اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010808679785061
در دسترس نیست

گردهمایی باشکوه فعالان صنایع غذایی اصفهان در همایش روز جهانی غذا

همایش فرصت‌های توسعه پایدار بامعرفی برترین‌های صنایع غذایی اصفهان برگزار شد

کد: 14010808679785061

، اصفهان , (اخبار رسمی): همایش روز جهانی غذا، با عنوان «صنایع غذایی و فرصت‌های توسعه پایدار» با حضور گسترده فعالان و تشکل های مواد غذایی و تقدیر از برترین تولیدکنندگان صنایع غذایی استان اصفهان به همت انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنایع غذایی اصفهان در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

همایش فرصت‌های توسعه پایدار بامعرفی برترین‌های صنایع غذایی اصفهان برگزار شد
پوستر خبری همایش

علی سرشوقی: در شش ماه گذشته برگزاری جلسات متعدد و انعقاد تفاهم نامه با سازمان های مختلف تلاشی برای هموار کردن فعالیت صنایع غذایی استان اصفهان بوده که با حمایت اعضا ، پرقدرت ادامه خواهد یافت .

به گزارش باخبرباش ، این همایش بزرگ و مراسم تقدیر از برترین فعالان صادرات و کیفیت که با امضای چند تفاهم نامه در جهت ارتقای فضای کسب و کار صنایع غذایی استان اصفهان همراه بود به همت انجمن صنفی کارفرمایان صنایع غذایی استان اصفهان و اتاق بازرگانی با همکاری و حمایت استانداری و شهرداری اصفهان و دیگر نهادهای استانی نظیر؛ دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان دامپزشکی، اداره کل استاندارد، اداره کل صنعت ، معدن و تجارت، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی،  انجمن صنعت دام، طیور، آبزیان و زنبور عسل، انجمن صنفی مسئولین فنی صنایع غذایی و آرایشی و بهداشتی، اداره کل حفاظت محیط زیست، آموزش و پرورش استان، شهرک علمی تحقیقاتی ، انجمن شرکت های دانش بنیان و انجمن صنعت پخش استان اصفهان برگزار شد.

علی سرشوقی رئیس انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنایع غذایی اصفهان با اشاره به فعالیت موثر این انجمن در یک‌سال گذشته، تصریح کرد: وجود بیش از 980 واحد صنعتی و تولیدی مواد غذایی و دارویی، اصفهان را به قطبی تپنده برای صنایع غذایی ایران تبدیل کرده است و ما در انجمن با انعقاد تفاهم نامه با سازمان های مختلف سعی در هموار کردن مسیر فعالیت اعضا کردیم .

سرشوقی ادامه داد: انعقاد قرارداد و تفاهم نامه همکاری میان معاونت غذا و داروی استان و انجمن  قطعا در آینده سبب تسریع و تسهیل فعالیت های مجوزی و اداری   خواهد شد و بخشی از مشکلات اداری را برای فعالان صنایع غذایی حل خواهد کرد و  تفاهم نامه های همکاری انجمن با  سازمان صدا و سیمای استان و انجمن شرکت های دانش بنیان نیز در همین راستا منعقد شده و امروز تبادل می شود.

مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی استان اصفهان نیز به بیان چالش ها و فرصت های امروز صادرات مواد غذایی پرداخت و گفت: امروزه بازار اوراسیا، روسیه و آسیای میانه می تواند فرصت مغتنمی برای فعالان صنایع غذایی اصفهان و صادرات محصولات ما باشد.

تجلیل از خانواده بزرگان صنعت غذای اصفهان و یادبود زنده یاد مرحوم محمدعلی موسی خانی خالق برندهای کافی کولا و کیک خوئی و نیز زنده یاد «سریری»  نیز بخشی از این مراسم باشکوه بود که فضای غم و اندوه را برای دقایقی در محفل حاکم کرد و نشان از اهمیت جایگاه پیشکسوتان در نگاه انجمن بود  .

در این همایش  از تلاش های شرکت های  ستوده شفق(چینود)، گز کرمانی و آرد ستاره(زاینده رود ) اصفهان به عنوان پیشکسوتان  این صنعت تقدیر شد و در بخش صنایع پیشرو نیز از شرکت سنجابک، صنایع نامی نو و شیر پاستوریزه پگاه تجلیل به عمل آمد.

در بخش شرکت های برتر از نگاه سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی نیز شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان، شرکت پگاه اصفهان، کارخانه قند اصفهان،نامی نو ،سپهر پلیمر سپاهان، گل‌شهد نقش جهان، نگین عسل هرند(بیسکویت آوند)، گیتی نگین ایرانیان(میعاد)، آریان لبن نقش جهان(هدیوش و مونترا) و فرخ مهر اسپادانا(ونک) با دریافت تندیس و لوح مورد قدردانی و تشویق حضار قرار گرفتند.

سه شرکت؛ شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان و صنایع غذایی سالم پودران سپاهان نیز برترین های منتخبی بودند که از سوی اداره کل استاندارد استان اصفهان مورد  تقدیر واقع شدند .

همچنین مسئولین  فنی شاخص و برتر صنایع غذایی استان اصفهان نیز معرفی و از آنها تقدیر بعمل آمد و مجید شریفی از گل آرد، نگار یزدخواستی از شهدینه آران، مهرناز یوسف زاده از شرکت گل افشان، عاطفه شجاعی از کشت و صنعت عطران دارو، شکوفه نصیری از شرکت زرپوش آب ونک سمیرم، بهمن کروندی از برند اخوان محسن زاده، حمیدرضا حمیدی از شرکت زمزم، اکبر صالحی از شرکت تعاونی آزادگان دالانکوه، مهسا یوسفی نجف آبادی از شرکت قلمرو سپاهان آرمان، سمانه میرحیدری از مقواسازی اصفهان بدر، مرتضی موسوی از شرکت الکا اسپادانا و رویا نجفی از شرکت سیمین سپهر سپاهان در این بخش به روی جایگاه آمدند.

دو مدیر کنترل کیفی نیز از طرف اداره کل استاندارد استان از شرکت های شیر پگاه اصفهان( آرمان سلیمی) و صنایع غذایی سالم پودران( مونا ارجانی) معرفی و  تجلیل شدند.

یکی از بخش های جنبی این همایش نیز تقدیر و تشکر و ارائه لوح یادبود به حامیان این همایش بود که سه شرکت بخش خصوص و ادارت و ارگانهای دولتی فوق الذکر را شامل می شدند.

 همایش روز غذا ، فرصتی برای  حضور فعالان برتر عرصه تولید، توزیع و صادرات مواد غذایی بود که برای اولین دوره برگزار شد و با بررسی فرصت های توسعه پایدار، چالش ها و مشکلات و تقدیر از برترین های این صنعت با همکاری ارگانهای دولتی و بخش خصوصی و با تکیه بر امنیت غذایی به عنوان مهمترین رکن فعالیت صنایع غذایی در تاریخ تولید و صنعت غذای  استان اصفهان ثبت گردید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نگاه آریایی

هلدینگ رسانه ای نگاه آریایی ، مجموعه ای با هدف کمک به کسب و کارها در امور رسانه ای ، محتوایی ،گرافیکی و کمپین هاست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]