اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010045601917870

چهار ویژگی مشترک در تیزر‌های تبلیغاتی نامناسب

کد: 140010045601917870

https://bit.ly/3z2owqg

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب، چهار ویژکی را معرفی می کنیم که در کلیپ های تبلیغاتی نامناسب دیده می شود.

4 ویژگی مشترک در تیزر های تبلیغاتی بد شرکتی
چهار ویژگی مشترک در تیزر‌های تبلیغاتی نامناسب

شما تیزر تبلیغاتی شرکتی خود را تکمیل کرده اید. هر چیزی که می خواستید وجود دارد، و با این حال همیشه احساس می کنید چیزی از دست رفته است. حتی اگر نتوانید دقیقاً تشخیص دهید که چیست. بسیاری از ویدیوهای شرکتی بی‌هویت وجود دارد که اکثر آنها ویژگی های مشترکی دارند که در زیر به آن‌ها اشاره می‌شود.

1. کمبود احساسات

یک تیزر تبلیغاتی شرکتی خوب ویدیویی است که احساسات را برانگیزد. ویدیوهای شرکتی که این جنبه را تشخیص نمی دهند، تمایل دارند بر بار اطلاعاتی تمرکز کنند. هنگام برنامه ریزی تیزر تبلیغاتی شرکتی خود، حتماً احساسات را در نظر بگیرید. به این فکر کنید که می خواهید مخاطبانتان هنگام تماشای ویدیوی شما چه احساسی داشته باشند. بسته به هدف شما، ویدیوی شما ممکن است احساسات منفی یا مثبتی را برای مخاطبان ایجاد کند.

2. اضافه بار اطلاعات

تیزر های تبلیغاتی خیلی طولانی و حاوی اطلاعات اضافی آزاردهنده هستند. تیزر تبلیغاتی شرکتی شما نیازی به اضافه بار اطلاعات ندارد. مخاطبان شما به راحتی می توانند همان اطلاعات را در جاهای دیگر مانند وب سایت شما به دست آورند.

یک تیزر تبلیغاتی شرکتی مؤثر فقط شامل اطلاعات ضروری است و در عین حال حس کنجکاوی قوی ایجاد می کند. به طور خلاصه، بهتر است مخاطبان خود را با بارگذاری بیش از حد اطلاعات، در خواست بیشتری رها کنید!

3. فیلمنامه بد و غیر طبیعی

بسیاری از شرکت ها این اشتباه را مرتکب می شوند که از یک فرد بی تجربه یک سناریو بنویسند. بنابراین، فیلمنامه به عنوان یک مقاله با کلمات بسیار زیاد نوشته شده می شود.

با این حال، فیلمنامه فیلم باید مانند یک شعر نوشته شود. این بدان معناست که باید کلمات کمتر و پاراگراف بیشتری وجود داشته باشد تا امکان مکث وجود داشته باشد که به ویدیو سرعت بهتری می‌دهد.

قبل از فیلمبرداری، مهم است که سناریو خود را با بلند خواندن آن تست کنید. شما حتی می توانید از یک برنامه ضبط صدا در تلفن هوشمند خود برای ضبط صدای خود برای گوش دادن بعدی استفاده کنید. با استفاده از این روش می توانید سناریو خود را قبل از فیلمبرداری تصحیح کنید.

4. عملکرد ضعیف

صحبت کردن جلو دوربین آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست. یکی از دلایل اصلی عملکرد ضعیف افرادی است که در مقابل دوربین احساس ناراحتی می کنند. این می تواند به دو دلیل اصلی باشد.

دلیل اول فیلمنامه بدی است که باعث می شود مجری به شکل غیرعادی صحبت کند. همچنین، با خیال راحت فیلمبرداری را متوقف کنید و فیلمنامه را در همانجا اصلاح کنید تا طبیعی تر شود.

یکی دیگر از دلایلی که باعث ناراحتی افراد می شود صرفاً قرار گرفتن در مقابل دوربین است. برخی از افراد با تلاش زیاد می توانند با این استرس کنار بیایند. این منجر به عملکردی می شود که سفت و سخت و غیرقابل قبول به نظر می رسد. برای جلوگیری از این واکنش، باید با تشویق و حمایت مناسب، مطمئن شوید که افراد حاضر در ویدیو استرس زیادی ندارند. به آنها اجازه دهید ضبط را تماشا کنند تا بتوانند عملکرد خود را ببینند و بدانند چه چیزی باید بهبود یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مروارید

شرکت تبلیغاتی مروارید در زمینه تبلیغاتی و بازاریابی فعالیت می کند، این شرکت می تواند محصولات و کسب وکار شما را به شکلی حرفه ای معرفی و تبلیغ کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی