اطلاعات تماس
  • 051360***** - 091522*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009275583317797

لیست خدمات قابل ارائه توسط شرکت ‌های امداد جاده‌ ای

کد: 140009275583317797

https://bit.ly/3e1BESX

، مشهد , (اخبار رسمی): امداد جاده ‌ای خودرو به‌ معنای کمک‌رسانی به اتومبیل ‌های بدون سوخت، خاموش شده، خراب‌ شده و پنچر شده در جاده است. زمانی‌ که اتومبیل افراد در جاده دچار نقص فنی و مشکل شده و دسترسی به تعمیرگاه و یا جایگاه سوخت را ندارند، شرکت های امداد های جاده ‌ای به کمک آن ‌ها آمده و مشکل اتومبیل را برطرف می‌نمایند.

لیست خدمات قابل ارائه توسط شرکت ‌های امداد جاده‌ ای
امداد خودرو مشهد

امداد خودرو آزمون با بیش‌ از یک دهه تجربه و ارائه خدمات امداد جاده ‌ای در مشهد، جزئی از شرکت‌ های امداد جاده‌ای پیشرو بوده و به‌ صورت ۲۴ ساعته و در تمام روز های هفته آماده خدمت ‌رسانی در مشهد می‌باشد.

امداد جاده ‌ای خودرو به‌ معنای کمک‌رسانی به اتومبیل ‌های بدون سوخت، خاموش شده، خراب‌ شده و پنچر شده در جاده است. زمانی‌ که اتومبیل افراد در جاده دچار نقص فنی و مشکل شده و دسترسی به تعمیرگاه و یا جایگاه سوخت را ندارند، شرکت های امداد های جاده ‌ای که به امداد خودرو معروف هستند به کمک آن ‌ها آمده و مشکل اتومبیل را برطرف می‌نمایند.

خدمات شرکت‌ های امدادرسانی خودرو در ایران، بسیار متنوع است. در ادامه قصد داریم به معرفی خدمات قابل ارائه در امداد خودرو مشهد بپردازیم.

امداد خودرو آزمون

امداد خودرو آزمون با بیش‌ از یک دهه تجربه و ارائه خدمات امداد جاده ‌ای در مشهد، جزئی از شرکت‌ های امداد جاده‌ای پیشرو بوده و به‌ صورت ۲۴ ساعته و در تمام روز های هفته آماده خدمت ‌رسانی در مشهد و تمامی مناطق و اطراف آن می‌باشد.

خدمات امداد خودرو آزمون مشهد

از جمله خدمات امداد خودرو آزمون در مشهد جهت کمک رسانی به اتومبیل ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود

  • تعویض لنت ترمز در محل 

یکی از اصلی‌ترین سیستم‌ های خودرو لنت ترمز آن است که باید عملکرد درستی داشته و حفظ جان سرنشینان خودرو به آن بستگی دارد.

  • تعویض روغن در محل

سرعت زیاد خودرو و رانندگی در زمان سرد بودن موتور و همچنین رانندگی با بار های سنگین در جاده سبب می‌شود که روغن‌ موتور خودروی شما به‌ زودی تمام‌ شده و احتیاج به تعویض روغن داشته باشد.

  • باتری به باتری خودرو یا تعویض باتری

زمانی‌ که خودروی شما استارت نخورده و یا روشن نمی‌شود و چراغ ‌های پشت آمپر نور ضعیفی داشته و ماشین به‌ سختی استارت میخورد، مشکل از باتری بوده و تعمیرکاران امداد آزمون این مشکل را در محل خودرو برطرف می‌نمایند

  • سوخت‌رسانی در محل

امداد خودرو آزمون در مشهد آماده خدمات سوخت‌رسانی سیار به اتومبیل شما در هر نقطه ای از مشهد می‌باشد

  • خدمات مکانیکی در محل و پنچرگیری سیار

تمامی خدمات از جمله خرابی در جلوبندی خودرو، بدنه خودرو، کم باد یا پنچری لاستیک ‌ها با تجهیزات به‌روز و پیشرفته توسط تعمیرکاران امداد آزمون در مشهد قابل تعمیر است.

  • حمل خودرو

در زمان‌ هایی که امداد خودرو در محل پاسخ‌ گو نبوده و ابزار و تجهیزات مصرفی برای تعمیر خودرو کافی نباشد و یا شرایط آب‌ و هوایی نامساعد باشد، امداد خودرو آزمون از کفی خودرو بر و سایر ماشین‌آلات حمل خودرو استفاده می‌کند. حمل خودرو بسته به وضعیت خود رو به دور روش یدک کش و خودرو بر و یا کفی خودرو انجام می شود.

یک کش خودرو را کشیده و کفی خودرو مشهد ماشین را بر روی کفی خود قرار داده و تا تعمیرگاه موردنظر حمل می‌نماید.

درخواست امداد خودرو در مشهد

زمانی‌ که خودروی شما در مشهد دچار نقص فنی شده و یا سوخت تمام کرده است و دسترسی به تعمیرگاه و جایگاه سوخت‌رسانی را ندارید، می‌توانید شماره های شرکت را توسط مرورگر های جستجو، از سایت امداد خودروی آزمون پیدا کرده و با تکنسین‌های این تیم در تماس باشید. تیم آزمون پس‌ از دریافت اطلاعاتی راجع‌ به محل خودرو، نقص فنی آن و همچنین مشخصات خودرو، در کوتاه‌ترین زمان تعمیرکاران را به محل فرستاده و آن ها اقدام به رفع مشکل می‌نمایند.

تعمیرکاران مشغول به کار در امداد خودرو مشهد تمامی آموزش ‌های لازم جهت تعمیر خودرو در شرایط ناگهانی و سخت را پشت سر گذاشته و افرادی باتجربه و کارآزموده می‌باشند که می‌توانند خودروی شما را در مدت‌ زمانی کوتاه، با بهترین کیفیت و دریافت معقول‌ ترین هزینه تعمیر نمایند.

چند دلیل اصلی خرابی اتومبیل ‌ها

یکی از دلایل خرابی موتور اتومبیل‌ها، تعویض نکردن سر وقت روغن می‌باشد که سبب آسیب به موتور شده و ماشین به‌ درستی کار نمی‌کند. از دیگر دلایل ورود آب زیاد به داخل موتور و بی‌توجهی به سیستم خنک‌کننده موتور خودرو بخصوص در روزهای گرم تابستانی می‌باشد. بی‌توجهی به روشن‌ شدن چراغ ‌های روغن و برطرف نکردن نشتی روغن، استفاده از سوخت‌ های بی‌کیفیت و ناخالص و بی‌توجهی به چراغ بنزین، رانندگی بیش‌از اندازه در جاده ‌های ناهموار و فرسوده شدن لاستیک‌ ها و پنچری آن‌ها، حمل بیش‌ از اندازه بار توسط ماشین، استفاده از قطعات نامرغوب، طریقه ناصحیح رانندگی و چکاب نکردن به‌ موقع خودرو و بسیاری از دلایل دیگر می‌توانند علتی برای خرابی ماشین و نیاز شما به امداد خودرو مشهد باشد.

خدمات امداد خودرو آزمون

  • خدمات مشاوره تلفنی به مشتریان و پاسخ ‌های فنی به درخواست آن‌ها پشتیبانی مشتریان و ارائه خدمات در تمام طول هفته به‌ صورت ۲۴ ساعته اعزام تعمیرکار خودرو به محل در زمانی بسیار کوتاه و دریافت هزینه ای معقول ارائه ضمانت‌ نامه کالا در صورت تعویض قطعه و فاکتور لیست هزینه به مشتری دارا بودن تعمیرکاران حاذق، کاربلد، مجرب و مسلط به تمامی خدمات خودرو برخورداری از تجهیزات و ماشین‌آلات به‌روز تعمیر و حمل خودرو مانندکفی خودرو بر مشهد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

امداد خودرو آزمون

امداد خودرو آزمون به عنوان معتبرترین شرکت امداد خودرو در مشهد بیش از یک دهه است که انواع خدمات امداد جاده ای اعم از تعمیر انواع خودرو در محل، یدک کش در مشهد، کفی خودروبر در مشهد، خدمات باتری به باتری، ارسال سوخت در محل، پنچرگیری سیار، امداد خودرو ام وی ام، امداد خودرو سمند و … را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه امداد جاده ای کشوربه همشهریان گرامی خود ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
  • 051360***** - 091522*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه