اطلاعات تماس
  • 091260*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009205571417331

آشنایی با عایق چیلر ، عایق بویلر و عایق دیزل

کد: 140009205571417331

https://bit.ly/3EN5q9K

، (اخبار رسمی): عایق چیلر در محیط های مسکونی و صنعتی نصب شده و هوای سرد را تولید میکند ، همچنین چیلر ها صدای ازار دهنده ای دارند. عایق بویلر معمولا از جنس پشم شیشه یا الاستومری و لاستیکی است. از بهترین عایق دیزل میتوان به کانوپی اشاره کرد که مزایای زیادی دارد.

عایق چیلر ، عایق بویلر ، عایق دیزل
آشنایی با عایق چیلر ، عایق بویلر و عایق دیزل

عایق چیلر چیست؟

عایق چیلر نوعی سیستم خنک کننده و برودتی می باشد که دارای لوله های متعدد بوده و در محیط های مسکونی و صنعتی نصب شده و هوای سرد را تولید میکند. این دستگاه ها دارای گاز مبرد بوده و با متراکم سازی آن فرآیند خنک سازی و تولید هوای سرد انجام میشود. از نظر ساختار و شکل کلی چیلرها را می توان در انواع مختلف جذبی و تراکمی دسته بندی نمود که نوع جذبی فاقد کمپرسور بوده و به همین دلیل صدای آزاردهنده ندارند. این در حالیست که نوع تراکمی دارای کمپرسور و فن می باشد و به همین دلیل صدای بسیار آزار دهنده ای ایجاد نموده و لازم است عایق کاری انجام شود.علاوه بر صدای آزاردهنده، این دستگاه ها دارای لوله های متعدد می باشند و عدم استفاده از پوشش مناسب برای آنها منجر به انتقال هوای گرم به آنها و کاهش راندمان دستگاه میشود.

همه چیز درباره عایق بویلر

این نوع عایق در واقع یک مخزن تحت فشار است که در آن سیال عامل که معمولا” آب می باشد، گرم شده و به دمای مناسب که معمولا” نقطه جوش سیال است، رسانده می شود. این سیال در فرایندهای دیگر در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب از بهینه عایق به بررسی تمامی نکات لازم در مورد  این عایق ، بویلر چیست؟، عایق کاری بویلر، عایق حرارتی بویلر، عایق کاری دیواره بویلر برای شما عزیزان می‌پردازیم. اگر میخواهید همه چیز را در مورد این عایق بدانید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

_______________________________________

عایق کاری بویلر

عایق بویلر یکی از فاکتور هایی است که چندان مورد توجه قرار نمیگیرد ولی استفاده از آن مزایای زیادی دارد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که عدم عایق کاری لوله بویلر باعث بالا رفتن مصرف سوخت و افزایش هزینه می گردد. به طور کلی بویلرها شامل: بویلر بخار، بویلر آب گرم، بویلر روغن داغ هستند. با توجه به اینکه سیال خروجی از بویلرها در مصارف مختلفی مانند: تولید برق، گرمایش محیط، حرکت لوکوموتیو و … استفاده می شوند بنابراین عایق کاری بویلر به منظور کاهش میزان اتلاف حرارت و افزایش کارایی بویلر از اهمیت زیادی برخوردار است.

عایق حرارتی بویلر

عایق حرارتی بویلر به عنوان یکی از این نوع عایق محسوب می شود. این عایق های حرارتی در بویلر و دیگ های بخار در انواع متنوعی مانند: صفحه ای و پوسته و لوله مورد استفاده قرار می گیرند. جنس عایق حرارتی بویلر معمولا” پشم شیشه یا الاستومری و لاستیکی است.

_______________________________________

مزایای عایق بندی دیزل با کانوپی

  • از مهم ترین مزایای عایق دیزل ژنراتور با کانوپی یا اتاقک شامل موارد زیر می باشد:
  • نصب این اتاقک ها در محیط های مختلف به آسانی و در مدت زمان کوتاه امکان پذیر می باشد.
  • بدنه و جداره اتاقک ها در برابر صوت و حرارت، رطوبت و گرد و غبار، ضربه و فشار کاملا عایق می باشد.
  • در صورت طراحی استاندارد، این اتاق ها فضای کمی را اشغال می کنند.
  • قیمت مقرون به صرفه نسبت به ساخت اتاق با مصالح برای نگهداری و عایق کردن موتور برق
  • امنیت بالا به دلیل وجود امکان قفل کردن آنها

_______________________________________

قیمت عایق دیزل

در تعیین قیمت عایق بندی انواع موتورهای برق با ظرفیت های مختلف فاکتورهای زیادی نقش دارند که از مهم ترین آنها، روش عایق کردن می باشد. همان طور که در طول متن نیز اشاره شد، استفاده از سایلنسر اگزوز، کانوپی و کانتینر و قرار دادن موتور در اتاق ساخته شده با مصالح از جمله روش ها در این زمینه می باشد. هر یک از این موارد از نظر هزینه اجرایی کاملا با هم متفاوت هستند. علاوه براین، اندازه و ابعاد کانوپی و اتاقک و کانتینر و میزان مواد عایق صوتی و حرارتی مورد استفاده برای دیزل های مختلف با هم فرق دارد.

با توجه به وجود جزئیات بسیار زیاد در تعیین قیمت این خدمات و همچنین نوسانات نرخ در عایق ها و متریال مورد استفاده برای عایق کاری، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان بهینه عایق تماس بگیرید.

_______________________________________

عایق کاری دیزل ژنراتور با قیمت ارزان

ارائه خدمات عایق کاری نیاز به تخصص بالایی داشته و استانداردهای مختلفی لازم است در نظر گرفته شود. بهینه عایق با سالها تجربه و انجام پروژه های متعدد، آماده ارائه هر نوع خدمات عایق کردن موتور برق های بزرگ صنعتی و غیره می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان قبل از عقد قرارداد همکاری می توانید از طریق راه های ارتباطی پایین صفحه با کارشناسان بهینه عایق تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091260*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه