اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010185625617636

با جدید‌ترین محصولات کفپوش وینیفلکس آشنا شوید

کد: 140010185625617636

https://bit.ly/3qXeQtL

، (اخبار رسمی): در این مطلب درباره مهم‌ترین نکات کفپوش وینیفلکس و نکاتی که پیش از تهیه آن لازم است بدانید آشنا می‌شوید

صندلی خود تکیه داده و با سایت اکازیون دیزاین وارد دنیای رنگارنگ کفپوش و کاغذ دیواری شوید، از قیمت کفپوش یا قیمت پارکت لمینت اطلاع پیدا کنید،کاغذ دیواری جدید و کاغذ دیواری‌های طرح کلاسیک را مقایسه کنید

وقتی صحبت از تهیه کفپوش می‌شود، سؤالات متعددی در ذهن ما ایجاد خواهد شد مثل اینکه چه مارکی از کفپوش را بخریم؟ نمایندگی فروش کفپوش مدنظر خود را از کجا پیدا کنیم؟ افرادی که سابقاً از این نوع خاص کفپوش استفاده کرده‌اند چه تجربه‌ای داشته و آیا از خرید خود راضی بوده‌اند؟ این مطلب در مورد مهم‌ترین نکات کفپوش وینیفلکس و نکاتی که پیش از تهیه آن لازم است بدانید صحبت می‌کند. شرکت وینیفلکس تولیدکننده انواع پارکت لمینت و کفپوش‌های طرح چوب است.

کفپوش وینیفلکس چیست؟

کفپوش وینیفلکس عموماً با طرح‌های چوبی خود به شهرت رسیده و به علت کاربرد بالا در نماسازی و بازسازی خانه، تبدیل به کفپوشی بازارپسند شده است. کدهای رنگی این کفپوش به رنگ‌های خنثی و نزدیک به عناصر چوبی گرایش داشته و می‌تواند در ایجاد محیط‌های آرامش‌بخش و مخصوص استراحت کاربردی باشد.

عمده‌ترین محصولات این برند که توانسته‌اند به شهرت و محبوبیت قابل‌توجهی برسند، نمونه‌های کفپوش کلاسیک هستند. به‌علاوه کفپوش‌های پی‌وی‌سی شرکت وینیفلکس به‌صورت ضد آب به فروش می‌رسند. کلیک‌های اطراف پارکت لمینت آن‌ها را از چسب بی‌نیاز می‌کند.

مزایا و معایب کفپوش وینیفلکس کدام است؟

کفپوش وینیفلکس به‌خاطر قیمت بسیار اقتصادی و کاربرد بالا در منازل مسکونی توانسته محبوبیت قابل‌توجهی به دست آورد. محیط‌های مسکونی جزو محیط‌های کم تردد به‌حساب می‌آیند و کفپوش‌ها نیز در این محل می‌توانند عمر بیشتری داشته باشند. ساکنین ممکن است علاقه داشته باشند تا پس از چند سال نسبت به تعویض کفپوش‌ها اقدام کنند و تغییری را در دکوراسیون و رنگ‌بندی محیط به وجود آورند.

در این مورد می‌توان با اطمینان و بدون نگرانی در مورد هزینه‌های تمام شده به سراغ کفپوش‌های وینیفلکس رفت. کفپوش‌های این شرکت، آنتی‌باکتریال بوده و با لاک پلی‌یورتان پوشیده می‌شوند و نگرانی‌ای از بابت خش برداشتن یا آلوده شدن محیط در اثر جذب بافت کفپوش وجود نخواهد داشت.

شما می‌توانید این کفپوش را بار‌ها مورد شست‌وشو قرار دهید. نگران تابش نور خورشید یا آسیب‌دیدن کفپوش در اثر ریختن مواد داغ یا اسیدی نیز نباشید. می‌توان گفت که کفپوش وینیفلکس درصد بسیار زیادی در مقابل انواع مواد شوینده و حوادثی که منجر به افزایش حرارت کفپوش می‌شوند مقاوم است.

طرح‌ها و رنگ‌های مختلف پارکت و کفپوش از سایت اکازیون دیزاین قابل‌مشاهده و خریداری هستند.

قیمت کفپوش به چه مواردی بستگی دارد؟

شرکت وینیفلکس در مورد تولید انواع مختلفی از کفپوش و پارکت فعالیت دارد و قیمت کفپوش ‌ها نسبت به کد و نوع کفپوش می‌تواند تا حدی متفاوت باشد. طرح‌های مشابه سنگ مرمر نیز مشهور به وینیل مرمریت در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی به فروش می‌رسند. در ادامه کفپوش‌هایی با طرح گرانیت را داریم که تنوع رنگ بیشتری نسبت به طرح‌های چوبی دارند و با بافت‌های ساده‌تر و قیمت مناسب به فروش می‌رسند.

آن دسته از محصولات کفپوش وینیفلکس که به‌صورت ضد آب و مقاوم در برابر محلول‌های شیمیایی طراحی شده‌اند می‌توانند در بازه‌های قیمتی بالاتری نیز به فروش برسند. این نوع از طراحی به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی و مرتباً برای تمیزکردن کفپوش‌ها اقدام کنید. شما می‌توانید محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین نمونه‌های کفپوش وینیفلکس را از سایت اکازیون دیزاین مشاهده و خریداری کنید.

کفپوش وینیفلکس به علت هزینه بسیار پایین و دوام بالا، یک محصول محبوب و پرفروش در بازار کفپوش ایران است.

بهترین کفپوش وینیفلکس را از کجا تهیه کنیم؟

مجموعه اکازیون دیزاین در زمینه فروش طیف بسیار متنوعی از محصولات پارکت و کفپوش و کاغذ دیواری فعالیت دارد و امکان تهیه انواع طرح‌ها و محصولات مارک وینیفلکس را فراهم کرده است. ما نمونه‌هایی از بهترین و جدیدترین کفپوش‌های مرمرین و گرانیتی، طرح‌های چوبی و کلاسیک و همچنین انواع کاغذ دیواری جدید و پارکت لمینت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز به سایت اکازیون دیزاین مراجعه کرده و به مشاهده الگوها و مقایسه قیمت محصولات بپردازید.

پارکت لمینت و مزیت‌های استفاده از این نوع پارکت

پارکت لمینت نمونه‌های بهینه شده و امروزی پارکت‌های چوبی هستند که زمانی صرفاً خانه‌های لوکس و ثروتمند امکان استفاده از آن‌ها را داشتند. زمانی که صحبت از پوشش کف خانه می‌شود، بسیاری از افراد علاقه دارند تا به سراغ طرح‌هایی که حس بودن در طبیعت را تداعی می‌کند، بروند. کفپوش‌ها و پارکت‌های چوبی محیط‌های مطبوع صمیمانه‌ای را ایجاد می‌کنند اما هزینه اجرای پارکت‌های چوبی به شکل سنتی بسیار بالا بوده و خرید آن ممکن است در برخی موارد مقرون‌به‌صرفه نباشد.

پارکت لمینت اما این مشکل را برطرف کرده و با طرح‌های چوبی و لایه‌های فشرده شده چوب، برخی از نواقص پارکت‌های چوبی کلاسیک را نیز از بین برده است. قیمت پارکت لمینت به شکل آشکاری نسبت به پارکت‌های چوبی کلاسیک، ارزان‌تر است.

برای اجرای پارکت لمینت هم نیازی به استفاده از چسب نیست؛ چرا که کلیک‌ها یا شیار‌های اطراف پارکت لمینت سبب در هم قفل شدن پارکت شده و در مدت‌ زمان کمتری نصب می‌شوند. شما حتی می‌توانید پس از نصب به‌راحتی این نوع پارکت را جمع کرده و در محیط دیگری اجرا کنید.

تجربه استفاده از کاغذ دیواری در طراحی دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری‌ها شکل کلاسیک و محبوب پوشش دیوار هستند که می‌توانند در طراحی و انتخاب طرح و رنگ آن‌ها ابتکارات زیادی به عمل آورند. در واقع کاغذ دیواری‌ها شامل الگوها و نقاشی‌های وسیعی هستند که خودبه‌خود تبدیل به بخشی از نمای دیوار می‌شوند. مجموعه اکازیون دیزاین در زمینه فروش طرح‌های مدرن و سنتی کاغذ‌های دیواری نیز فعالیت دارد. کاغذ دیواری را می‌توانید در هر فصلی از سال تغییر دهید و طرح‌های کاغذ دیواری جدید و محبوب خود را از سایت اکازیون دیزاین انتخاب کنید.

بدون اینکه از خانه خارج شوید، دکوراسیون خود را تغییر دهید!

صرفاً به صندلی خود تکیه داده و با سایت اکازیون دیزاین وارد دنیای رنگارنگ کفپوش و کاغذ دیواری شوید، از قیمت کفپوش یا قیمت پارکت لمینت اطلاع پیدا کنید، کاغذ دیواری جدید و کاغذ دیواری‌های طرح کلاسیک را مقایسه کنید و در نهایت محصولات موردعلاقه خود را سفارش دهید.

همه کاتالوگ‌ها و تکسچر‌های مربوط به کفپوش وینیفلکس و دیگر برند‌های مطرح فروش کفپوش و کاغذ دیواری، در سایت مجموعه اکازیون دیزاین در دسترس شما هستند؛ پس نگران دردسر‌های حمل‌ونقل نبوده و خرید خود را به‌صورت امن و با قیمت مناسب انجام دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان