اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009225576517767

نمای فلزی

نمای فلزی در معماری ساختمان

کد: 140009225576517767

https://bit.ly/3oTYthQ

، (اخبار رسمی): کدام نمای فلزی برای یک ساختمان مسکونی مناسب است؟ چگونه می توانیم  روکش فلزی معماری را تشخیص دهیم ؟ معماری نمای فلزی  بخش مهمی از یک پروژه ساختمانی را سازماندهی می کند و باید به اندازه کافی مورد توجه قرار گیرد

نمای فلزی در معماری ساختمان
نمای فلزی

معماری نمای فلزی بخش مهمی از یک پروژه ساختمانی را سازماندهی می کند و باید به اندازه کافی مورد توجه قرار گیرد.

نمای فلزی| پوشش نماهای فلزی معماری

کدام نمای فلزی برای یک ساختمان مسکونی مناسب است؟ چگونه می توانیم  روکش فلزی معماری را تشخیص دهیم ؟ در زمینه ساخت و ساز، شناسایی لیست مصالح مورد نیاز در طول فرآیند ساخت و ساز اهمیت دارد و این امر باید توسط معماران با نظارت مهندسان مربوطه انجام شود.

همانطور که می دانید تمامی ساختمان ها از هزاران بخش در اطراف مناطق، مراحل خاصی را طی می کنند تا با مصالح مختلف طراحی شوند. حال، مواجهه با بخش ها کاملاً به طرح های معمار بستگی دارد که او برای آن ساختمان ایجاد می کند.

 این نوع مواد را می توان برای کاربردهای مختلفی استفاده کرد مانند:

کنترل هوا

گرما و نور خورشید وارد می شود

کاهش سر و صدا

طراحی داخلی زیبا و زیبا

تمامی این کاربردها باعث افزایش سطح و کیفیت رفاه در ساختمان های مختلف مسکونی، تجاری و اداری می شود. بنابراین، مواد روکش فلزی نقش مهمی در ساخت و ساز بخش ایفا می کنند.

 بافت نمای فلزی  بستگی به مواد اصلی و اساسی دارد که برای تولید اجزاء یا سایر اقلام روکش مربوطه استفاده می شود. این موارد نمونه های اصلی فلزات مورد استفاده برای روکش فلزی هستند:

آلومینیوم

مس

فلز روی

فولاد ضد زنگ

برنز

تمام فلزات ذکر شده دارای خواص انحصاری و مناسب برای نوعی ساختمان هستند. البته آب و هوا و آب و هوای منطقه مناسب نیز موثر است، به عنوان مثال، فولاد ضد زنگ بهترین انتخاب برای ساختمان هایی است که در مناطق پرباران قرار دارند.

مس و فولاد ضد زنگ دو نمای فلزی گران قیمت برای چنین بخش هایی در کل بازار هستند. این نوع فلز برای برخی ساختمان های خاص با کاربری و ظاهر منحصر به فرد مانند سالن های پذیرایی و هتل ها توصیه می شود.

سازه های پشتیبان نمای فلزی چیست؟

حتما نام نماهای فلزی که سازه ها را نیز پشتیبانی می کنند را شنیده اید! این مصالح با توجه به نامی که دارند، ساختار اصلی نمای اصلی را پشتیبانی می کنند، از طرفی روکش تمام نمای ساختمان را می پوشاند تا از سازه اصلی پشتیبانی کند.

 پنل های نمای فلزی  باید بر روی نمای اصلی ساختمان نصب شوند و نقش مهمی در محافظت از آن در برابر تغییرات جوی و شرایط ناپایدار هوا ایفا کنند. ساختار نمای فلزی شامل یک لایه نازک از عایق و برخی فضاهای اضافی است که با مواد صنعتی نرم پر می شود که از نمای اصلی محافظت می کند. آنها اجازه هیچ گونه آسیبی را نمی دهند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه