اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009175568417725

در سایت کشاورزی ایران مطرح شد:

چگونه با کاشت بذر، بهترین برداشت را داشته باشیم؟

کد: 140009175568417725

https://bit.ly/3oKp155

، تهران , (اخبار رسمی): در زمین های بزرگ موضوع آبیاری صحیح همواره جزو دغدغه های کشاورزان است در این زمینه خرید یک پمپ آب بنزینی با کیفیت می تواند راهگشا باشد. در ادامه با معرفی کامل تر انواع بذر به کاربرد ها و نحوه ی استفاده از پیت ماس و پمپ آب بنزینی به طور تخصصی اشاره خواهیم کرد.

چگونه با کاشت بذر، بهترین برداشت را داشته باشیم؟
مهم ترین مسئله، شناخت بذر با کیفیت و کاشت اصولی آن است.

سایت کشاورزی ایران به نشانی اینترنتی WWW.KESHAVARZIIRAN.COM با هدف خدمت‌رسانی و تامین نیازهای صنعت کشاورزی ایران تاسیس شده است.

کاشت بذر؛ سخت اما زندگی بخش

بذر ماده ای است که برای تکثیر گیاه مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع بذرها ادامه دهنده نسل گیاهان هستند که با قرارگیری در آب و خاک جوانه زده و تبدیل به گیاهی باارزش می شود. بذرها تاثیر بسیاری بر روی روند رشد گیاه دارند و باعث باکیفیت تر شدن گیاه تازه متولد شده خواهند شد.

بذرها عامل تولید گیاهی تازه هستند و از این رو کیفیت در آن تاثیر بسیاری دارد. بنابراین باید در هنگام خرید بذر ها به کیفیت آن توجه داشته باشید.

چگونه پیت ماس به رشد گیاه کمک می کند؟

پیت ماس همانند خاک است و با خاک مخلوط شده و برای افزایش رشد و سلامت گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از تولیدکنندگان و کشاورزان از پیت ماس در کنار کلسیم و پتاسیم بهره می برند. از پیت خزه ها به عنوان مواد ترکیبی با خاک برای مصارف گلدان ها، گیاهان آپارتمانی، گلخانه ها، کاشت نشاء و … استفاده می شود.

از جمله سایر مصارف پیت ماس ها به شرح ذیل می باشد:

درختان:

برای کاشت درختان، دو قسمت خاک و یک قسمت پیت ماس را با یکدیگر مخلوط کرده و چاله ای حفر می کنند و مقداری از این خاک ر ریخته و درخت را در داخلش قرار می دهند و سپس آن را آبیاری می نمایند.

سبزیجات و گل ها:

برای افزایش کیفیت سبزیجات و گل ها 5 سانتی متر از پیت ماس را بر روی خاک ریخته و گیاه را تا عمق 15 سانتی متر در داخل خاک قرار دهید.

پمپ آب بنزینی چگونه به آبیاری بهینه کمک می کند؟

انتقال آب و سیالات مختلف یکی از دغدغه‌های اصلی صنایع مختلف، از جمله صنعت کشاورزی است و به همین دلیل استفاده از انواع مختلف پمپ‌ها رواج زیادی دارد. پمپ هایی که با سوخت فسیلی کار می‌کنند به دو دسته  پمپ آب بنزینی و گازوئیلی تقسیم می‌شوند.

مشخصات و کارکرد پمپ‌ آب بنزینی

انواع پمپ‌ آب بنزینی دارای دو بخش موتور و پمپ هستند که این دو قسمت به وسیله یک شاسی به یکدیگر متصل شده‌اند. نحوه عملکرد این موتورها به این صورت است که موتور با کمک شمع‌های تعبیه شده، و با استفاده از جریان الکتریکی احتراق را انجام داده و سپس بنزین سوخته، و دستگاه شروع به کار می‌کند. لازم به ذکر است که به دلیل استفاده از شمع، باید شمع‌ها به صورت دوره‌ای تعویض شوند. پمپ آب بنزینی به گونه‌ای طراحی شده‌ است که در پروژه‌های سنگین صنعتی عملکرد ایده آلی داشته باشد. دیگر مشخصه این پمپ ضرورت استفاده متناوب از آن است. زمان استفاده از پمپ آب بنزینی را حدود ۲ تا ۳ ساعت در طول روز در نظر بگیرید، تا عمر مفید این دستگاه افزایش یابد. مزیت بزرگ این پمپ‌ها کاربرد داشتن در انواع آب و هواهای مختلف است. این وسیله حتی در اب و هوای سرد هم با افت راندمان مواجه نمی‌شود.

سایت کشاورزی ایران به نشانی اینترنتی WWW.KESHAVARZIIRAN.COM با هدف خدمت‌رسانی و تامین نیازهای صنعت کشاورزی ایران تاسیس شده است.

علاوه بر امکان سفارش محصولات به صورت آنلاین در این سایت که مزیت ارسال رایگان را به همراه دارد، امکان خرید عمده ی انواع بذر و ادوات کشاورزی از جمله پیت ماس و پمپ آب بنزینی از طریق تماس با این مجموعه مهیا است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خدمات کشاورزی ایران

سایت کشاورزی ایران با هدف خدمت‌رسانی و تامین نیازهای صنعت کشاورزی ایران تاسیس شده است. تعهد کیفیت و تنوع در کنار تضمین بهترین قیمت محصولات، از اهداف این مجموعه می باشد. تعهد کیفیت محصولات کشاورزی ایران با عنایت به تجربه و شناخت فنی محصولات تولیدی و وارداتی و حساسیت‌های بالا در انتخاب آن شکل گرفته و تضمین قیمت نیز ماحصل حذف واسطه و عرضه مستقیم و دست اول محصولات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی