مداوم را روی حافظه فلش ذخیره می کند. این دو بخش اساسی دارد - یک حافظه فلش NAND و یک کنترل کننده فلش بهینه شده برای ارائه عملکرد خواندن-نوشتن به صورت پی در پی و همچنین واکنش تصادفی;که در امر فروش سرورهای HP نیز تاثیر گذار است. SSD ها هیچ قسمت متحرکی ندارند ، بنابراین بدون شکستن ، چرخش به سمت بالا یا پایین ، مانند مورد درایوهای دیسک سخت پارچه ای با رسانه های مغناطیسی چرخان آنها است.

SSD یک مزیت عملکردی مشخص را ارائه می دهد. در گذشته ، قیمت SSD ها بسیار بالاتر از HDD هنوز هم ، با پیشرفت در فن آوری ساخت و ظرفیت تراشه ، قیمت ها به طور مداوم در حال کاهش است ، که ارزش آن را برای هر دلار بالاتر می برد.

سرعت انتقال SSD

حافظه های SSD سرعت انتقال بالا ، تأخیر کم حتی با دسترسی تصادفی به داده ها ، دوام بیشتر اما نه برای استفاده از ذخیره سازی سلسله مراتبی و انتظار می رود هیچ صدایی از قطعات متحرک نداشته باشد. افزایش عملکرد چشمگیر را می توان در کاربردهای روزمره مشاهده کرد ، مانند سرعت بوت شدن سیستم و سرعت خاموش کردن ، راه اندازی نرم افزار قوی تر است و سیستم نرمتر و بدون هیچ گونه عقب ماندگی احساس می شود. شما باید SSD را امتحان کنید تا جادویی را که با عملکرد و چابکی سیستم رایانه ای شما در مدیریت بارهای سنگین بازی می کند ، ببینید;حتی این جادو در پشتیبانی سرورهای HP بسیار کاربردی است.

برای دستاوردهای قابل درک و واقعی عملکرد ، ذخیره سازی آخرین تنگنا بود که با ظهور SSD و سپس راهکارهای ذخیره سازی NVMe SSD با عملکرد بالا از بین رفت. حافظه های SSD فلش NAND عملکرد ورودی-خروجی را کاملاً بهبود بخشیده و زمان دسترسی از 6-12 میلی ثانیه به کمتر از 1 میلی ثانیه کاهش یافته است. با این وجود ، کمتر از 1 میلی ثانیه زمان دسترسی و ورودی و خروجی شگفت آور نزدیک به ظرفیت واقعی درایوهای فلش نبود. مسئله سخت افزار و نرم افزار قدیمی بود که بیش از پنج دهه پیش به جای SSD های سریع ، برای HDD ساخته شده بود.

چندین نوع SSD موجود که از نظر عملکرد و ضریب شکل با یکدیگر رقابت می کنند ، اثر واقعی و استحکام حافظه فلش تاکنون حاصل شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]