اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009205571317751

لاکچری ترین پروازهای دنیا که شما را در رویا غرق می کنند!

کد: 140009205571317751

https://bit.ly/30kaeoc

، تهران , (اخبار رسمی): خطوط هواپیمایی بسیاری در دنیا وجود دارند که برای ساعاتی هم که شده، برای مسافران خود یک زندگی رویایی را رقم می زنند، پروازهایی سرشار از رفاه و تجمل!

لاکچری ترین پروازهای دنیا که شما را در رویا غرق می کنند!
لاکچری ترین پروازهای دنیا که شما را در رویا غرق می کنند!
لاکچری ترین پروازهای دنیا که شما را در رویا غرق می کنند!
لاکچری ترین پروازهای دنیا که شما را در رویا غرق می کنند!
لاکچری ترین پروازهای دنیا که شما را در رویا غرق می کنند!
لاکچری ترین پروازهای دنیا که شما را در رویا غرق می کنند!

بله درست حدس زده اید، این پروازها آنقدر پر امکانات، جذاب، لذت‌بخش و مدرن هستند که شما مجذوب خود می کنند. از منوهای غذایی متنوع و لاکچری آن‌ها گرفته تا تخت های ویژه برای استراحت، همه و همه از ویژگی های این این پروازهای فرست کلاس به شمار می روند. اما چگونه باید آن ها را خریداری کرد؟ قیمت آن ها چقدر از بلیط های هواپیمایی معمولی بیشتر است و آیا در خاورمیانه نیز این ایرلاین ها وجود دارند؟ برای یافتن پاسخ تمامی این سوالات مطالعه ی مطلب زیر را از دست ندهید.

مجلل ترین ایرلاین!

هواپیمایی الاتحاد، پرواز نیویورک به ابوظبی  در دنیا به فوق تشریفاتی ترین خط هوایی شهره است، از زمان راه اندازی این مسیر پروازی به یک ایرلاین بی عیب و نقص بدل شد. اتحاد در این پرواز برای یک یا حداکثر دو مسافر، امکاناتی اعم از یک اتاق خواب با تخت خواب دو نفره و سالن پذیرایی وسیع به همراه حمام اختصاصی در نظر گرفته است. از این رو این مسیر با هزینه سرسام آور خود که به میلیون ها دلار می رسد؛ به گران ترین بلیط هواپیما در تاریخ دنیا تبدیل شده است. علاوه بر این ها خدمات و تسهیلاتی که در فرست کلاس این هواپیمایی برای مسافران فراهم می شود، همیشه یادآور نام اتحاد، به عنوان مجلل ترین شرکت حمل و نقل هوایی است.

جذاب ترین ایرلاین در مسیر خاورمیانه

هواپیمایی لوفت هانزا از نظر ظرفیت مسافران و ناوگان، بزرگترین هواپیمایی کشور آلمان و قاره  اروپا به شمار می رود، با راه اندازی پرواز نیویورک به هنگ کنگ خود جایگاه ویژه ای را در میان لیست فروشندگان گران ترین بلیط های دنیا برای خود رقم زده است. لوفت هانزا در حال حاضر به ۱۹۷ مقصد بین المللی در ۷۸ کشور در سراسر دنیا پرواز می کند و امکاناتی نظیر صندلی های راحت با امکان تبدیل شدن به تخت خواب، تهویه هوای مطبوع، میز توالت و کیت های آرایشی سفارشی و تشریفاتی و منوی غذایی ویژه را در فرست کلاس خود به مسافران ارائه می دهد.

اگر به دبی سفر می کنید حتما بخوانید!

هواپیمایی امارات که در دبی مستقر است، به مسافران پروازهای فرست کلاس خود امکاناتی نظیر صندلی های فوق العاده راحت با امکان تبدیل شدن به تخت خواب های گرم و نرم، منوی ویژه با غذاهای منتخب و بی نظیر که همگی در سوئیت های اختصاصی موجود در هواپیمای ایرباس A380-800 فراهم شده اند، را ارائه می دهد. امارات در پرواز لس آنجلس به دبی خود که ۱۶ ساعت به طول می انجامد، با حمام آبگرم و یک میز بی انتها مملو از مواد غذایی که در سطح خانواده های اشرافی چیده شده اند به مسافران خود سرویس دهی می نماید.

البته برای سفر لاکچری و مجلل به دبی نیز می توانید از قیمت های پایین تری استفاده کنید که در میان مسافران خرید تور دبی قاصدک 24 از محبوب ترین انتخاب ها شناخته می شوند.

بزرگترین ایرلاین هنگ کنگ

هواپیمایی کاتای پاسیفیک که بزرگترین شرکت هواپیمایی هنگ کنگ است، در حال حاضر به ارائه خدمات مسافربری و باربری در ۲۰۰ مقصد در ۵۲ کشور دنیا، مشغول است. کاتای پاسیفیک، بوئینگ های 777 خود را برای پروازهای نیویورک به هنگ کنگ در نظر گرفته است تا خدمات و تشریفات ویژه آن، این پرواز 16 ساعته را برای مسافران این ایرلاین لذت بخش کنند. سوئیت های اختصاصی داخل کابین همراه با هدفون های مخصوص لغو سر و صدا و صفحه نمایگر لمسی LCD تنها بخشی از خدماتی هستند که در قبال  هزاران دلار هزینه بلیط هواپیما فرست کلاس به مسافران ارائه می شوند.

لاکچری ترین انتخاب برای مجلل پسندان!

هواپیمایی الاتحاد به عنوان دومین ایرلاین بزرگ دنیا، انتخاب بسیاری از ثروتمندان برای سفرهای تفریحی و کاری خود است. بلیط هواپیما فرست کلاس پرواز لس آنجلس به ابوظبی اتحاد، هزینه ای بالغ بر ده ها هزار دلار را روی دست مسافران می گذارد که از نظر بسیاری از آنها در قبال امکانات و تجملاتی که در فرست کلاس این هواپیمایی ارائه می شود، چندان هم مبلغ قابل توجهی نیست!

از بهترین ایرلاین های آسیا

هواپیمایی کره این هواپیمایی که با توجه به مقاصد و مسیرهای بین المللی خود، یکی از بهترین ایرلاین های آسیا به شمار می رود، ۴ نوع پرواز فرست کلاس، ۳ نوع پرواز بیزینس کلاس و دو نوع پرواز اکونومی را به مسافران خود عرضه می کند. بلیط هواپیما فرست کلاس نیویورک – پکن نیز برای مسافران ثروتمند و عاشق تجمل این ایرلاین با قیمت بالایی به فروش می رسد.

ایرلاینی محبوب، جذاب و لاکچری!

هواپیمایی ژاپن که دومین ایرلاین بزرگ ژاپن است، هم اکنون به ارائه انواع  پروازهای سیستمی و غیر سیستمی، در 35 کشور دنیا می پردازد. بسیاری از مسافران در دنیا، پرواز با ایرلاین ژاپن را مترادف با واژه های راحتی و آسایش، تجملات و تشریفات می دانند از این رو با کمال میل چند هزار دلار را برای تجربه پروازی لوکس توکیو به لندن با کابین های اختصاصی می پردازند.

در نهایت اگر به مطالعه ی مقالات گردشگری بیشتری علاقه دارید می توانید تعداد زیادی از آن ها را در بخش وبلاگ قاصدک24 پیدا کنید. همچنین برای خرید انواع بلیط های گفته شده مانند بلیط هواپیما ارزان، بلیط اتوبوس مقاصد محبوب، بلیط قطار فدک، رجا و... به همین سایت مراجعه کنید. ناگفته نماند برای رزرو هتل، خرید بیمه مسافرتی و حتی ثبت نام تورهای ارزان و جذاب بیشماری نیز می توانید از قاصدک 24 استفاده کنید. این سایت که به شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا تعلق دارد، با تنوع بسیار بالای خود خدمات زیادی را در کل ایام هفته و در تمامی ساعات شبانه روز به مسافران ارائه می دهد. ما نیز توصیه می کنیم برای سفرهای کاری یا حتی تفریحی خود از قاصدک 24 استفاده کنید تا هزینه کمتری پرداخته و از کیفیت سفر خود راضی باشید.

پیشنهادی: «مانند حرفه ای ها هتل خود را انتخاب کنید!»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی