اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009175567917725

جدید ترین سمپاش و بیلچه کشاورزی در ایران

کد: 140009175567917725

https://bit.ly/3DKQSGg

، تهران , (اخبار رسمی): ادوات کشاورزی طیف وسیعی از محصولات را شامل می شوند. از ساده ترین ابزار مثل بیلچه گرفته تا انواع سمپاش و حتی کارواش خانگی که یک ابزار مدرن به شمار می رود. اما یک نکته مشترک بین تمام این ابزار وجود دارد و آن هنگامی است که قصد خرید آن ها را داشته باشید.

 جدید ترین سمپاش و بیلچه کشاورزی در ایران
یکی از مهم ترین مسائل برای خرید انواع کارواش خانگی، قیمت این محصول می باشد.

سایت کشاورزی ایران به نشانی اینترنتی WWW.KESHAVARZIIRAN.COM با هدف خدمت‌رسانی و تامین نیازهای صنعت کشاورزی ایران تاسیس شده است.

بیلچه باغبانی، کارواش خانگی و سمپاش در مدل های مختلفی به بازار عرضه شده اند و کاربری های گوناگونی را شامل می شوند.

انواع دستگاه سمپاش چه کاربردی دارند؟

کاربرد دستگاه سمپاش به نوع کاربری آن بستگی دارد. به صورت کلی می توان گفت که سمپاش ها نه تنها سرعت سمپاشی را راحت تر می کنند، بلکه با صرفه جویی در مصرف سم، باعث کاهش هزینه های سمپاشی خواهند شد.

دستگاه های سمپاش از نظر کاربرد و کاربری به انواع مختلفی تقسیم می شوند که عبارت است از سمپاش دستی، سمپاشی فرغونی، سمپاشی پشت تراکتوری، سمپاش زنبه ای، سمپاش فشاری و...

بهترین بیلچه باغبانی کدام است؟

بیلچه باغبانی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کارکرد خاصی را در باغبانی دارند. هر فرد با توجه به نوع کارکرد و نیاز خود می تواند یکی از این بیلچه ها را برای خود انتخاب کند. کیفیت ساخت و جنس بیلچه ها یکی از ملاک های خرید افراد است که می تواند باعث بهبود کارکرد آن شود.

بیلچه‌ها در دو نوع کلی تاشو و ساده تولید می‌شوند در ادامه به بررسی تفضیلی انواع بیلچه‌ها می‌پردازیم.

بیلچه تاشو:

این ابزار دارای قابلت تاشدگی است و به همین دلیل برای حمل، راحت‌تر از مدل ساده است و همچنین برخی از انواع بیلچه‌های تاشو به دلیل دارا بودن یک کلنگ، چندکاره نیز محسوب می‌شوند. معمولا در ساخت این ابزار از فلزات سبک و مقاوم استفاده می‌شود تا هم برای حمل و نقل وزن زیادی نداشته و هم برای کندن خاک‌های سخت و دارای سنگریزه در کوهستان و طبیعت مناسب باشد.

بیلچه ساده:

از آن برای باغبانی و حفر گودال در خاک‌های مرطوب استفاده می‌شود و معمولا جنس تیغه این ابزار از استیل است تا پس از تماس‌های مکرر با رطوبت یا چند بار شستشو دچار فرسایش یا زنگ زدگی نشود.

بهترین کارواش خانگی چه محصولی است؟

کارواش خانگی برای شستشوی وسایل نقلیه، پاسیو و … دارای فشارهای مختلفی هستند. هر چه فشار ارائه شده بالاتر باشد، قیمت بالاتری داشته و فروش بیشتری نیز دارد. بنابراین در حال حاضر کارواش با قدرت 120 بار به بالا یکی از بهترین های کارواش خانگی به شمار می رود. با استفاده از این کارواش ها حتی می توان ماشین های سنگین را نیز شستشو داد.


برای خرید کارواش خانگی باید به نکات و موارد زیر توجه کنید:

وزن مناسب:

با توجه به این که کارواش های خانگی حجم بالایی از آب را در خود جای می دهد باید وزن پایینی داشته باشد تا بتواند به راحتی آن را حمل کرد. همچنین ابعاد مناسب و ایده آل این کارواش ها از دیگر نکات حائز اهمیت برای خرید این دستگاه می باشد.

طول کابل کارواش:

کارواش ها قابل حمل هستند به همین دلیل طول کابل آن ها باید به اندازه ای باشد که شما بتوانید آن را به پریز وصل کرده و هر قسمت از ساختمان را که تمایل دارید تمیز کنید. همچنین طول کابل بالای این دستگاه امکان شستشوی ماشین را برای شما فراهم خواهد کرد.

سایت کشاورزی ایران به نشانی اینترنتی WWW.KESHAVARZIIRAN.COM با هدف خدمت‌رسانی و تامین نیازهای صنعت کشاورزی ایران تاسیس شده است.

علاوه بر امکان سفارش محصولات به صورت آنلاین در این سایت که مزیت ارسال فوری و رایگان را به همراه دارد، امکان خرید عمده ی انواع سمپاش و انواع محصولات از جمله بیلچه باغبانی و کارواش خانگی از طریق تماس با این مجموعه مهیا است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خدمات کشاورزی ایران

سایت کشاورزی ایران با هدف خدمت‌رسانی و تامین نیازهای صنعت کشاورزی ایران تاسیس شده است. تعهد کیفیت و تنوع در کنار تضمین بهترین قیمت محصولات، از اهداف این مجموعه می باشد. تعهد کیفیت محصولات کشاورزی ایران با عنایت به تجربه و شناخت فنی محصولات تولیدی و وارداتی و حساسیت‌های بالا در انتخاب آن شکل گرفته و تضمین قیمت نیز ماحصل حذف واسطه و عرضه مستقیم و دست اول محصولات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی