اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۷*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009215572017752

همه چیز در مورد تزریق بوتاکس

کد: 140009215572017752

https://bit.ly/3yjXR85

، تهران , (اخبار رسمی): بوتاکس روشی برای جوانسازری چهره است و با هدف زیبایی و. درمانی انجام می شود. مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس میتواند به نتیجه بهتر کمک کند.

همه چیز در مورد تزریق بوتاکس
همه چیز در مورد تزریق بوتاکس

با بالا رفتن سن، پوست صورت افراد دچار تغییراتی مانند ایجاد چین و چروک، افتادگی پوست و .... می شود که این تغییرات برای افراد بسیار آزاردهنده است و علاقه دارند که این تغییرات را از بین ببرند. یکی از محبوب ترین روش ها برای از بین بردن مشکلات پوستی، تزریق بوتاکس نام دارد که در بین خانم ها و آقایان بسیار محبوب می باشد. در حال حاضر روش های بسیار متنوعی برای از بین بردن چین و چروک ها و افتادگی پوست وجود دارد که تزریق بوتاکس یکی از پر طرفدارترین آن ها می باشد. این استقبال به دلیل مزایا و ویژگی های مثبتی است که این روش نسبت به روش های مشابه دارا می باشد که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

تزریق بوتاکس چیست؟

بوتاکس در واقع نام تجاری یک سم است که از باکتری کلستریدیوم ساخته می شود که این سم به طور موقت باعث فلج شدن عضلات صورت افراد می شود. در واقع این سم سیگنال های عصبی را مسدود می کند تا به طور موقت عضلات صورت عملکرد خود را از دست بدهند و چین و چروک های روی پوست از بین برود.

برای ماندگاری و اثرگذاری بیشتر تزریق بوتاکس، این عمل باید چندین مرتبه روی صورت افراد انجام شود. زیرا در هر مرحله قسمتی از چین و چروک های روی صورت فرد از بین می رود. در هر مرتبه از تزریق بوتاکس، زمانی حدود 5 دقیقه نیاز است تا عمل تزریق انجام شود. اثرات این عمل را می توانید تا 72 ساعت بعد از تزریق یا حدود 2 هفته بعد مشاهده کنید. زیرا واکنش هر پوست با دیگری متفاوت است.

نواحی مناسب برای بوتاکس

همانطور که بیان کردیم با بالا رفتن سن برخی از قسمت های صورت با تغییراتی مواجه می شود که این تغییرات شامل افتادگی پوست و به وجود آمدن چین و چروک روی صورت می باشد. برخی از نواحی پوست بیشتر با این مشکلات روبرو هستند که این نواحی شامل موارد زیر می باشند.

چین و چروک دور چشم، خطوط بین دو ابرو، خط لبخند و اطراف لب، خط های افقی روی پیشانی، چین و چروک روی چانه، افتادگی نوک بینی، خطوط روی بینی، افتادگی گوشه ی لب، چین و چروک گردن و ...

برای از بین بردن تغییرات ایجاد شده روی این نواحی و از بین بردن مشکلات مخصوص به آن ها می توان از روش تزریق بوتاکس استفاده کرد. این روش کارایی بسیار بالایی دارد و شما می توانید در عرض چند هفته اثرات آن را مشاهده کنید.

 مزایای روش تزریق بوتاکس

این روش درمانی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین روش های زیبایی می باشد که این امر به دلیل مزایایی است که روش تزریق بوتاکس دارا می باشد. از مهم ترین مزایای بوتاکس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از مهم ترین مزایای روش تزریق بوتاکس، اثرگذاری بالای آن می باشد. شما با انجام این روش می توانید به سرعت اثرات آن را مشاهده کنید و از پوستی صاف و یکدست لذت ببرید. با این روش شما می توانید عمل جوانسازی پوست را به خوبی انجام دهید. برای انجام این روش درمانی نیازی به بیهوشی و بستری شدن در بیمارستان وجود ندارد و تنها لازم است که پزشک از پماد های بی حسی برای بیمار استفاده کند تا در زمان تزریق مشکلی برای بیمار ایجاد نشود. تزریق بوتاکس هیچگونه دوره ی نقاهتی ندارد و شما بعد از انجام آن می توانید به راحتی به فعالیت های روزمره ی خود برسید. یکی از مهم ترین مزایای این روش، نداشتن درد می باشد. البته آستانه ی درد در هر فرد با دیگری متفاوت است و برخی از افراد ممکن است درد بسیار کم و ناچیزی را تجربه کنند. پزشک از پماد بی حسی استفاده می کند تا بیمار دردی را احساس نکند. هزینه همیشه یکی از معضلات مهم افراد می باشد. بوتاکس نسبت به دیگر روش های مشابه جوانسازی پوست، هزینه ی بسیار کمتری دارد و شما می توانید به راحتی آن را روی پوست خود انجام دهید. یکی از دیگر از مزایای بوتاکس، کاربرد های متفاوت آن می باشد. برخی از افراد گمان می کنند که بوتاکس تنها برای زیبایی صورت انجام می شود اما این تصور غلط است و این روش برخی از مشکلات افراد را نیز درمان می کند. به طور مثال می توان برای سردرد های میگرنی، تعریق زیاد، قرینه سازی صورت و ... نیز از تزریق بوتاکس استفاده کرد.

مراقبت ها بعد از انجام تزریق بوتاکس

نتیجه ی بوتاکس و میزان ماندگاری آن به انجام مراقبت های شما بعد از انجام آن وابسته می باشد. از مهم ترین اقدامات و مراقبت های بعد از انجام تزریق بوتاکس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مهم ترین مراقبت های بعد از انجام بوتاکس، به 6 ساعت بعد از انجام آن مرتبط می باشد. تا 6 ساعت بعد از انجام بوتاکس نباید سر خود را به پایین خم کنید، نباید دراز بکشید، به صورت خود دست نزنید و به صورت خود فشار وارد نکنید. تا یک روز بعد از انجام تزریق بوتاکس از آرایش کردن، آب زدن به صورت، کرم زدن و ... دوری کنید. تا چند هفته بعد از انجام بوتاکس به هیچ عنوان نباید گریه کنید. ممکن است بعد از این روش درمانی، شاهد تورم، کبودی و قرمزی روی پوست خود باشید که این امر کاملا طبیعی است و بعد از 2 هفته به صورت کامل از بین می رود. در این زمان فشاری به پوست خود وارد نکنید. اگر به ماندگاری بوتاکس اهمیت می دهید، استفاده از الکل و دخانیات را کنار بگذارید. علاوه بر آن برخی از دارو های خاص نیز می تواند ماندگاری بوتاکس را کاهش دهد. تا یک هفته بعد از انجام بوتاکس، از اقداماتی مانند سشوار کشیدن ، رنگ کردن مو، تتو ابرو و .... دوری کنید زیرا این اقدامات روند بهبودی و ماندگاری تزریق بوتاکس را با مشکل مواجه می کند. از انجام فعالیت بدنی زیاد، سولار و آفتاب گرفتن دوری کنید زیرا این موارد می تواند اثرات بوتاکس را به شدت کاهش دهد.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در وب سایت کلینیک تهران نوین به آدرس  tehrannovinclinic.com مطرح کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک تهران نوین

کلینیک تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر تهران نوین با اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دومین شعبه خود را در سال ۱۳۹۸ تأسیس کرد. هدف ما استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات در حوزه پوست، مو و زیبایی و مطابق با استانداردهای FDA و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۷*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان