اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14001006560785061

هشدار فوری و مهم در خصوص یک پروژه کلاهبرداری  و هرمی جدید

هشدار فوری و مهم در خصوص یک پروژه کلاهبرداری  و هرمی جدید

کد: 14001006560785061

https://bit.ly/3zoOtkl

، اصفهان , (اخبار رسمی): در حدود دو سال پیش بود که اطلاع رسانی های گسترده‌ای در خصوص یک پروژه عظیم کلاهبرداری بین‌المللی به نام aitrades آغاز شد و چهره سران اصلی این کلاهبرداری بزرگ و نجومی نمایان شد. 

هشدار فوری و مهم در خصوص یک پروژه کلاهبرداری  و هرمی جدید
تصویر از اشخاص داخل خبر بصورت شطرنجی شده

حال که در یک مقطع مهم زمانی قرار گرفته‌ایم که دشمنان انقلاب و نظام با هر ترفندی قصد بر هم زدن وضعیت اقتصادی کشور و مردم را دارند، ش.ا که فردی است با اتهامات متعدد کلاهبردی و تحت نام شرکت قلابی aitrades اقدام به سوء استفاده مالی از بسیاری افراد نموده است و با سابقه همکاری با  ع. ن (ملقب به اهورا) را در کارنامه فساد خود داشته، در همکاری جدید و دیگری با سران آن شرکت قلابی  و در اقدامی کم سابقه دست به تبلیغ مستقیم برای پروژه جدیده کلاهبرداری  اقتصادی به نام WWW.BVARB.COM  زده است. 


نام برده که قبلا در شبکه های لوس‌انجلسی  معاند با ارزشهای اخلاقی انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول به فعالیت بوده، اکنون در ترکیه و شهر استانبول مشغول به تبلیغ و البته مهم تر از آن (به دلیل داشتن پاسپورت آمریکایی!!) مشغول به انتقال و جابه جایی پول های حاصل از این فعالیت کلاهبردارانه‌ی جدید (پولشویی) را بر عهده گرفته است. 

اقدامات و پیگیریهای قضایی در خصوص استرداد این مفسدین اقتصادی به داخل کشور در دستور کار مقامات محترم قضایی و امنیتی کشور قرار گرفته و به زودی شاهد دستگیری این مجرمین خواهیم بود تا در پیشگاه دستگاه قضایی کشور  پاسخگوی  مردم و  شهدای انقلاب اسلامی باشند.

هر چند  تلاش های بی شمار و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در جهت شناسایی و ممانعت از این قبل کلاهبرداری ها در جریان است و با رصد، پیگیری و اطلاع رسانی به‌موقع شان نقاب از چهره پلید فاسدان و کلاهبرداران اقتصادی کشور برمیدارند؛ اما از مردم شریف، انقلابی و شهیدپرور ایران انتظار می رود که با هوشیاری کامل، فریب ظاهر  افراد سودجو و تبلیغات بی‌اساس آنها را نخورده و سرمایه‌های زحمت کشیده خود را در اختیار این مفسدین‌ فی‌الارض قرار ندهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نگاه آریایی

هلدینگ رسانه ای نگاه آریایی ، مجموعه ای با هدف کمک به کسب و کارها در امور رسانه ای ، محتوایی ،گرافیکی و کمپین هاست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]