اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012035723517666

زیبایی تضمینی با ساده‌ترین روش ممکن

زیب‌آنلاین، در هر زمان و هر مکان دلخواه در خدمت شماست

کد: 140012035723517666

https://bit.ly/3JGLmIg

، تهران , (اخبار رسمی): ابتکارات تازه در زمینه‌های مختلف خدمات اجتماعی، نیازمند ذهنیت‌های خلاق است که مشتری‌مداری و احترام به وقت و کاهش هزینه دیگران را به عنوان یک اصل در پروسه فعالیت خود پذیرفته‌اند. یعنی همان رویکردی که مجموعه زیبایی و آرایشی زیب‌آنلاین، سال‌هاست که در پیش گرفته است.

زیب‌آنلاین، در هر زمان و هر مکان دلخواه در خدمت شماست
زیب‌آنلاین، در هر زمان و هر مکان دلخواه در خدمت شماست

 

مجموعه زیب‌آنلاین، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ با ارائه خدمات زیبایی در منزل و محل کار کلید زد که حاصل آن استقبال گسترده متقاضیان بود. این مجموعه که تاکنون موفق به ارائه حدود 20 هزار سرویس آرایشی و زیبایی شده، اولین مرکز آنلاین کشور است که با کادری متخصص، تاکنون توانسته نام خود را به عنوان فضایی مطمئن و دقیق در ارائه این نوع خدمات به ثبت برساند.

 

خدمات زیب‌آنلاین برای خانم‌ها

مجموعه زیبایی و آرایشی زیب‌آنلاین، کامل‌ترین مرکز سرویس های آنلاین زیبایی و آرایشی – پیرایشی است که که از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که با مراجعه به اپلیکیشن این مجموعه یا وب سایت آن، در هر ساعت از روز و هر مکانی از تهران،‌ از کلیه خدمات آرایشی و زیبایی با بالاترین کیفیت ممکن، بهره مند شوند.

این مجموعه آنلاین در حال حاضر اغلب خدمات زیبایی و آرایشی متعارف را روی بستر آنلاین برای شهروندان تهرانی فراهم کرده است که شامل خدمات مختلف مو، خدمات مختلف ناخن، خدمات محتلف آرایش صورت، خدمات مختلف جوانسازی پوست، خدمات مختلف مژه و ابرو، خدمات مختلف تتو و خدمات مختلف اصلاح و خدمات ویژه کودکان است.

 

خدمات زیب‌آنلاین برای آقایان

یکی از ابتکارات گروه زیبایی و آرایشی مجموعه زیب‌آنلاین، ایجاد فضایی آرام برای ارائه خدمات زیبایی و آرایشی به آقایان است. این طرح که از آغار سال ۱۴۰۰ کلید زده شد،‌ تاکنون با استقبال خوبی از سوی متقاضیان روبه رو شده است. آقایان در این طرح می‌توانند با ثبت درخواست آنلاین خود روی سایت یا اپلیکیشن «زیب آنلاین» از خدمات متنوع پیرایشی و آرایشی در منزل و محل کار بهره مند شوند. این خدمات در فیلد آقایان شامل مواردی چون خدمات مختلف اصلاح صورت و سر، خدمات مختلف ناخن و خدمات مختلف رنگ مو و ریش است.

 

چرا شهروندان اعتماد کاملی به زیب آنلاین دارند؟‌

یکی از دلایل رضایتمندی متقاضیان از مجموعه زیبایی و آرایشی زیب‌آنلاین،‌ دقت، سرعت و کیفیت بالای خدمات ارائه شده است. لازم است بدانیم که گروه همکاران زیب‌آنلاین، گلچینی از بهترین متخصصان زیبایی و آرایشی از معتبرترین سالن‌های تهران هستند. این مجموعه که قوانینی خاص در جذب نیروهای خود دارد، بیش از هر مورد دیگر، برای ایجاد حس اطمینان بیشتر برای مشتریان، اقدام به اخذ گواهی‌های مختلف سلامت از گروه همکار کرده است.

 

حوزه وسیع ارائه خدمات زیب‌آنلاین

یکی از پرسش‌هایی که ممکن است برای متقاضیان پیش بیاید این است که آیا امکانات همراه آرایشگر درخواستی به حدی هست که بتواند همه خدمات را ارائه دهد؟ پاسخ این پرسش مثبت است و شما باخیالی آسوده می‌توانید با استفاده از خدمات رزرو زیب‌آنلاین، به همان مقدار مراجعه به یک سالن زیبایی، خدمات دریافت کنید.

 

اعزام آرایشگر به منزل یا محل کار شما

مجموعه زیبایی و آرایشی زیب‌آنلاین، با مطالعه دقیق و شناسایی بهترین سالن‌های زیبایی و آرایشی در سطح شهر تهران، این امکان را ایجاد کرده که شما بتوانید در کمترین زمان، با متخصص زیبایی در محل کار یا منزل خود ملاقات کنید و در فضایی آرام، از دانش متخصصان اعزامی بهره ببرید.

 

کسب رضایت 100 درصد مشتری؛ هدف زیب آنلاین

مجموعه زیبایی و آرایشی زیب‌آنلاین، برای رفاه حال همه متقاضیان، اقدام به تسهیل فرایند های اعزام آرایشگر به منزل کرده است که باعث می شود، ارتباط بین حرفه ای ترین آرایشگران تهران با شما فقط چند کلیک ساده باشد. اضافه می‌شود که سقف زمانی حضور آرایشگران درخواستی که موظف به حضور به موقع در محل خدمت دلخواه هستند، به خواسته شما بستگی دارد. آرایشگران در هر نوبت از حضور در محل کار یا منزل، وظیفه دارند تا حصول رضایت 100 در صدی متقاضی، در محل حضور داشته باشند و کوچکترین معایب را رفع کنند.

 

خدمات پشتیبانی مشتری‌مدارانه

مجموعه زیبایی و آرایشی زیب‌آنلاین در اقدامی در راستای مشتری مداری و وفادار سازی مشتریان و افزایش محبوبیت این برند موفق تلاش کرده است که تا حد ممکن، بهترین خدمات پشتیبانی را برای مشتریان خود فراهم کند.

در راستای همین هدف، کسانی که از سرویس های آنلاین زیب آنلاین استفاده می کنند می توانند در صورت عدم رضایت فنی از خدمات دریافتی، تا ۷۲ ساعت بعد، با مراجعه به اپلیکیشن زیب‌آنلاین یا تماس با شماره های پشتیبانی این مجموعه، دوباره درخواست آرایشگر  داشته باشند و بدون هیچ هزینه اضافه، از خدمات مجدد تا رسیدن به نتیجه دلخواه بهره‌مند شوند.

 

ارائه خدمات آرایشی و زیبایی به صورت گروهی

یکی از اقدامات نوآورانه گروه زیبایی و آرایشی زیب‌آنلاین، امکان استفاده گروهی از خدمات یک یا چند آرایشگر است. شما در این طرح می‌توانید در فضایی دوستانه و صمیمی، ضمن دیدار با بهترین دوستانتان، از خدمات آرایشی و زیبایی نیز بهره‌مند شوید. هدف از این طرح، استفاده شما از سلایق دوستان دیگر در انتخاب بهترین مدل‌های آرایشی است که شاید خودتان به تنهایی متوجه آن نشده باشید. شما می‌توانید برای ثبت درخواست‌های انفرادی و گروهی، درست همان آرایشگری را انتخاب کنید که با او راحت‌تر هستید. هر آرایشگر خانم یا آقا، در سایت زیب‌آنلاین دارای یک کد شناسایی است و مشتریان می‌توانند با مراجعه بحش «ویترین» اپلیکیشن زیب آنلاین یا صفحه اینستاگرام این مجموعه و انتخاب کد مورد نظر، در کمترین زمان و در مکان دلخواه از دریافت خدمات بهره‌مند شوند. این را هم بدانید که درخواست آرایشگر یا آرایشگران به صورت گروهی، شامل تخفیفات ویژه نیز هست.  

 

ابتکاری نو در کارآفرینی

مجموعه زیبایی زیب آنلاین، برای توسعه فعالیت‌های متعدد خود در حوزه خدمات کیفی و کمی زیبایی و آرایشی، اقدام به دعوت از کلیه سالن‌های زیبایی جهت همکاری کرده است. بر همین اساس، سالن‌های زیبایی می‌توانند برای ارائه خدمات در منزل یا محل کار مشتریان، فهرست خدمات خود را با لحاظ قیمت‌گذاری  دل‌خواه، به گردانندگان این مجموعه ارائه دهند. این طرح که علاوه بر سهولت دسترسی متقاضیان به خدمات آرایشی و زیبایی، ابتکاری نو در کارآفرینی نیز هست، به تازگی از سوی این گروه آغاز شده و تاکنون با استقبال همه‌جانبه روبه رو شده است.

 

راه‌های دسترسی به زیب آنلاین

‌ ثبت سفارش آنلاین

https://app.zibonline.com/

‌ دانلود و نصب اپلیکیشن زیب آنلاین روی گوشی های همراه: نسخه وب اپلیکیشن، دانلود از گوگل پلی، دانلود از کافه بازار، دانلود از مایکت

https://zibonline.com/download‌

اینستاگرام زیب آنلاین

https://www.instagram.com/zibonline/?hl=en

آدرس

تهران، بلوار قیطریه، روبه روی پارک قیطریه، پلاک ۵۵، طبقه ۱، واحد 1

 تلفن: ۲۲۲۳۵۸۶۷ و ۲۲۲۳۵۹۰۳

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زیب آنلاین

مجموعه زیب آنلاین از سال ۱۳۹۸ در حوزه‌ ارائه خدمات آرایشگاهی در منزل، کار خود را آغاز کرد. این مجموعه با هدف آسان‌تر کردن دریافت خدمات زیبایی برای مشتریان، کار خود را آغاز کرد و تا سال ۱۴۰۰ با آرایشگران مجرب خود به ارائه انواع خدمات در حوزه‌های مختلف آرایشی و زیبایی، کار خود را در حوزه رزرو آنلاین خدمات زیبایی در منزل، ادامه داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی