اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010045601717666

ابتکار خلاقانه زیب آنلاین در صنعت زیبایی

سفارش خدمات درجه یک زیبایی و آرایشی در منزل و محل کار

کد: 140010045601717666

https://bit.ly/3JjP4s0

، تهران , (اخبار رسمی): دنیای امروز در همه زمینه‌ها، نیازمند خلاقیت‌های مختلف است و هر برند موفق باید برای پیشبرد اهداف خود در آینده، هر ایده‌ تازه‌ای را با آغوش باز بپذیرد. نیازی که شاید به دلیل احترام به ذائقه‌های مختلف، بیش از هر مورد دیگر، خدمات زیبایی و آرایشی را شامل شود.

سفارش خدمات درجه یک زیبایی و آرایشی در منزل و محل کار
سفارش خدمات درجه یک زیبایی و آرایشی در منزل و محل کار

نیاز به زیبایی و آراستگی، همزاد همیشگی بشر است. نیازی که در دوران مدرن، همپای دیگر احتیاجات طبیعی، در حال سپری کردن سیر تکاملی خود است.

درخواست بهترین آرایشگرهای تهران با چند کلیک ساده

نمونه مشهور خلاقیتی که از آن نام بردیم، در صنعت زیبایی و آرایشی ایران، مجموعه سفارش آنلاین خدمات زیبایی «زیب آنلاین» است.

مجموعه زیبایی «زیب‌آنلاین»، با تجربه خوب و همکاری با بهترین آرایشگرها از بهترین سالن‌های زیبایی تهران، سال‌هاست که در زمینه ارائه خدمات زیبایی و آرایشی در منزل و محل کار فعالیت دارد.

کارنامه موفقیت آمیز «زیب آنلاین» نشان می دهد که این مجموعه تاکنون موفق به ارائه بیش از ۲۰۰۰ سرویس در اقصی‌نقاط پایتخت شده است. بررسی دقیق این آمار حکایت از آن دارد که رضایتی نزدیک به 100 درصد حاصل این فعالیت بوده است و به این دلیل «زیب آنلاین» هم‌اکنون به عنوان یکی از برند های خوش‌نام و مورد اعتماد در میان کسب  و کارهای آنلاین شناخته می‌شود.

«زیب‌آنلاین» مجموعه ای از بهترین خدمات آرایشی و زیبایی چون خدمات مو، ناخن، آرایش صورت، جوانسازی پوست، مژه و ابرو، تتو، اصلاح و خدمات کودکان و... را به ساده‌ترین روش ممکن (فقط چند کلیک) از طریق وب سایت https://zibonline.com/  و اپلیکیشن اندروید و آی او اس، در منزل و محل کار ارائه کرده است.

متقاضیان می توانند برای بهره‌مندی از خدمات لیستی از بهترین متخصصین زیبایی و بهترین سالن های آرایشی و بهداشتی مردانه و زنانه، حتی فراخوان آرایشگران منتخب و دلخواه خود، با مراجعه به سایت و اپلیکیشن زیب‌آنلاین، در هر ساعت و هر مکانی که دوست دارند، آرایشگر مورد نظر خود را ملاقات کرده و در شرایطی ایده آل و نرمال، خدمات آرایشی، بهداشتی و زیبایی را دریافت کنند.

خدمات ویژه آرایشی و زیبایی برای آقایان

مجموعه زیبایی و آرایشی زیب‌آنلاین، بنا به درخواست‌های متعدد، از آغاز سال ۱۴۰۰ خدمات آرایشی و زیبایی در منزل برای آقایان را نیز به سرویس های آنلاین خود افزوده است. این در حالی است که زیب‌آنلاین، تا پیش از این، فقط در زمینه ارائه خدمات به بانوان فعال بود.

این برند، علاوه بر توسعه کمی و کیفی سرویس های خود در سال جدید، مکانیزم های کنترلی بیشتری را در پروسه همکاری با متخصصین اعمال کرده است که برای مثال می توان از دریافت مدارکی چون عدم سوء پیشینه و گواهی عدم اعتیاد به عنوان پیش نیازهای هر نوع همکاری با زیب آنلاین نام برد.

رویکرد فوق از جانب «زیب آنلاین» برای افزایش هرچه بیشتر حس اعتماد مشتریان و جلب رضایت آن ها اتخاذ شده است. این فاکتورها جزو اصول اولیه و بنیادین این برند در ارتباط با جامعه هدف بوده است. فیلترهای اعمال شده توسط «زیب آنلاین» باعث می شود که آقایان نیز در دریافت خدمات آرایشی و زیبایی آنلاین در منزل یا محل کار خود و هنگام فراخوان متخصصین زیبایی، با خیالی راحت و بدون کوچک ترین دغدغه ای اقدام کنند.

ثبت سفارش گروهی با امتیازات ویژه بدون پرداخت هزینه رفت و آمد

یکی دیگر از نوآوری گروه زیبایی و آرایشی زیب‌آنلاین، امکان درخواست گروهی آرایشگر در منزل یا محل کار است. یعنی این که مشتریان می‌توانند به صورت دسته‌جمعی در محافل دوستانه، برای دریافت خدمات، یک یا چند آرایشگر درخواست کنند و از تخفیف‌های ویژه این طرح نیز برخوردار شوند.

زیب آنلاین برای این سرویس جدید خود ویژگی های انحصاری هم در نظر گرفته است. برای مثال پرداخت هزینه رفت و آمد آرایشگران در هر نقطه از تهران در ثبت سفارش های گروهی، بر عهده این مجموعه خواهد بود.

کیفیت کار و پشتیبانی خوب، تمایز اصلی زیب‌آنلاین است

برند «زیب‌آنلاین»، اولین اصل را بر رضایتمندی متقاضی بنا گذاشته است و بر همین اساس در طول فعالیت چندین ساله اش توانسته بالاترین نمره را از سوی مشتریان خود دریافت کند.

یکی از نکات جالب و قابل توجه که در کارنامه فعالیت زیب آنلاین نظر هر کارشناس و متخصص کسب و کارهای آنلاین را به خود جلب می کند این است که این پلتفرم کاربردی، با تمرکز بر اصل کیفیت و «رضایت مشتری» توانسته است به رکورد کم نظیر «نداشتن حتی یک مشتری ناراضی» دست پیدا کند.

یکی از مکانیزم های «زیب آنلاین» برای تحقق این هدف، این است که مجموعه فوق این امکان را برای مشتری در نظر گرفته است که در صورت نارضایتی از دریافت خدمات، با مراجعه دوباره به سایت (تا ۷۲ ساعت)، نسبت به درخواست مجدد آرایشگر (به صورت رایگان) اقدام کند.

براساس سیاست های اولیه «زیب آنلاین» آرایشگران ملزم هستند تا حصول رضایت 100 درصدی مشتری در کنار او باقی بمانند تا تایید تمامی خدمات انجام شده توسط متقاضی انجام شود.

ایجاد حس راحتی به هر شکل ممکن

همه ما دوست داریم که برای استفاده از هر امکان موجود، راحت‌ترین داد و ستد را داشته باشیم و به قول قدیمی‌ها با طرف مقابل مان ایاغ باشیم. جالب است بدانید مجموعه آرایشی و زیبایی زیب‌آنلاین برای رفاه حال متقاضیان خود، این اصل مهم را نیز در قالب «آپشن انتخاب آرایشگر دلخواه» برای مشتری در نظر داشته است.

براساس این طرح متقاضی می‌تواند آرایشگری را انتخاب کند که با او راحت‌تر است و قبلا تجربه خوبی را با او داشته یا به هردلیل دیگر آرایشگر منتخب اوست.

هر آرایشگری در سایت زیب‌آنلاین دارای یک کد شناسایی است و مشتریان می‌توانند با انتخاب کد مورد نظر، در کمترین زمان و در مکان دلخواه از دریافت خدمات او بهره‌مند شوند.

چرا زیب‌آنلاین بهترین است؟

هر برند موفق در طول حیات کاری، اصولی را به عنوان سرفصل فعالیت‌های خود انتخاب می‌کند.

تجربه ثابت کرده است که موفقیت هر برند در گرو عمل به دستورالعمل‌ها و وفاداری به مفاد اصول اولیه رفتار با مشتریان است.

زیب‌آنلاین به عنوان برندی موفق در زمینه ارائه خدمات آرایشی و زیبایی، تاکنون توانسته سطح بالایی از اعتماد مشتریان را جلب کند.

این مجموعه که از ساعت 8 صبح تا 20 شب در طول هفته، بدون توقف و تعطیلی و با ایجاد به روزترین ابزارهای ارتباطی در خدمت متقاضیان است، سیستم پشتیبانی خود را نیز از ساعت ۹ صبح تا ۲۴ شب فعال کرده است.

 

راه‌های دسترسی به زیب آنلاین

•‌ ثبت سفارش آنلاین

 https://zibonline. com/index

•‌ دانلود و نصب اپلیکیشن زیب آنلاین روی گوشی های همراه: نسخه وب اپلیکیشن، دانلود از گوگل پلی، دانلود از کافه بازار، دانلود از مایکت

https://zibonline.com/

•‌ آدرس پستی:

تهران، بلوار قیطریه، روبه روی پارک قیطریه، پلاک ۵۵، طبقه ۱، واحد 1

•‌ تلفن:

 ۲۲۲۳۵۸۶۷ و ۲۲۲۳۵۹۰۳ 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زیب آنلاین

مجموعه زیب آنلاین از سال ۱۳۹۸ در حوزه‌ ارائه خدمات آرایشگاهی در منزل، کار خود را آغاز کرد. این مجموعه با هدف آسان‌تر کردن دریافت خدمات زیبایی برای مشتریان، کار خود را آغاز کرد و تا سال ۱۴۰۰ با آرایشگران مجرب خود به ارائه انواع خدمات در حوزه‌های مختلف آرایشی و زیبایی، کار خود را در حوزه رزرو آنلاین خدمات زیبایی در منزل، ادامه داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]