اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101285821717751

آشنایی با مهمترین راهکارها برای داشتن بهترین تجربه در سفر

کد: 140101285821717751

https://bit.ly/3JLoua5

، تهران , (اخبار رسمی): همانطور که می دانید سفر یکی از لذت بخش ترین اقدام ها در زندگی شناخته می شود که تاثیر مستقیمی بر روحیه و شادابی ما دارد.

آشنایی با مهمترین راهکارها برای داشتن بهترین تجربه در سفر
آشنایی با مهمترین راهکارها برای داشتن بهترین تجربه در سفر
آشنایی با مهمترین راهکارها برای داشتن بهترین تجربه در سفر
آشنایی با مهمترین راهکارها برای داشتن بهترین تجربه در سفر
آشنایی با مهمترین راهکارها برای داشتن بهترین تجربه در سفر
آشنایی با مهمترین راهکارها برای داشتن بهترین تجربه در سفر
حال اگر بدون توجه به نکات ضروری، بار سفر ببندیم و به برخی از ترفندها دقت نکنیم؛ نخواهیم توانست بیشترین لذت را از سفر خود ببریم. به عنوان مثال آگاهی از وسایل موردنیاز سفر  یا انتخاب بهترین ساعات روز برای حرکت و... رایج ترین پرسش ها در میان  مسافران هستند که به تمامی آن ها در این مطلب پاسخ داده ایم. پس برای تجربه ی یک سفر فوق العاده و متفاوت با ما همراه باشید.

صبح زود از خواب بلند شوید!

برای اینکه هم لذت بیشتری از جاذبه های مقصد خود ببرید و هم به شلوغی برنخورید، با طلوع آفتاب از خواب بلند شوید. در این موقع از روز به دلیل نور ملایم، امکان گرفتن عکس های بهتری را هم دارید. ضمن اینکه راحت تر می توانید با مردم محلی تعامل داشته باشید. به علاوه مکان های اندکی خطرناک در صبح خطر کمتری برای شما دارند. البته این نکته را نیز فراموش نکنید که حتی قیمت پروازهای داخلی و خارجی در ساعات اولیه روز ارزان تر بوده و شما با هزینه ای کمتر می توانید بلیط هواپیمای خود را تهیه کنید. همچنین خوب است بدانید هرچه بیشتر به زمان پرواز نزدیک می شویم قیمت بلیط های چارتری هم ارزان تر می شوند تا زودتر به فروش برسند. پس بهتر است بلیط هواپیمای داخلی یا خارجی خود را به ساعات اولیه روز موکول کنید.

صبور باشید!

زندگی خیلی کوتاه تر از آن است که بخواهید همیشه عصبانی و دلخور باشید. اتوبوس خود را از دست داده اید؟نگران نباشید. اتوبوس دیگری هم خواهد آمد. پول درون دستگاه خودپرداز تمام شده است؟ پیاده به سمت دستگاه دیگری بروید تا گشتی هم در شهر زده باشید. گاهی اوقات اتفاقات جالب در مسیر اتفاق می افتد نه مقصد.

این نکات را حتما به خاطر داشته باشید!

سفر می تواند بدن شما را دچار اختلال کند. وقتی از جایی به جای دیگر سفر می کنید، انجام ورزش ها و تمرین های روزمره کار راحتی نیست. حتی خواب ما هم دچار آشفتگی می شود. ممکن است مصرف شیرینی جات را بیشتر یا حتی مسواک زدن را هم فراموش کنیم. با این وجود سعی کنید رفتار بهتری با بدن خود داشته باشید. هم خواب و هم آب کافی به بدن خود برسانید، غذای سالم بخورید، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، اندکی نرمش کنید و نخ دندان را هم از یاد نبرید.

از مهمترین وسایل موردنیاز سفر نیز می توانیم به نقشه راهنما، مدارک رانندگی، سفرنامه، کمربند حاوی پول، رادیو موج کوتاه، کیف پول جیبی، دوربین چشمی، کارت های اعتباری، خودکار و مداد، صابون، کفش کوه و پیاده روی، تشک بادی، چراغ قوه، کیسه پلاستیکی، چادر مسافرتی، مایع شستشو، کیسه خواب و حوله اشاره کنیم.

پول نقد کافی همراه خود داشته باشید.

پول نقد در سفر حرف اول را می زند. برای اینکه در مواقع اضطراری به مشکل برنخورید، همیشه مقداری پول در جاهای مختلف وسایل خود قرار دهید. اگر کیف پول خود را نیز گم کردید، کارت بانکی تان هم کار نکرد یا حتی دستگاه خودپرداز هم به مشکل برخورد، از این کارتان احساس رضایت خواهید کرد. جوراب، کیف آرایش و جیب های کوله پشتی می توانند جاهای خوبی برای مخفی کردن پول نقد باشند.

با افراد محلی و بومی ارتباط برقرار کنید.

سعی کنید برقراری ارتباط را تنها به مسافران دیگر محدود نکنید، بلکه با افراد محلی هم شروع به حرف زدن کنید. از آنجایی که انگلیسی به یک زبان جهانی تبدیل شده است، برقراری ارتباط نیز در سفرهای خارجی کار آسان تری شده، به ویژه وقتی که زبان بدن را هم به آن اضافه می کنید. سعی کنید چیزی هم از اهالی و مردمان بومی منطقه یاد بگیرید؛ چرا که گاهی افراد چیزهای بیشتری به ما اضافه می کنند تا جاذبه ها گردشگری مقصد!  همچنین توصیه می کنیم در سفر به جای استفاده از فست فودها، غذاهای محلی را امتحان کنید. به ویژه اگر نمی دانید که آن غذا دقیقا چیست! در این میان می توانید از مردم محلی هم کمک بگیرید. یادتان نرود که چشیدن طعم بینظیر غذاهای خیابانی نیز خالی از لطف نیستند.

تا می توانید عکس بگیرید!

ممکن است این مکان ها و افراد را فقط یک بار در زندگی خود ببینید پس با گرفتن عکس های جذاب می توانید آن ها را برای همیشه به خاطر بسپارید. عکس های خوب می توانند یک سوغات و یادگاری خوب هم باشند و خاطرات سفر را برای شما زنده نگه دارند.

اقتصادی سفر کنید.

طرفداران سفر اقتصادی کم نیستند؛ چرا که سفر اقتصادی به شما اجازه می دهد تا بیشتر سفر کنید و چیزهای بیشتری از این دنیای هیجان انگیز تجربه کنید؛ به جای اینکه پول خود را صرف چیزهایی کنید که نیاز ندارید. مثلا در رزرو هتل باید به موقعیت جغرافیایی آن نیز دقت کنید. چرا که اگر هتل شما در جایی دور از مرکز شهر باشد باید هزینه بالایی را برای رفت و آمد بپردازید. همچنین اگر هتل دارای رستوران نباشد و یا هزینه های وعده های غذایی در قیمت هر شب اقامت آن محاسبه نشده باشد، باید بودجه ای که برای خورد و خوراک خود در نظر گرفته اید را افزایش دهید. بنابراین قبل از اتصال به درگاه بانکی و پرداخت هزینه رزرو، موقعیت جغرافیایی هتل و امکانات آن را نیز بررسی نمایید.

البته ناگفته نماند که برخی از سایت ها خود امکان جستجوی هتل از روی نقشه را نیز برای شما فراهم می‌کنند که قاصدک 24 یکی از آن ها است. شما در این سایت علاوه بر رزرو هتل در جای جای ایران، می توانید لیستی متنوع از بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را مشاهده کنید. همچنین می توانید سری به بخش بیمه مسافرتی یا تورهای گردشگری آن زده و خرید خود را به صورت اینترنتی به انجام برسانید. ناگفته نماند قاصدک24 یکی از معتبرترین آژانس های مسافرتی بوده که به شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا تعلق داشته و انواع خدمات سفر را با نرخ ارزان و کیفیت بالا ارائه می دهد. لذا افزون بر موارد گفته شده، امکان دریافت ویزا نیز از قاصدک24 وجود دارد که می توانیم به ویزای دبی، ویزای کانادا، روسیه؛ عمان و... اشاره کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]