اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۷*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010225633517752

سیر تا پیاز کاشت ابرو

کد: 140010225633517752

https://bit.ly/324umLY

، تهران , (اخبار رسمی): در گذشته افراد بیشتر به ابرو های نازک علاقه داشتند اما در حال حاضر ابرو های پرپشت و پهن طرفدار بیشتری دارند. روش کاشت ابرو یکی از بهترین و طبیعی ترین روش هایی است که می توان به وسیله ی آن ابرو های خود را پرپشت کرد.

سیر تا پیاز کاشت ابرو
سیر تا پیاز کاشت ابرو

در گذشته افراد بیشتر به ابرو های نازک علاقه داشتند اما در حال حاضر ابرو های پرپشت و پهن طرفدار بیشتری دارند. روش کاشت ابرو یکی از بهترین و طبیعی ترین روش هایی است که می توان به وسیله ی آن ابرو های خود را پرپشت کرد.

ابرو، یکی از مهم ترین اجزای صورت به شمار می رود که می تواند تاثیر زیادی روی زیبایی افراد داشته باشد. در گذشته افراد بیشتر به ابرو های نازک علاقه داشتند اما در حال حاضر ابرو های پرپشت و پهن طرفدار بیشتری دارند. روش کاشت ابرو یکی از بهترین و طبیعی ترین روش هایی است که می توان به وسیله ی آن ابرو های خود را پرپشت کرد.

روش هایی مانند هاشور و تاتو از روش هایی هستند که افراد برای پرپشت کردن ابرو های خود از آن ها استفاده می کنند. اما باید بدانید که این روش ها حالت طبیعی ندارند و به صورت شما، حالت مصنوعی می دهد. علاوه بر این مورد شما باید در این روش ها از رنگ های شیمیایی استفاده کنید و با عوارض احتمالی آن نیز روبرو شوید.

مزایا کاشت ابرو

مزایای کاشت ابرو بسیار زیاد است. در حال حاضر افراد زیادی برای حجم دهی و پر پشت کردن ابرو های خود از روش کاشت ابرو استفاده می کنند. زیرا این روش دارای مزیت های بیشماری است که در این قسمت شما را با مهم ترین آن ها آشنا می کنیم.

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزیت های کاشت ابرو، دائمی بودن آن می باشد. افراد از روش های غیر دائمی خسته شده اند و ترجیح می دهند یک روش دائمی را برای ابرو های خود انجام دهند. یکی دیگر از مزیت های مهم این روش، افزایش زیبایی افراد می باشد. شما با این روش می توانید زیبایی صورت خود را دو چندان کنید و اعتماد به نفس بیشتر بگیرید. طبیعی بودن این روش یکی از مهم ترین مزایای آن به شمار می رود. روش هایی مانند تاتو، هاشور و ... صورت فرد را مصنوعی می کنند اما این روش به دلیل استفاده از مو، ظاهر بسیار طبیعی خواهد داشت. با استفاده از کاشت ابرو می توان به صورت خیلی طبیعی مشکلات روی ابرو را از بین برد.

معرفی بهترین روش های کاشت

در حال حاضر روش های مختلفی برای کاشت ابرو وجود دارد که از مهم ترین این روش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کاشت به روش  fut

این روش کاشت، یکی از قدیمی ترین روش ها به حساب می آید که بیشتر در گذشته استفاده می شد. در این روش متخصص، از قسمت پشت سر فرد، یک نوار مو، برمی دارد و سپس فولیکول های مو را از آن جدا می کند. از این فولیکول ها برای کاشت ابرو استفاده می کند.

کاشت به روش sut

یکی دیگر از روش های کاشت، روش sut می باشد که در آن از دستگاه های بروز و مدرن استفاده می شود تا در زمان برداشت مو و فولیکول مو، جای زخمی روی سر افراد باقی نماند. در واقع برداشت فولیکول در این روش به صورت جداگانه انجام می شود.

کاشت به روش  fit

یکی از جدیدترین و بهترین روش های کاشت ابرو، روش fit می باشد. این روش دوره ی نقاهت بسیار پایینی دارد و شما می توانید در کوتاه ترین زمان از ابرو هایی با حجم بالا لذت ببرید.

کاندیدای مناسب برای کاشت ابرو

افرادی که از ابرو های کم پشت خود رنج می برند و قصد دارند که از روش کاشت استفاده کنند، باید قبل از هر کاری با متخصص و پزشک مورد نظر، مشورت داشته باشید. زیرا برخی از افراد کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو هستند.

افرادی که از مدل و حجم ابرو های خود راضی نیستند و دوست دارند که حجم ابرو های خود را زیاد کنند، می توانند از این روش درمانی استفاده کنند. کسانی که به صورت ارثی کم پشت هستند  بهترین کاندید برای کاشت می باشند. افرادی که روش های مصنوعی مانند تتو و میکرو را نمی پسندند یا اینکه رنگ تتو آن ها از بین رفته است، می توانند از این روش استفاده کنند. افرادی که به دلایل مختلف قسمتی از ابروی خود را از دست داده اند می توانند برای به دست آوردن ابرو، از روش کاشت ابرو استفاده کنند. به طور مثال مشکلاتی مانند ریزش موی سکه ای، زخم، بخیه، سوختگی و ... می توانند باعث از بین رفتن قسمتی از ابرو شوند.

در کنار این موارد باید بدانید برخی از افراد نیز نمی توانند از روش کاشت ابرو استفاده کنند. به طور مثال افرادی که از بیماری قلبی، قند خون بالا، فشار خون بالا، مشکلات کلیه، نارسایی کبد و ... رنج می برند، نمی توانند از این روش استفاده کنند. در کنار این مورد، افرادی که تمام موهایشان سفید شده است نیز نمی توانند از این روش استفاده کنند.

مراقبت قبل و بعد از کاشت ابرو

مراقبت های بعد از کاشت ابرو بسیار مهم است. اگر قصد دارید عمل کاشت ابرو را انجام دهید، بهتر است قبل و بعد از انجام آن، نکاتی را رعایت کنید، تا نتیجه ی بهتری را از عمل خود به دست آورید. در این قسمت شما را با مهم ترین اقدامات در مورد کاشت آشنا می کنیم.

اگر پوست و موی شما چرب است، قبل از انجام کاشت، به صورت روزانه به حمام بروید تا چربی پوست و موی شما کاهش پیدا کند.

اگر از بیماری خاصی رنج می برید، حتما قبل از عمل کاشت در مورد آن ها و دارو های مصرفی با پزشک خود مشورت داشته باشید.

قبل از انجام کاشت، ویتامین های ب را در برنامه ی غذایی خود قرار دهید. بعد از انجام کاشت، تا یک روز نباید زیر نور خورشید قرار بگیرید.

ممکن است بعد از این اقدام در قسمت ابرو، احساس درد داشته باشید که این درد کاملا طبیعی است و برای کاهش آن می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.

تا چند روز بعد از انجام کاشت ابرو، ابرو های خود را مرطوب نگه دارید تا روند بهبودی سرعت بگیرد.

تا دو هفته بعد از انجام این عمل، نباید به صورت مستقیم به ابرو های خود آب بزنید.

یکی از مهم ترین اقدامات مربوط به بعد از انجام کاشت، استفاده از دارو های ضد خارش می باشد. زیرا ممکن است شما در قسمت ابرو با خارش مواجه شوید که به هیچ عنوان نباید این کار را انجام دهید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در وب سایت کلینیک تهران نوین به آدرس   tehrannovinclinic.com  مطرح کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک تهران نوین

کلینیک تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر تهران نوین با اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دومین شعبه خود را در سال ۱۳۹۸ تأسیس کرد. هدف ما استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات در حوزه پوست، مو و زیبایی و مطابق با استانداردهای FDA و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۷*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش