اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009115554017682

آیا واقعا دستگاه تصفیه آب RO ضروری است؟

کد: 140009115554017682

https://bit.ly/3dzi28J

، (اخبار رسمی): در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم هنگام انتخاب دستگاه تصفیه آب، چه عوامل مختلفی را باید در نظر بگیرید.اینکه آیا اصلا به استفاده از این دستگاه نیاز دارید یا خیر؟

آیا واقعا دستگاه تصفیه آب RO ضروری است؟
آیا واقعا دستگاه تصفیه آب RO ضروری است؟

آیا آب شما سرشار از نمک های محلول است؟؟؟ معمولاً آب چاه دارای محتوای TDS بالایی است. اما حتی این نیز از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. در جای من آب چاه دارای TDS 340ppm بود. در بعضی جاها خیلی بالاتر از 600 می رود. در سراسر جهان، TDS بالای 500 ppm خطرناک در نظر گرفته می شود.. یک TDS متر ساده در آمازون با حدود 300 دلار تهیه کنید، متوجه خواهید شد که TDS آب شما چیست.. آب شهری معمولاً در مقیاس TDS پایین تر.. من حدود 170ppm بود.

آیا آب شما به مواد شیمیایی مانند آرسنیک و فلوراید آلوده شده است.؟ این فقط در آزمایشگاه تست آب قابل آزمایش است. اگر در مناطق صنعتی زندگی می کنید، این امر می تواند بسیار مهم باشد.

بنابراین، اگر میزان TDS آب شما بالا نباشد (تا 200-250ppm کاملا ایمن است. در واقع، BIS می گوید تا 300ppm معیار خوبی است)، یک فیلتر ساده UV+UF کافی است... در غیر این صورت به یک RO نیاز دارید.. به یاد داشته باشید. RO اساساً برای از بین بردن باکتری ها استفاده نمی شود، به هر حال UV این کار را انجام می دهد. هدف اصلی RO کاهش نمک های محلول و مواد شیمیایی است. همچنین بدن شما به مواد معدنی ضروری موجود در آب مانند کلسیم و منیزیم نیاز دارد. نمی خواهید بی جهت آنها را بردارید و آب را بیش از حد تصفیه کنید. اگر همچنان تصمیم به استفاده از RO دارید، مطمئن شوید که با یک کانی ساز همراه است... همچنین، فیلترهای RO تمایل دارند حداقل 50 تا 60 درصد آب را دفع کنند، بنابراین مقداری از آب پساب میشود.پس تحقیق کنید و عاقلانه انتخاب کنید.

چرا امروزه استفاده از دستگاه های تصفیه آب ضروری هستند؟

امروزه دستگاه های تصفیه آب ضروری هستند زیرا آب لوله کشی حاوی آلاینده های زیادی است و همچنین به شدت کلر می شود.

در دنیای کنونی وجود یک دستگاه تصفیه آب برای به دست آوردن آب سالم و بهداشتی و بدون هر گونه آلودگی مهم است. با توجه به آلودگی آب همه به یک دستگاه تصفیه آب هوشمند فکر می کنند. وقتی صحبت از انتخاب دستگاه های تصفیه آب به میان می آید شما گزینه های مختلفی دارید اما آکواپرو یکی از گزینه های مناسب برای پوشش تمام نیازهای شما است زیرا تصفیه پیشرفته دارد. نوشیدن آب سالم برای همه ضروری است. برای بسیاری از صاحبان خانه، دستگاه تصفیه آب 8مرحله آکواپرو را بهترین دستگاه تصفیه آب معرفی می کنند، زیرا می تواند به خلاص شدن از شر آب آلوده کمک کند، مهمتر از همه، آب آشامیدنی خالص RO را با قیمت های مقرون به صرفه فراهم می کند.

از این رو دستگاه تصفیه آب بسیار مهم است.

آب حامی حیات روی زمین است! هر موجود زنده ای برای عملکرد به آب نیاز دارد. آب به انسان در فعالیت های متابولیکی مختلف بدن کمک می کند. با این حال، آبی که به ما عرضه می شود برای مصارف آشامیدنی نامناسب است زیرا حاوی آلاینده هایی مانند جامدات محلول، فلزات سنگین و میکروارگانیسم های بیماری زا است.

مزایای دستگاه های تصفیه آب خوب

1. از بین بردن ناخالصی ها از آب

یک دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس آب را از طریق یک فرآیند فیلتراسیون به نام سیستم اسمز معکوس یا RO  تصفیه می کند که ناخالصی ها را فیلتر کرده و مواد معدنی آلی را دست نخورده نگه می دارد. بنابراین، اطمینان از نوشیدنی تمیز و سالم برای سلامتی شما.

2. هضم بهتر

اگر مشکلات گوارشی دارید، نوشیدن چند آب تمیز درمان شماست. نوشیدن منظم آب تمیز به تجزیه بخش های بزرگ غذا کمک می کند و به بدن شما اجازه می دهد تمام مواد مغذی را جذب کند.

3. تغذیه کننده پوست

نوشیدن یک لیوان آب تمیز و تصفیه شده پوست شما را مرطوب می کند و حتی می تواند به بهبود رنگ پوست شما کمک کند. مطالعات نشان داده اند که نوشیدن آب خالص می تواند به پوست شما درخشندگی زیبا و طبیعی بدهد.

#. رفع خستگی

نوشیدن منظم یک لیوان آب خالص با انرژی بخشیدن به سلول ها با مواد غذایی که مصرف می کنیم، خستگی را کاهش می دهد. علاوه بر این، افزایش مصرف آب احتمال ابتلا به سنگ کلیه را کاهش می دهد.

#. زندگی سالم

ورزش برای تناسب اندام ضروری است. اما بدون استفاده از آب تمیز و بهداشتی، از مزایای ورزش کردن بهره نخواهید برد. در عوض، احساس بی حالی و کمبود انرژی خواهید کرد. داشتن حداقل 8 لیوان آب تمیز و خالص در روز می تواند به داشتن یک زندگی سالم کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی