اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009095552217677

بیس کات ناخن چیست؟

کد: 140009095552217677

https://bit.ly/3G6PhfN

، (اخبار رسمی): Base Coat یک لاک شفاف است که قبل از افزودن هرگونه رنگ لاک روی ناخن ها زده می شود، Base Coat به لاک کمک می کند تا راحت تر به ناخن بچسبد. بیس کات سدی ایجاد می کند که از ناخن ها در برابر اثرات مخرب لاک محافظت می کند. بیس کات ناخن در نهایت باعث افزایش طول عمر مانیکور شما می شود.

بیس کات ناخن چیست؟ چرا بهتر است از بیس کات ناخن استفاده شود؟
بیس کات چیست؟ چرا باید از بیس کات استفاده کنیم؟

بیس کات ناخن یک لاک شفاف است که قبل از افزودن هرگونه رنگ لاک روی ناخن ها زده می شود، Base Coat به لاک کمک می کند تا راحت تر به ناخن بچسبد.

بیس کات (Base Coat) ناخن چیست؟

Base Coat یک لاک شفاف است که قبل از افزودن هرگونه رنگ لاک روی ناخن ها زده  می شود. یک Base Coat به لاک کمک می کند تا راحت تر به ناخن بچسبد. بیس کات سدی ایجاد می کند که از ناخن ها در برابر اثرات مخرب لاک محافظت می کند، همچنین از لکه گیری و لایه برداری جلوگیری می کند و بافت یکنواخت تری به ناخن ها می بخشد. یک Base Coat در نهایت باعث افزایش طول عمر مانیکور شما می شود.

مزایای استفاده از بیس کات (Base Coat):

1- باعث میشود تا لاک به خوبی به روی سطح ناخن شما بچسبد

عملکرد اصلی بیس کات (Base Coat) این است که لاک ناخن شما محکم به ناخن شما بچسبد.که این امر به جلوگیری از لایه برداری و خرد شدن پوست کمک می کند. بیس کات ها حاوی مقدار زیادی رزین چسبنده هستند،آنها محکم به صفحات ناخن شما متصل می شوند و سپس یک سطح چسبناک روی ناخن های شما ایجاد می کند تا لاک ناخن شما لنگر بیندازد.

2- از لک شدن ناخن های طبیعی شما جلوگیری میکند

بعضی از لاک های ناخن حاوی مقدار زیادی رنگ و رنگدانه هستند که اگر مستقیماً روی ناخن هایتان قرار بگیرند باعث لک شدن ناخن های شما می شوند. استفاده مکرر از لاک ناخن بر روی ناخن های برهنه شما باعث می شود بر روی سطح ناخن شما یک لایه زرد رنگ غیر طبیعی ایجاد شود، اینجاست که بیس کات با ایجاد یک لایه متراکم بر روی سطح ناخن ها از رسیدن رنگدانه های موجود در لاک  به سطح ناخن شما جلوگیری میکند، علاوه بر آن به خاطر حالت چسبندگی که دارد باعث میشود لاک به خوبی بر روی سطح ناخن شما بچسبد.

3- لاک ناخن شما را انعطاف پذیر میکند

پوشش های پایه حاوی مقادیر زیادی نرم کننده هستند که انعطاف پذیری آنها را نسبت به لاک ناخن معمولی بیشتر می کند. این انعطاف پذیری به آنها اجازه می دهد تا با ناخن های طبیعی شما خم شوند و نه اینکه بشکنند و همچنین اگر ناخن های شما به طور طبیعی شکننده هستند ، می تواند به تقویت ناخن های شما کمک کند و اجازه نمی دهد ناخن های شما به راحتی بشکند یا خرد شود.

4- ناخن های شما را تغذیه میکند

برخی از پوشش های پایه می توانند حاوی مواد مغذی مانند پروتئین ها و ویتامین ها باشند که می توانند به آبرسانی و تقویت ناخن های سالم و قوی کمک کنند. همچنین اگر شما از آن دسته افراد هستید که اغلب از لاک اکریلیک و لاک ژل استفاده میکنید بیس کات به ترمیم ناخن های ضعیف و آسیب دیده ی شما کمک شایانی میکند.

5- ترک ها و آسیب دیدگی های ناخن شما را می پوشاند

وقتی ناخن های شما آسیب دیده و پر از ترک و برجستگی است ، لاک ناخن شما صاف و یکدست به نظر نمی رسد، بیس کات (Base Coat) با پر کردن این برجستگی ها و ایجاد حالتی صاف و یکنواخت در لاک ناخن شما می تواند به حل این مشکل کمک کند.

6- امکان پاک کردن آسان تر لاک از روی ناخن ها

برخی از بیس کات ها وجود دارند که به شما امکان می دهد لاک ناخن خود را بدون نیاز به استفاده از هرگونه استون پاک کنید. همانطور که میدانید استون ها تمایل دارند ناخن ها و کوتیکول های شما را خشک کند که باعث ضعف و شکنندگی ناخن های شما می شود. این بیس کات ها پوسته پوسته هستند و پایه آب دارند و استفاده از آنها بسیار ایمن است و به شما اجازه می دهد بدون استفاده از استون ، مانیکورهای خود را به راحتی پاک کنید.

پاسخ به چند سوال پر تکرار:

1- Base Coat و Top Coat، کدام یک مهمتر است؟

این سوال سختی است زیرا از نظر من هر دو این محصولات ضروری هستند و پاسخ به این سوال با توجه به نوع برند لاک مورد استفاده  شما متفاوت است. از آنجا که برخی از برندهای لاک های موجود در بازار می توانند بدون بیس کات (Base Coat) کار کنند؛ زیرا آنها به خوبی به روی سطح ناخن شما می چسبند، در حالی که ممکن است برندهای دیگر لاک در بازار یافت شود که می توانند بدون تاپ کات( Top Coat) کار کنند زیرا هنگام خشک شدن بسیار با دوام می شوند و به طور طبیعی براق هستند.
ولی تجربه به ما نشان داده که، اکثر لاک های ناخن معمولی نیاز به Top Coat دارند زیرا بیشتر لاک های ناخن ساخته شده به خوبی به روی سطح ناخن شما می چسبند، بنابراین یک Base Coat، مانند چسب اضافی عمل می کند. در حال حاضر ، بیشتر لاک های ناخن نیاز به محافظت بیشتر به صورت Top Coat دارند تا از آسیب دیدن آنها به راحتی جلوگیری شود.

2- آیا Base Coat و Top Coat یکسان است؟

Base Coat و  Top Coat فرمولاسیون کاملاً متفاوتی دارند. به هر حال ، آنها قصد انجام دو کار متفاوت را دارند. Base Coat مانند چسب یا "آغازگر" عمل می کنند در حالی که Top Coat باعث درخشش ، سطح سخت و مقاومت در برابر خراش می شوند.

منبع: فروشگاه عطر و ادکلن آرانیکا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان