اطلاعات تماس
  • 051360***** - 091522*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106296535817797
در دسترس نیست

معرفی خدمات امداد خودرو آزمون

کد: 140106296535817797

، مشهد , (اخبار رسمی): امروزه با افزایش تولید خودرو و مصرف بالای افراد از وسایل نقلیه، سبب شده‌است تا شرکت‌ها و مجموعه‌های کوچک و بزرگی جهت ارائه خدمات امدادرسانی به اتومبیل‌ها در سراسر کشور به وجود بیاید.

معرفی خدمات امداد خودرو آزمون
یدک کش مشهد

در صورت درخواست تعمیرکار از شرکت امداد خودرو مشهد، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

امروزه با افزایش تولید خودرو و مصرف بالای افراد از وسایل نقلیه، سبب شده‌است تا شرکت‌ها و مجموعه‌های کوچک و بزرگی جهت ارائه خدمات امدادرسانی به اتومبیل‌ها در سراسر کشور به وجود بیاید.

شرکت‌های امدادرسانی به اتومبیل‌ها، دارای تجهیزات و ابزارآلات مخصوص و بسیار پیشرفته جهت تعمیر و رفع ایرادهای انواع خودرو بوده و در هر ساعتی از شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می‌باشند. مجموعه های امداد خودرو دارای وظایف و خدماتی می‌باشند که در ادامه هر یک از این خدمات را معرفی کرده و مورد بررسی قرار خواهیم داد.

شرکت امداد خودرو آزمون معتبرترین و بهترین یدک کش در مشهد و همچنین یکی از بزرگترین شرکت‌های امداد خودرو در استان خراسان می‌باشد. این شرکت با بهره‌گیری از تجهیزات و ابزارآلات بسیار پیشرفته و تعمیرکاران ماهر و آموزش‌دیده، تمامی خدمات امدادی را در سرتاسر مشهد به مشتریان خود ارائه داده و دارای سال‌ها تجربه در این حرفه می‌باشد.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط امداد خودرو مشهد به رانندگان اتومبیل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

خدمات امداد خودرو آزمون در مشهد

حمل‌ونقل

یکی از مهم‌ترین خدمات امداد خودرو مشهد، حمل‌ونقل و جابجایی اتومبیل‌های در راه‌ مانده و خودروهایی است که قصد جابجایی تا مقصدی را چه در داخل شهر و چه در خارج شهر دارند. امداد خودرو مشهد توسط کفی خودرو بر، جرثقیل و یدک‌کش مشهد، خودروهای آسیب‌دیده را با رعایت تمامی نکات اصولی و بدون هیچگونه صدمه به بدنه و قسمت‌های داخلی خودرو، آن‌ها را سوار کرده و تا نزدیک‌ترین تعمیرگاه حمل می‌نماید

پنچرگیری سیار

شاید برای شما هم اتفاق‌ افتاده باشد که در جاده در حین رانندگی، با عبور کردن چرخ خودرو از چاله و یا اشیاء تیز، لاستیک ترکیده و احتیاج به تعویض خواهد داشت. در چنین مواقعی باید با تماس با شرکت امداد خودرو مشهد درخواست تعمیرکار نمایید. تعمیرکار پس‌ از حضور در محل، لاستیک خودرو را به‌ صورت کاملاً ماهرانه و در مدت‌ زمانی بسیار کوتاه پنچرگیری کرده و در صورت استفاده از لاستیک جدید، برگه ضمانت آن را به مشتریان ارائه می‌دهد.

تعمیر خودرو در محل

همان‌طور که می‌دانید، اتومبیل‌ها از اجزا و قطعات بسیار پیشرفته‌ای تشکیل‌ شده‌اند که شناخت آن‌ها، نحوه عمل کرد و همچنین تشخیص خرابی در آن‌ها احتیاج به اطلاعات کافی و آگاهی از این قطعات را خواهد داشت. در صورت خرابی هر یک از قطعات خودرو مانند ایراد در دینام، گیربکس، بخش برقی خودرو، خاموش شدن ناگهانی خودرو، تعویض لنت ، ایراد در صفحه کلاچ و غیره می‌توانید از امداد خودرو مشهد درخواست امداد کرده و مشکل را برطرف نمایید . تمامی تعمیرکاران و تکنسین‌های امداد آزمون قادر به تعمیر انواع قطعات و مشکلات اتومبیل‌های گوناگون بوده و در هر ساعتی از شبانه‌ روز آماده خدمت‌رسانی به مشتریان می‌باشند.

باتری به باتری

باتری یکی از مهم‌ترین اجزای خودرو بوده و هرگونه ایراد و خرابی در آن از روشن‌ شدن خودرو جلوگیری کرده و ماشین روشن نمی‌شود. تعمیرکاران آزمون در سریع‌ترین زمان ممکن و با سرعت و مهارت بسیار بالا تمامی ایراد باتری را از بین برده و در صورت نیاز عمل باتری به باتری را برای خودروهای در راه ‌مانده انجام می‌دهند. همچنین در صورت ارائه باتری جدید به راننده، ضمانت اصلی آن را به مشتریان ارائه داده و تمامی نکات لازم جهت افزایش طول عمر آن را به مشتریان متذکر می‌شوند.

قفل و سوئیچ

از دیگر خدمات امداد خودرو مشهد، تعمیر و برطرف کردن ایراد و خرابی در قفل و سوئیچ خودرو می‌باشد. در مواقعی ممکن است که سوئیچ دچار شکستگی شده و یا در داخل خودرو گیر کرده باشد. همچنین ممکن است قفل درب‌ های ماشین دچار مشکل شده و به‌ درستی عملکرد نداشته باشند. تکنسین‌های امداد آزمون با بررسی دقیق ایرادات پیش‌ آمده، آن‌ها را به‌طور کاملاً حرفه‌ای و با سرعت‌ عمل بالا برطرف کرده و تعمیر می‌نمایند.

سوخت‌رسانی سیار

یکی از مهم‌ترین خدمات امداد خودرو مشهد، سوخت‌رسانی سیار است. در صورت عدم دسترسی به پمپ‌ بنزین و تمام شدن سوخت خودرو در هر نقطه ای از مشهد، می‌توانید با امداد خودرو آزمون تماس گرفته و درخواست سوخت نمایید.

صحبت پایانی

شرکت امداد خودرو مشهد به‌ صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به انواع اتومبیل‌ها بوده و در سریع‌ترین زمان پس‌ از تماس مشتری، خود را به محل خودرو رسانده و پس‌ از کارشناسی دقیق خودرو، عیب و ایراد را به‌ صورت کاملاً ماهرانه تشخیص داده و اقدام به رفع مشکل می‌نمایاند.

از دیگر خدمات امداد خودرو مشهد ارائه خدمات چری مشهد ، یدک‌کش مشهد، تعویض شمع و وایر، عیب‌یابی دیاگ، تعویض تسمه، بررسی فیوزهای خودرو، تعویض پمپ‌ بنزین و تعویض سنسور دمای آب موتور اشاره کرد.

در صورت درخواست تعمیرکار از شرکت امداد خودرو مشهد، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین امداد خودرو در مشهد روی لینک https://emdadkhodroazmoon.com/ کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

امداد خودرو آزمون

امداد خودرو آزمون به عنوان معتبرترین شرکت امداد خودرو در مشهد بیش از یک دهه است که انواع خدمات امداد جاده ای اعم از تعمیر انواع خودرو در محل، یدک کش در مشهد، کفی خودروبر در مشهد، خدمات باتری به باتری، ارسال سوخت در محل، پنچرگیری سیار، امداد خودرو ام وی ام، امداد خودرو سمند و … را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه امداد جاده ای کشوربه همشهریان گرامی خود ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
  • 051360***** - 091522*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار