اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103176122517677

چگونه موهای فر خود را صاف کنیم تا هیچگونه آسیبی نبیند؟

بهترین راه برای صاف کردن موهای فر

کد: 140103176122517677

https://bit.ly/3NsktKs

، (اخبار رسمی): موهای فر به طور طبیعی خشک و مستعد آسیب هستند، بنابراین صاف کردن موی فر شما باید با دقت زیادی انجام شود. این یک فرآیند ظریف است که شامل محصولات محافظت کننده در برابر حرارت زیاد است، اما اگر آن را به درستی انجام دهید، استایل براق شما می تواند چندین روز دوام بیاورد

موهای صاف و براق کاملاً بیانگر است، و با کمی تلاش و صبر زیاد، کاملاً قابل انجام است. بسته به اینکه فرهای شما چقدر هستند، می توانید در کمترین زمان از حالت فر به صاف تبدیل شوید. موهای فر به طور طبیعی خشک و مستعد آسیب هستند، بنابراین صاف کردن موی فر شما باید با دقت زیادی انجام شود. این یک فرآیند ظریف است که شامل محصولات محافظت کننده در برابر حرارت زیاد است، اما اگر آن را به درستی انجام دهید، استایل براق شما می تواند چندین روز دوام بیاورد.

در ادامه مقاله نحوه صاف کردن موهای فر و کمک به جلوگیری از آسیب و شکستگی آورده شده است.

چگونه موهای فر را صاف کنیم

1. موهای فر خود را با یک شامپو صاف کننده و نرم کننده بشویید و حالت دهید.

قبل ازصاف کردن موی فر خود، باید هر گونه باقیمانده محصول یا تجمع موها را از بین ببرید. از شامپو و نرم کننده مو استفاده کنید که به طور خاص برای کنترل موخوره و آماده سازی موهایتان برای صاف کردن موهای فر ساخته شده است.

2. برای تقویت موهای خود از یک نرم کننده استفاده کنید.

پس از دوش گرفتن، مقدار زیادی نرم کننده را روی موهای فرهای خود اسپری کنید تا به حفظ رطوبت، جلوگیری از شکستگی و شکافتن انتهای آن و محافظت در برابر آسیب گرما کمک کند.

3. موهای فر مرطوب را با اسپری آهن محافظ حرارت اسپری کنید.

برای محافظت بیشتر در برابر آسیب گرما، از یک اسپری صاف آهن مسطح حرارتی با کمپلکس کراتین تقویت کننده استفاده کنید. برای دستیابی به حداکثر صافی و کنترل موخوره، مطمئن شوید که هر رشته مو را جداگانه بپوشانید.

4. موهای خود را کاملا خشک کنید.

اگر وقت دارید، بگذارید موهایتان در هوا کاملاً خشک شود تا از قرار گرفتن در معرض گرما و اصطکاک غیرضروری در امان بمانید. اگر نیاز به خشک کردن سریع مو دارید، سعی کنید از یک پخش کننده برای پخش کردن حرارت و کاهش اصطکاک استفاده کنید.

در حین خشک کردن موهایتان به آرامی موهایتان را برس بزنید تا باز شود و به صاف شدن تارهای موی تان کمک کنید. هرگز سعی نکنید موهای خیس یا مرطوب را صاف کنید. اتو کردن موهای خیس صاف تاثیر چندانی ندارد و می تواند آسیب بیشتری به رشته های  موی ظریف شما وارد کند.

5. برای صاف کردن موی فر خود، آنها را تقسیم کنید.

هنگامی که موهای شما کاملا خشک شد، موهای خود را به چند قسمت تقسیم کنید تا اتو کردن قابل کنترل باشد. بهترین راه برای انجام این کار این است که از لایه های پایینی مو به بالا کار کنید. دو سوم بالای یال خود را به سمت بالا سنجاق کنید و ابتدا روی قسمت زیرین کار کنید.

6. صاف کردن موی فر خود را شروع کنید.

از پایین ترین لایه مو، قسمت کوچکی را محکم بکشید و آن را از طریق صاف کننده خود بکشید و از ریشه شروع کنید. با قطعات به اندازه کافی کوچک کار کنید که فقط باید دو بار با اتو صاف خود بکشید. وقتی لایه زیرین مو صاف شد، بقیه موهای خود را از سنجاق باز کنید و شروع به صاف کردن قسمت دیگری کنید. آنقدر ادامه دهید تا هر رشته صاف و براق شود. برای بهترین نتیجه، از اتوی صاف با صفحات بلند برای صاف کردن سریع و کنترل موخوره استفاده کنید.

نکته حرفه ای: انتهای موهای شما ظریف و مستعد شکستن است. انتهای آن نیز نازک تر است و برای صاف شدن به حرارت کمتری نیاز دارد. برای کمک به محافظت از آنها در برابر آسیب گرمای بیش از حد، هنگام صاف کردن موهای خود به صورت تکه تکه، قسمت میانی ساقه را متوقف کنید. سپس در انتها، تمام موهای خود را جمع کرده و انتهای آن را با هم صاف کنید.

7. رشته های مستقیم خود را لمس کنید.

قفل های تازه صاف شده خود را یک بار در آینه به خوبی نگاه کنید. آیا نقطه ای را از دست داده اید؟ رشته های سرسخت را دوباره از صافی خود عبور دهید تا زمانی که از نتایج راضی باشید. سپس، با یک کرم مرطوب کننده و ضد وز، استایل براق جدید خود را به کار ببرید.

اشتباهات صاف کردن موی فر که باید از آنها اجتناب کرد

اگر موهای خود را صاف کرده‌اید، اما نتایج آن‌طور که انتظار داشتید براق نیست، در اینجا برخی از رایج‌ترین اشتباهات صاف کردن مو و نحوه رفع آنها آورده شده است.

  • اگر قبل از اینکه بخواهید صاف کنید، موهایت به اندازه کافی خشک نشده بود، مطمئن شوید که هر رشته کاملا خشک شده است. وقتی سعی می‌کنید زمانی که خیس هستند صاف شوند، خیلی خوب کار نمی‌کنند.
  • احتمالا صاف کننده در تنظیم حرارت مناسب نبوده است. برای موهای ضخیم، درشت یا فر، احتمالاً باید اتو صاف کننده خود را بین 350 تا 400 درجه تنظیم کنید. برای جلوگیری از سوزاندن موهایتان، از پایین ترین حالت شروع کنید و حرارت را در صورت نیاز افزایش دهید تا به نتایج دلخواه برسید.
  • احتمالا شما از محصولات آرایشی زیادی استفاده کردید. محصولات حالت دهنده کلیدی برای دستیابی به ظاهر خوب  شما هستند، اما تعداد زیاد محصولات می تواند موهای شما را سنگین کند. فقط روی استفاده از محصولات ذکر شده در بالا تمرکز کنید که تارهای شما را هیدراته کرده و در برابر گرما محافظت می کند.
  • احتمالا شما سعی کردید بخش های خیلی بزرگ را صاف کنید. صاف کردن موهای ضخیم و فر بهتر است در قسمت های بسیار کوچک و یک اینچی انجام شود. بخش های کوچکتر قابل کنترل تر هستند و به شما این امکان را می دهند که سریعتر و موثرتر صاف کنید.

 
نکات بیشتر صاف کردن موی فر

  1. از بلند کردن موها بلافاصله پس از صاف کردن خودداری کنید. ریسک قرار دادن پیچ و تاب در استایل زیبا و براق خود را نکنید. موهایی که به تازگی صاف شده اند نسبت به موهای صاف شده دو یا سه روزه در معرض خمیدگی و پیچ خوردگی ناشی از کش های مو هستند.
  2. با ماسک مو هفتگی به موهای های قوی تر و براق تر برسید.
  3. انتهای خشک را درمان کنید. فورا موخوره را رفع کنید و انتهای خشک را با روغن صاف کننده مو تغذیه کنید. یک روغن خشک می تواند موهای صاف شده را احیا کند و مانند روز اول آن را نرم و براق کند.
  4.  منظم عمل کنید. صاف کردن بیش از حد و قرار گرفتن در معرض گرما می تواند منجر به شکاف انتهایی و وز شدن رشته ها شود. مطمئن شوید که موهای فر را به طور مرتب کوتاه کنید تا انتهای خشک موهایتان تمیز شود و موهایتان سالم به نظر برسد.
  5. روی ابریشم بخوابید. برخی از بدترین آسیب ها به موهای شما در هنگام خواب اتفاق می افتد. روبالشی‌های نخی خشن اصطکاک ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند که با کمی سرتکان دادن از خواب بیدار شوید. برای کاهش اصطکاک و جلوگیری از موخوره، روبالشی نخی خود را با روبالشی ابریشمی تعویض کنید.
  6. فرفری یا صاف، موهای خود را دوست داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی