اطلاعات تماس
  • 021461*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009305594517208

چطور می‌توانیم به صورت دلاری کسب درآمد کنیم؟

بهترین روش های کسب درآمد دلاری با ایتسکا

کد: 140009305594517208

https://bit.ly/3yWT1hp

، (اخبار رسمی): این روزها با افزایش ارزش دلار و کاهش ارزش ریال، داشتن درآمد دلاری یکی از بهترین فرصت هایی است که می تواند برای یک شخص رخ دهد. چی بهتر از اینکه به دلار درآمد داشته و به ریال خرج کنید؟

یکی از روش های کسب درآمد دلاری،معامله در بازار رمز ارزها یا فارکس است. شما با ورود به این بازارها، سرمایه ریالی خود را به دلار یا تتر تبدیل کرده و معاملاتی که انجام می دهید نیز بر پایه دلار خواهد بود.

این روزها با افزایش ارزش دلار و کاهش ارزش ریال، داشتن درآمد دلاری یکی از بهترین فرصت هایی است که می تواند برای یک شخص رخ دهد. چی بهتر از اینکه به دلار درآمد داشته و به ریال خرج کنید؟ همین حالا که در حال مطالعه این مقاله هستید، افراد زیادی در سراسر ایران مشعول کسب درآمد دلاری از راه های مختلف می باشند که روز به روز بر ثروت آنها نیز افزوده می شود. در این مقاله قصد داریم تا چند روش برای کسب درآمد دلاری را بیان کرده ودر نهایت با یکدیگر تصمیم بگیریم که کدام روش برای کسب درآمد دلاری، بهترین روش محسوب می شود. با ما همراه باشید.

برای مشاهده بهترین بروکر های فارکس، میتوانید به خبرِ دیگر ما در همین زمینه مراجعه کنید.

بهترین روش برای کسب درآمد دلاری

همانطور که بیان شد، روش های بسیار متفاوت و متنوعی برای کسب درآمد دلاری وجود دارد که شما می توانید با سرمایه گذاری بر روی آنها و مدیریت صحیح، زندگی خود را به  کل متوحل سازید. در ادامه شما را به سه مورد از بهترین روش های موجود که این روزها بسیار پرطرفدار هستند آشنا کرده  و روش های کار با آنها و نحوه ورود به هر کدام را بیان می کنیم.

معامله در فارکس یا بازار ارزهای دیجیتال

یکی از روش های کسب درآمد دلاری در ایران، معامله در بازار رمز ارزها یا فارکس است. شما با ورود به این بازارها، سرمایه ریالی خود را به دلار یا تتر تبدیل کرده و معاملاتی که انجام می دهید نیز بر پایه دلار خواهد بود. پس سود و درآمدی که از صعود های بازار بدست می آورید نیز به دلار خواهد بود. برای شروع کار کافیست تا در یک صرافی ایرانی ثبت نام نموده و بعد از تکمیل مراحل احراز هویت خود، سرمایه ریالی خود را وارد به آن صرافی نمایید. البته قابل ذکر است که صرافی های زیادی در طی یک سال اخیر ایجاد شده اند پس بهتر است که قبل از ثبت نام، از معتبر بودن صرافی ارز دیجیتال مد نظر خود، اطمینان حاصل فرمایید.

بعد از ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال انتخابی‌تان، کافیست تا حساب خود را شارژ نموده و در صورت تمایل به معامله در بازار فارکس آن را به بروکر خود انتقال دهید. همچنین اگر قصد معامله در بازار رمز ارزها دارید، می توانید معاملات خود را در همان صرافی ایرانی یا صرافی خارجی انجام دهید. اینکه صرافی انتخابی شما ایرانی باشد یا خارجی، به عواملی مانند تعداد رمز ارزها، خدمات و پشتیبانی آن بستگی دارد.

بدین ترتیب شما می توانید با هر روش معامله در فارکس یا بازار ارزهای دیجیتال، یک درآمد دلاری برای خود ایجاد کرده و با خیال راحت به خرید و فروش بپردازید.

استخراج رمز ارزها

استخراج یا ماینینگ فرایندی است که با تایید بلوک ها و با کمک به تامین امنیت بلاک چین، به شما پاداشی با عنوان block reward اهدا می شود. استخراج ارز های دیجیتال که این روزها طرفدار های بسیار زیادی بدست آورده است، با استفاده از ماینرها و کارت های گرافیکی انجام می شود؛ شما می توانید با خرید و تهیه ماینر و کارت های گرافیکی ارز های دیجیتال متفاوتی را استخراج نمایید. میزان سود شما از استخراج ارزهای دیجیتال به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آنها می توان به نوع ماینر خریداری شده توسط شما، قیمت رمز ارز استخراجی، نرخ سود با احتساب هزینه برق و دیگر موارد بستگی دارد.

عموما ماینر های خریداری شده توسط شما، در طول 3 الی 6 ماه سرمایه اولیه شما را با فرض عدم تغییر قیمت رمز ارز استخراجی، ایجاد می کنند. اما به طبع آن اگر قیمت رمز ارز مذکور افزایش یابد، شما زودتر به سرمایه اولیه خود می رسید و همچنین با کاهش قیمت رمز ارز، فاصله شما با سرمایه اولیه‌تان زیاد می شود.

نتیجه گیری : کدام روش برای کسب درآمد دلاری بهتر است؟

اگر بخواهیم سه روش فوق را بررسی نماییم، می توان بیان کرد که هر سه آنها بجز رفرال گیری نیاز به سرمایه اولیه دارند. البته برای موفقیت در رفرال گیری می توانید از تبلیغات هم استفاده نمایید اما در بین ما هستند کسانی که بدون استفاده از تبلیغات، به موفقیت رسیده اند. اگر فردی هستید که وقت آزاد بسیاری دارید، رفرال گیری و معامله در بازار های مالی می تواند بهترین گزینه برای شما باشند. همچنین اگر زمان شما محدود بوده و نمی توانید به کسب رفرال و معامله بپردازید، می توانید با خرید ماینر و راه اندازی آن، حتی زمانی که سر کار هستید نیز کسب درآمد نمایید. حال که با ویژگی های هر کدام آشنا شده اید، می توانید تا انتخاب صحیح برای کسب درآمد دلاری را داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021461*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی