اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14001004560125061

نظرات دکتر بهاره اربابی متخصص زیبایی زنان و زایمان:

آنچه درباره عمل های زیبایی واژن باید بدانید

کد: 14001004560125061

https://bit.ly/3qDnQEa

، اصفهان , (اخبار رسمی): vaginal rejuvenation یا جوان سازی واژن یکی از پرکاربردترین اصطلاحات امروز جامعه زنان است و در حیطه زنان اورولوژی و جراحی پلاستیک و جراحی زیبای تناسلی در حال افزایش است ، جراحی های این حوزه شامل روش‌های فانکشنال یا عملکردی برای کانال واژن هست که به رفع اختلالات عملکرد جنسی کمک می کند.

 آنچه درباره عمل های زیبایی واژن باید بدانید؟
دکتر بهاره اربابی متخصص زیبایی زنان

یکی از خاص ترین جراحی های زیبایی در زنان جراحی های  ناحیه تناسلی و تغییر شکل آن است که به افزایش اعتماد به نفس ، اصلاح ناهنجاری ها ،اختلالات ناحیه و کنترل بیماری های شایع کمک می کند

تمایل به زیبایی ظاهری در ذات انسان ها مخصوصا خانم ها  معمولا وجود دارد و این گرایش با افزایش سن تشدید می شود  ،  تمایل به جواهرات، آرایش و لباس های متنوع نمونه هایی از همین تلاش ها برای زیباسازی ظاهری است . اما بخشی از این تغییرات ظاهری با عمل های زیبایی در بخش های مختلف بدن همراه است از تغییرات صورت و جراحی های آن گرفته تا جراحی سینه، رینوپلاستی(جراحی بینی)،جراحی کوچک کردن شکم (ابدومینوپلاستی) تنها چند نمونه از تلاش های انسان برای حفظ یا بهبود زیبایی ظاهری می توان نام برد .

یکی از خاص ترین جراحی های زیبایی در زنان جراحی های  ناحیه تناسلی و تغییر شکل آن است که  به منظور افزایش اعتماد به نفس ، اصلاح ناهنجاری ها و اختلالات این ناحیه و کنترل برخی بیماری های شایع مورد استفاده قرار می گیرد.

دکتر بهاره اربابی متخصص زنان در این باره گفت :اختلالاتی که در فا‌نکشن و عملکرد جنسی افراد دخیل هستند متنوع هستند و در تمام آنها اختلالات عضلات کف لگن از اهمیت ویژه ای برخوردار است که شامل بی اختیاری ها، اختلالات، عملکرد جنسی،پرولاپس یا بیرون زدگی ها، می باشد و اصلاح آنها برای رفع این مشکل بسیار توصیه می شود.

وی ادامه داد : در واقع انگیزه های انجام اعمال زیبایی ناحیه تناسلی بانوان در چند بخش قابل بررسی است که شامل کاهش آسیب های حین رابطه جنسی مانند احساس ناراحتی و خارش و سوزش  یا کاهش اختلالات سایکولوژیکال یا روانی شامل  ناراحتی از شکل ظاهری و خجالت سکسچوال(جنسی) و کاهش حس ارگاسم  و درنتیجه  نارضایتی شریک جنسی  از مهمترین این عوامل است.

بهاره اربابی با اشاره به کاهش ناهنجاری های تناسلی بعد از اعمال زیبایی ناحیه تناسلی اشاره کرد و افزود: این عمل نه تنها باعث بهبود عملکرد جنسی خانم‌ها می شود بلکه برای شریک جنسی بانوان نیز حس بهتری را ایجاد خواهد کرد  و معمولا بانوان بعد از زایمان در این بخش دچار مشکل شده و شکل ظاهری ناحیه تناسلی آنها تغییر می کند و اختلالات عضلات کف لگن و بافت نرم این منطقه و یا آسیب های عصبی ناشی از زایمان نیاز به اصلاح و جوان سازی دارد .

وی ادامه داد : کلاً بانوان در هر جای دنیا  می خواهند جوانتر باشند و تلاش می کنند مثل روزهای قبل بارداری و زایمان و دوران جوانی خرسندی خود را بازیابند و رابطه شان را زنده و پویا نگه دارند و این احساس به ویژه در اندامهای خصوصی مهم تر است و بانوان  می توانند با انتخاب روش های مختلف جراحی  یا غیر جراحی ...روش های تهاجمی یا غیر تهاجمی شادابی و نشاط خود را به دست آورند.

این جراح زیبایی زنان افزود : اگر شما در مورد بدن خود به ویژه این بخش از بدن احساس ناخوشایندی داشته باشید این مانع از بروز احساس واقعی شما خواهد شد و در واقع احساس خانم نسبت به ناحیه تناسلی اش بر بروز رفتار جنسی او اثر دارد.

دکتر اربابی گفت: علم جراحی های زیبایی تناسلی یا روش های جوانسازی غیر جراحی برای تغییر شکل بدن و کانتور یعنی فرم بدن امروز در دسترس هستند و  این باعث ‌می شود که متقاضی این اعمال ظاهر بهتری داشته باشند و اعتماد به نفس بالاتری داشته باشند و ارگاسم بهتری را تجربه کنند و در واقع جراحی های زیبایی تناسلی برای بهبود کیفیت رابطه جنسی در زوج ها  شکل گرفته است .

این متخصص زنان با اشاره به شایع ترین روش های جراحی و زیبایی واژن گفت : امروزه روش‌های تهاجمی و غیر تهاجمی متفاوتی برای این حوزه در دسترس است و روش های تهاجمی شامل لابیا پلاستی،پرینورافی، واژینوپلاستی، اصلاح دفرمیتی و ناهنجاری های شکل، عدم تقارن اندازه و عملکرد (مثلا کولپورافی قدامی-خلفی بعد از زایمان ) روش های مثل تزریق پلاسما یا اسیدهیالورونیک در لابیا ماژور ها برای افزایش حجم دهی یا تزریق چربی

بهاره اربابی  افزود: در بانوانی  که حجم چربی زیادی در این منطقه  بخاطر زایمان یا ورزش سنگین از دست داده اند. تزریق هایی در مناطق مثل کلیتورس یاspot ها برای  افزایش ارگاسم‌  prp پلاکت غنی شده  و یا اسید هیالورونیک  پیشنهاد می شود.

وی ادامه داد: روش های غیر تهاجمی نیز در درمان و اعمال جراجی زیبایی کاربرد دارند که  استفاده از لیزر برای رفع مشکلات بی اختیاری اداری ،خشکی واژن،واژیمنوس و  استفاده از دستگاه های رادیو فرکوئنسی یا rf برای درمان های فوق، کربوکسی تراپی ،پلاسما تراپی، وهمچنین روش های روشن سازی ناحیه تناسلی از بهترین راه های درمان است .

دکتر اربابی با اشاره به راه های جوان سازی ناحیه تناسلی بانوان گفت : vaginal rejuvenation  یا جوان سازی واژن یکی از پرکاربردترین اصطلاحات امروز جامعه زنان است و  در حیطه زنان اورولوژی و جراحی پلاستیک  و جراحی زیبای تناسلی در حال افزایش است، جراحی های این حوزه شامل روش‌های فانکشنال یا عملکردی برای کانال واژن هست که به رفع اختلالات عملکرد جنسی کمک می کند و بر روی روش های حمایت از اختلالات کف لگن و ورودی واژن در قسمت داخلی کانال واژن مانور می دهد .

جراحی های قسمت خارجی دستگاه تناسلی هم مثل لابیاپلاستی می تواند جزء  روش‌های جوانسازی باشد. پرینو پلاستی و واژینو پلاستی و تکنیک های قوزیت کانال واژن یاtightening برای بالا بردن کشش قدرت جسم پرینه مهم می باشد.

وی در خصوص عوارض احتمالی جراحی های ناحیه واژن گفت: لازم است که بیماران از مواردی که در ادامه خواهم گفت آگاهی داشته باشند درصورت انجام عمل در مراکز غیر حرفه ای، احتمال ترمیم طولانی یا ناقص، باز شدن زخم جراحی، نامنظمی و احتمال ایجاد اسکار غیر قرینگی در سایز لابیا ها بعد جراحی، احتمال عفونت، خونریزی های تاخیری در این اعمال وجود دارد.

اما  در صورت انجام درست عمل معمولا در چهار تا شش هفته بهبود کامل حاصل شده و ورم و التهاب در محل در روزهای اولیه بعد عمل طبیعی خواهد بود و گاهی نیاز به مرحله دوم برای اصلاح غیرقرینگی ها خواهد بود و بعد از این عمل باید فعالیت های روزانه و ورزش محدود شودو معمولا سه تا هفت روزاستراحت نسبی و یک نفر کمکی بیمار در این زمان حضور داشته باشد ، مورد دیگری که باید توجه کرد این است که فرد معالجه شده  برای دو هفته فعالیت ورزشی و کار سنگین نکند  و کارهایی نظیر رقص،شنا، راه رفتن روی پله ها و مسیرهای سخت انجام نشود.اسب سواری- دوچرخه سواری و سایر حرکت های نیز در این مدت ممنوع است .

دکتر اربابی در خصوص محدوده سنی مناسب انجام جراحی های زیبایی واژن گفت : هر چند این  عمل محدودیت سنی خاصی ندارد ، اما در سن کمتر از از ۱۸ سال به علت عدم تکامل رشد نهایی نواحی تناسلی، جراحی زیبایی پیشنهاد نمی شود.

وی در خصوص امکان انجام این عمل برای دختران باکره نیز گفت : این عمل برای دختران باکره نیز قابل انجام است البته باید محدودیت سنی را مد نظر داشت و چون این جراحی در قسمت خارجی ناحیه تناسلی است  هیچ آسیبی به آن ها نمی زند.

وی در پایان افزود: انجام عمل های زیبایی با حساسیت های زیادی مواجه است و لازم است قبل از انجام آن با  یک پزشک متخصص مشورت و در یک محیط کاملا بهداشتی  این عمل انجام پذیرد.

آنچه در این گزارش به آن اشاره شد تنها بخشی از مطالبی بود که باید در مورد اعمال زیبایی واژن بدانید و برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و مشاوره تخصصی می توانید با  جستجو کلمه دکتر بهاره اربابی در اینستاگرام و گوگل  یا شماره ۰۹۳۹۳۶۰۹۰۰۸ با این متخصص زنان و زیبایی ارتباط برقرار نمایید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نگاه آریایی

هلدینگ رسانه ای نگاه آریایی ، مجموعه ای با هدف کمک به کسب و کارها در امور رسانه ای ، محتوایی ،گرافیکی و کمپین هاست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی