اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012125742817682

شناخت بهترین فیلتر های تصفیه آب

کد: 140012125742817682

https://bit.ly/3HNP0i6

، (اخبار رسمی): پیشنهاد میکنم برای مطالعه مقالات کاربردی و مفید اکواپرو فیلتر وارد لینک های موجود شوید.

بهترین فیلتر های تصفیه آب به چه صورت می باشند
شناخت بهترین فیلتر های تصفیه آب

ضرورت استفاده از پمپ تصفیه در تصفیه خانه های شهری، بیشتر مواد مضر موجود در آب حذف می شود. اما همچنان مقدار قابل توجهی از آنها در آب باقی می ماند. همچنین افزودنی هایی مانند کلر نیز، می تواند باعث آسیب های جدی به بدن انسان شود. آزمایشاتی که بر روی آب های لوله کشی صورت گرفته، نشان می دهد که آب آشامیدنی از استاندارد های لازم برخوردار نیست. آب آلوده می تواند بر سلامتی سالمندان و کودکان اثرات جدی داشته باشد. در برخی افراد، وجود حتی مقدار کمی آلودگی می تواند باعث واکنش شدید بدن آنها شود.

با توجه به توضیحات گفته شده، دستگاه تصفیه آب برای کسانی که می خواهند آب سالم مصرف نمایند، بسیار توصیه می شود. آب لوله کشی می تواند مواد مضری مانند انواع آفت کش ها، کلر، فلوراید و ... را در خود داشته باشند.

معرفی چند نوع دستگاه تصفیه آب پارچ تصفیه پارچ های تصفیه از سیستم های ابتدایی برای تصفیه آب هستند. این دستگاه به شما کمک می کند تا از شر برخی آلاینده هایی که برای سلامتی شما مضر است، خلاص شوید. اما باید این موضوع را بدانید که پارچ های تصفیه، نمی توانند تمام آلودگی های موجود در آب را از بین ببرند.  پارچ های تصفیه امکان حذف نیترات، باکتری، آزبست یا برخی دیگر از مواد شیمیایی را ندارند. اما می توانند انگل های بزرگ و کلر را از آب حذف کنند. در فیلتر های موجود در این سیستم کربن به کار رفته است. این کربن هم برای تصفیه آب مفید است و هم به بهبود طعم آب کمک می کند.

ویژگی های پارچ تصفیه آب * پارچ های تصفیه آب، از دیگر دستگاه های تصفیه ارزان تر هستند.

* به تعویض مکرر فیلتر احتیاج دارند.

* استفاده از آنها آسان است و مقدار قابل توجهی از فلوراید موجود در آب را خذف می کنند.

* برای مناطقی که مواد شیمیایی مانند سرب، آرسنیک و جیوه یافت می شود توصیه نمی شود.

کربن بلاک، فیلتر های تصفیه آب کربن فعال معمولا فیلتر های بلاک کربن، به صورت ترکیبی، در دستگاه های تصفیه آب استفاده می شوند. این نوع فیلتر ها را می توان به صورت تکی و به عنوان فیلتر پشت یخچال به کار گرفت. در این دستگاه از بلوک کربن فعال برای حذف آلاینده هایی مانند کلر و سایر مواد شیمیایی از آب استفاده می شود. پارچ های تصفیه، به بهبود طعم آب شما کمک می کند.

ویژگی های فیلتر های تصفیه آب کربن * قیمتی مناسب و نسبتا ارزان دارند.

* باکتری ها، فلوراید یا آزبست را حذف نمی کنند.

* سیستم فیلتراسیون کارآمدی دارند که به خوبی طراحی شده است.

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس این دستگاه معمولا زیر سینک ظرفشویی نصب می شوند. البته مدل  های جدید تر آن هم در بازار هست که به صورت رومیزی نصب می شوند. روش تصفیه این دستگاه به این صورت است که آب با فشار دادن مولکول های آب به یک غشای نیمه تراوا و با منافذ ریز عمل تصفیه را انجام می دهد. این روش به حذف آلاینده ها از آب منجر می شود و تمامی آلاینده ها را از بین می برد. سپس آب در قسمت بک مخزن ذخیره می شود، تا هنگامی که بخواهید از آن استفاده کنید.

این نوع دستگاه تصفیه می تواند مواد شیمیایی و آلاینده های موجود در آب حمام را از بین ببرند. آلاینده ها و مواد شیمیایی موجود در آب حمام می توانند از طریق پوست بدن جذب شوند. درنتیجه بهتر است از آب حذف شوند.

فیلتر های آب کل خانه اگر قصد دارید کل آب ورودی به منزل را تصفیه کنید، یک سیستم فیلتر کل آب خانه، انتخاب مناسبی برای شما است. این فیلتر می تواند تمام آبی را که وارد خانه می شود تصفیه کند. همچنین توانایی از بین بردن باکتری ها و میکروارگانیسم ها را دارد. این فیلتر به گونه ای ساخته شده که نیاز به تعمیر و نگهداری پایینی داشته باشد. تنها سرویسی که نیاز به تعویض منظم دارد، فیلتر کل خانه است.

نکات خرید فیلتر * یاید دستگاهی انتخاب کنیدکه دوام بالایی داشته باشد. تا بتوانید آن را تا مدت طولانی نگهدارید.

* قبل از خرید فیلتر به میزان آب مصرفی خود در خانه توجه کنید. اگر میزان آب مصرفی شما زیاد باشد دستگاه های ارزان قیمت جواب گوی نیاز شما نخواهند بود.

* یک کیت تست آب خریداری کنید. در این صورت متوجه خواهید شد که در آب منطقه شما چه موادی وجود دارد. بعد از دیدن نتیجه گزارش می توانید متوجه شوید که دستگاه مورد نیاز شما ذرات بزرگتر از ۰.۳۵ میکرون را مسدود کند یا خیر.

انتخاب بهترین فیلتر تصفیه آب با توجه به نکات بالا، انتخاب بهترین فیلتر تصفیه آب، با توجه به نیاز شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. شما باید به نکات مختلفی مانند بودجه، انتخاب شخصی و کیفیت فعلی آب می تواند به شما در انتخاب مناسب کمک کند. فیلتر های ساده تر، مانند پارچ تصفیه آب، ارزان هستند و به راحتی در بازار یافت می شوند. اما ممکن است این مدل، فیلتراسیون لازم و مورد نظر شما را انجام ندهد. فیلتر های کربن نیز، به از بین رفتن سموم کمک می کند. اما فیلتر اسمز معکوس، بیشترین میزان محافظت را در مقابل آلاینده ها انجام می دهند. اما این فیلتر ها کمی از سایر مدل ها گران تر هستند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه