اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009175566216830

آموزش آنلاین زبان انگلیسی در موسسه ایران اروپا

کد: 140009175566216830

https://bit.ly/3lLiDbz

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه آموزش‌ آنلاین زبان انگلیسی ایران اروپا یکی از کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین نرم افزارهای موجود در دنیا بوده که توسط متخصصان IT موسسه برای آموزش‌ آنلاین زبان انگلیسی بهینه سازی شده است، به طوری که زبان آموزان مانند کلاس‌های حضوری بتوانند آموزش‌های موثر و مفید ببینند.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی در موسسه ایران اروپا
دوره های آموزش زبان انگلیسی آنلاین ایران اروپا

کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی موسسه ایران اروپا به دو صورت ترمیک و خصوصی برگزار میشود. تاکید اصلی این کلاس ها بر روی تقویت مکالمه زبان آموزان میباشد.

دوره های آموزش زبان انگلیسی آنلاین، حاصل ماه‌ها تحقیق و تلاش گروه بزرگی از استادان، کارشناسان زبان انگلیسی و متخصصان IT آموزشگاه ایران اروپا هستند.

سامانه آموزش‌ آنلاین زبان انگلیسی ایران اروپا یکی از کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین نرم افزارهای موجود در دنیا بوده که توسط متخصصان IT موسسه برای آموزش‌ آنلاین زبان انگلیسی بهینه سازی شده است، به طوری که زبان آموزان مانند کلاس‌های حضوری بتوانند آموزش‌های موثر و مفید ببینند.

کلاس های آنلاین زبان انگلیسی ایران اروپا با یک نرم افزار کانادایی در حال برگزاری است که این نرم افزار به صورت کاملا اختصاصی برای آموزش های زبان تهیه و تنظیم شده است و تنها نرم افزار در دنیا است که قدرت انجام pair work و group work  دارد و دانش آموزان میتوانند به صورت 2 به 2 و گروهی با هم مکالمه کنند و تمرینات را انجام بدهند. در این نرم افزار دانش آموزان تصویر و صدای استاد را همزمان دارند و زبان آموزان به راحتی می توانند به صورت گروهی یا دو نفره در مباحث کلاس حضور داشته باشند و مکالمه آنها به سرعت ارتقا یابد.  و همچنین تخت وایت برد مجازی در اختیار همگان قرار دارد که میتوانند از آن استفاده کنند.

کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی موسسه ایران اروپا به دو صورت ترمیک و خصوصی برگزار میشود. تاکید اصلی این کلاس ها بر روی تقویت مکالمه زبان آموزان میباشد.

کلاس‌ زبان آنلاین به صورت کاملا Interactive هستند و هیچ محدودیتی برای استادان و زبان آموزان در پرسش و پاسخ، پخش فایل‌های صوتی و تصویری و … به وجود نخواهند آورد.

زبان آموزان همواره در طول ترم توسط پشتیبان آموزشی مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیرند و میتوانند به صورت رایگان از پشتیبان خود مشاوره بگیرند.

دوره های آنلاین
دوره هایی که به صورت آنلاین تدریس می‌شوند، دوره های مربوط به بزرگسالان و نوجوانان هستند.

دوره های عمومی زبان انگلیسی (کتاب های Four Corners و Passages)، دوره های تخصصی برای ارتقای مهارت‌ های شغلی و دوره های آمادگی برای آزمون های بین المللی مثل آیلتس یا تافل می‌توانند به صورت آنلاین برگزار شوند.

در حال حاضر، دوره های آنلاین برای کودکان برگزار نمی‌‎شوند.

تعداد نفرات
تعداد نفرات در کلاس های گروهی ترمیک آنلاین 6-8 نفره تعیین شده است که این تعداد نفرات محدود، به استاد این اجازه را خواهد داد که زمان کافی را برای تک تک زبان آموزان صرف کند و دانشجویان نیز فرصت کافی برای مکالمه را داشته باشند. منابع آموزشی دوره‌های ترمیک آنلاین بزرگسالان در موسسه زبان ایران اروپا، کتاب‌های Four Corners  و Passages از دانشگاه کمبریج هستند و زبان آموزان می‌توانند در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین بازدهی به اهداف خود برسند

روزها و ساعت های برگزاری کلاس های آنلاین
تعداد جلسات دوره های ترمیک آنلاین بزرگسالان و نوجوانان بسته به سطح بین 17 الی 21 جلسه 90 دقیقه ای می باشد، البته این تعداد جلسات به غیر 30 جلسه کلاس های جانبی رایگانی هستند که موسسه در اختیار شما قرار خواهد داد.

در کنار کلاس های ترمیک و خصوصی آنلاین بیش از 20 عنوان کلاس های جانبی رایگان برای زبان آموزان در نظر گرفته شده است.

کلاس زبان انگلیسی آنلاین ترمیک بزرگسالان در 3 حالت، به صورت یک جلسه در هفته ، دو جلسه در هفته و همچنین سه جلسه در هفته برگزار خواهد شد.

در دوره های آنلاین، علاوه بر زبان عمومی کلیه دوره‌های بین‌المللی مانند CAE، FCE، TOEFL iBT، IELTS و CPE توسط برترین استادان آموزشگاه زبان ایران اروپا تدریس می‌شوند.

ویژگی‌ های آموزش آنلاین زبان انگلیسی

  • گروهی و خصوصی
  • امکان انتخاب روز و ساعت توسط زبان آموزان
  • استفاده از حرفه‌ای‌ترین استادان زبان انگلیسی
  • امکان شرکت در کلاس های آنلاین بر روی تلفن همراه ، تبلت یا کامپیوتر
  • تاکید بر روی مهارت گفتاری (SPEAKING)
  • مشاوره و پشتیبانی آموزشی مستمر در طول دوره به صورت تلفنی و آنلاین
  • امکان شرکت در کلاس‌های جانبی رایگان

تعیین سطح و ثبت نام کلاس های آنلاین زبان انگلیسی
برای تعیین سطح غیرحضوری و ثبت نام کلاس آنلاین زبان انگلیسی، کافی است در فرم تماس نام و شماره تلفن خود را بگذارید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم. سپس می‌توانید به صورت آنلاین تعیین سطح شده و از مشاوره آموزشی کارشناسان ما استفاده کنید.
پس از طی این مرحله و واریز شهریه، می‌توانید وارد سامانه کلاس های آنلاین ما شوید.
اگر مایل به تعیین سطح به صورت حضوری هستید، می توانید هر روزه از ساعت 9:30 صبح تا 9 شب به شعبه مرکزی موسسه مراجعه کنید تا از تعیین سطح و مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

قوانین دوره های آموزش مجازی زبان انگلیسی ایران اروپا:

  • هر زبان اموز بیش از 2 جلسه در هر ترم مجاز به غیبت نیست.
  • زبان آموزان متعهد به حضور آنلاین در کلاس‌ها راس ساعت مقرر هستند.
  • شرکت در امتحانات پایان ترم الزامی‌ است، در غیر اینصورت موسسه از پذیرش زبان آموزان غایب در امتحان برای ترم‌های بعدی معذور خواهد بود.
  • زبان آموزان می‌بایست قبل از شروع کلاس دستورالعمل و راهنمای کار با نرم افزار آنلاین ایران اروپا را مطالعه کرده و فراگیرند.
  • زبان آموزان متعهد به تسویه شهریه قبل از شروع کلاس‌ها هستند.

امتحانات
امتحانات دوره‌ های آنلاین زبان انگلیسی نیز به صورت غیر حضوری و به دو شکل شفاهی (Oral) و کتبی برگزار شده و کلیه مهارت‌ها و زیر مهارت‌های زبانی شما در این امتحانات مورد ارزیابی می‌گیرند.

پس از 48 ساعت از آزمون، نمرات شما و کارنامه مجازی آن برای شما ارسال خواهد شد. همچنین شما می توانید جهت دریافت گواهی شرکت در دوره ، مدرک و کارنامه خود به صورت حضوری به آموزشگاه مراجعه کنید.

برای افراد خارج از تهران نیز امکان ارسال مدارک از طریق پست وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا

موسسه زبان ایران اروپا که در سال 1388 تاسیس شد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزش زبان در غرب تهران، ارائه کننده دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت است. استادان مجرب و با انگیزه، توجه خاص به سیستم و کیفیت آموزشی، امکانات و محیط آموزشی مناسب، رده های متفاوت سنی و ارائه مدارک رسمی در پایان دوره های خاص و کارکرد تخصصی و صرف بر روی زبان انگلیسی بر خلاف سایر رقبا را می توان از جمله فاکتورهایی برشمرد که موسسه بزرگ زبان ایران اروپا را از دیگر موسسات متمایز می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش