اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009305595317517

زندگی مشترک ناسالم چه ویژگی‌هایی دارد؟

کد: 140009305595317517

https://bit.ly/3edo3bi

، (اخبار رسمی): چرا رابطه ناسالم را ادامه می دهیم ؟ متاسفانه شاهد روابط زناشویی ناسالمی هستیم که اهانت و تحقیر و آزار در آن همیشه برقرار بوده و زن و شوهر همچنان آن رابطه را ادامه می دهند

پرسش: خانم دکتر در یک زندگی هستم که شوهرم به معنی واقعی پدرمو درآورده اما خب آدم بدی نیست به خاطر همین باهاش 15 سال دارم از زندگی می کنم نمی دونم دارم خودمو توجیه می کنم یا نه؟

در پاسخ به این دوست عزیز یاد یک کتابی که اخیرا خوانده بودم افتادم که در آن نوشته بود یک سگ جایی که نباید ادرار کنه، اگر نتونه خودشو کنترل کنه و خرابکاری کنه، کاملا می دونه که اشتباه کرده و هیچ توجیهی براش نداره. شاید برای شما هم سوال باشد که چرا رابطه ناسالم را ادامه میدهیم اما متاسفانه بسیاری از افراد هستند که اگر اشتباهی کنند آنقدر براش دلیل و برهان میارن و هرگز زیر بار مسئولیت اشتباهشون نمی رن و جوری از کارشون دفاع می کنند که آدم دوست داره بهشون بگه من اشتباه کردم و معذرت می خوام. اما متاسفانه استادانه بلدیم که برای ندیدن واقعیت توجیه بیاریم و این میشه که اکثر آدمها وقتی توی یک رابطه ناسالم واشتباه می مونن و مدتها براشون وقت و انرژی می ذارن و نمی تونن قبول کنند که اساس و پایه ی آن رابطه، اشتباه است و با توجیه های مسخره چشمهایشان را رسما کور می کنند. توجیه کردن اساسا بسیار خطرناک است چون باعث می شود که اتفاقات را انجور که هست نبینیم چون واقعیات را تحریف می کند . متاسفانه واقعیت هم که از رو نمیره و یک جایی یقه فردا را می گیرد بنابراین نمی توان واقعیت را دور زد و هیچ میانبری هم برای نادیده گرفتن آن وجود ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه