اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009235578817767

نگاهی اجمالی به درهای ورودی طرح دار فلزی

کد: 140009235578817767

https://bit.ly/3F8dWR5

، (اخبار رسمی): گروه تولیدی اسدی نیا، برای اینکه نیاز مشتریان را برطرف نمایند در ساخت این محصول از جدیدترین تکنولوژی ها و فناوری ها بهره گرفته است که یکی از بهترین و جدیدترین فناوری در ساخت تجهیزات ساختمانی، دستگاه برش لیزری است. ویژگی های این محصول، مقاومت، طرح و رنگ و نصب آسان است.

نگاهی اجمالی به درب طرح دار فلزی
نگاهی اجمالی به درهای ورودی طرح دار فلزی

گروه تولیدی اسدی نیا، برای برطرف کردن نیاز مشتریان در ساخت این محصول از جدیدترین تکنولوژی و فناوری بهره گرفته و یکی از بهترین و جدیدترین فناوری در ساخت تجهیزات ساختمانی، دستگاه برش لیزری است.

گروه تولیدی اسدی نیا، برای اینکه نیاز مشتریان را برطرف نمایند در ساخت این محصول از جدیدترین تکنولوژی ها و فناوری ها بهره گرفته است که یکی از بهترین و جدیدترین فناوری در ساخت تجهیزات ساختمانی، دستگاه برش لیزری است. استفاده از این تکنولوژی در ساخت درب ها و تولید محصولات مستحکم و ایمن و همچنین زیبایی، سبب شد که درب طرح دار فلزی لیزری به یکی از پرطرفدارترین محصولات در بازار تبدیل شود.

درب طرح دار فلزی لیزری چیست؟

درب ها تاثیر زیادی بر زیبایی نمای ساختمان دارند و اگر با دقت و هوشمندانه انتخاب شوند می توانند زیبایی ساختمان را چندین برابر کنند. علاوه بر زیبایی، امنیت دومین ویژگی مهم درب های ساختمانی است. چرا که هر چه درب از امنیت بیشتری برخوردار باشد آرامش و ﺁسایش ساکنین ساختمان هم بیشتر می شود. از این رو امروزه اغلب مشتریان به دنبال درب هایی هستند که هم از امنیت بالایی برخوردار باشند و هم بر زیبایی ساختمانشان بیافزاید. یکی از بهترین گزینه ها که دارای هر دو ویژگی امنیت و زیبایی است درب طرح دار فلزی لیزری است.

ویژگی های درب طرح دار فلزی لیزری

از اساسی ترین ویژگی های درب طرح دار فلزی که به وسیله دستگاه برش لیزری ساخته شده اند، می توان به استحکام و مقاومت، تنوع طرح و رنگ، زیبایی، همخوانی داشتن با طراحی ها و معماری های جدید و مدرن، نصب آسان و راحت، امکان رنگ کردن با انواع رنگ های کوره ای و قابلیت ترکیب کردن با سایر مصالح مثل شیشه و چوب برای افزایش زیبایی و تنوع اشاره کرد.

انواع درب طرح دار فلزی لیزری

از انواع درب طرح دار فلزی که امروزه ساخته می شود و بسیار پرطرفدار می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

درب های طرح دار فلزی ورودی ساختمان ها و تالارها

درب های طرح دار فلزی ورودی آپارتمان ها و اتاق ها

درب های فلزی طرح دار حیاط ها و پارکینگ ها و باغ ها

کاربرد درب طرح دار فلزی

با توجه به ویژگی ها و مزایای منحصربه فرد این نوع درب ها، می توان از ﺁن ها در تمام مکان ها اعم از ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری، هتل ها، مساجد، مدرسه ها و بیمارستان ها استفاده کرد. از آنجایی که می توان این نوع درب ها را سفارشی هم تولید کرد لذا امکان ساخت درب های طرح دار فلزی به صورت لولایی تک لنگه و دو لنگه و ریلی در گروه تولیدی اسدی نیا وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی