اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010045602017870

14 دلیل برای استفاده از تیزر تبلیغاتی در استراتژی تبلیغاتی

کد: 140010045602017870

https://bit.ly/3FAVmRM

، تهران , (اخبار رسمی): استراتژی تبلیغاتی خود را با تیزر های تبلیغاتی حرفه ای تر بچینید

14 دلیل برای استفاده از تیزر تبلیغاتی در استراتژی
14 دلیل برای استفاده از تیزر تبلیغاتی در استراتژی تبلیغاتی

یکی از جدیدترین گرایش ها در بازاریابی دیجیتال استفاده از ویدئو است. بر اساس یک نظرسنجی اخیر، حداقل 63 درصد از مشاغل آنلاین در حال حاضر از تیزر تبلیغاتی برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. اکثر بازاریابان می دانند که چرا بازاریابی ویدیویی بسیار موثر است و اگر هنوز آن را شروع نکرده اید، این مقاله ممکن است برای شما مفید باشد.

1 - ویدئو روشی قدرتمند برای شروع مکالمه است

حداقل 90 درصد از مصرف کنندگان آنلاین موافقند که محتوای بصری به آنها در تصمیم گیری برای خرید کمک می کند. اکثر آنها پس از تماشای ویدیوهایی در مورد نحوه استفاده از آنها، تمایل به خرید محصولات دارند. صفحات فرود بهترین فضاها را برای قرار دادن آنها فراهم می کنند، زیرا راه بسیار خوبی برای تحریک مکالمات هستند، تا زمانی که پخش خودکار را خاموش کنید، زیرا صداهای بلند ممکن است برخی از بازدیدکنندگان را بترساند. وقتی می‌خواهید مدت زمان بازدید را افزایش دهید و پیشنهادتان را با جزئیات به آنها نشان دهید، ویدیوها نیز مفید هستند.

2 - محتوای بصری باعث ایجاد اعتماد به نفس می شود

اعتماد یک ابزار ضروری در بازاریابی است. با اعتماد به نفس، برای شروع گفتگو کار سختی نخواهید داشت. و مکالمه بیشتر به معنای فروش بیشتر است. بازاریابان مدرن از ویدیو برای به دست آوردن مزیت رقابتی از طریق اثربخشی آن استفاده می کنند. بنابراین یکی از دلایل اصلی استفاده از محتوای ویدیویی ایجاد اعتماد و بهبود روابط بلندمدت با مشتریان است.

 

3- محتوای بصری باعث شناسایی بیشتر برند شما می شود

امروزه خریداران به دنبال خرید از برندهایی هستند که به راحتی قابل شناسایی هستند، که تنها از طریق بازاریابی موثر امکان پذیر است. با استفاده از تیزر های تبلیغاتی مناسب، می توانید اطلاعات دقیقی را به مشتریان خود، به ویژه در مورد یک محصول معین، ارائه دهید تا به بالاترین سطح کارایی دست یابید. مشکلاتی را که محصول شما می خواهد حل کند و چرا بهترین در بازار است را به آنها بگویید. آنها نام تجاری شما را در دسترس تر می یابند، بنابراین آنها را برای خرید ترغیب می کنند. همچنین به شما این امکان را می دهد که برند و پیام خود را به طور مؤثرتری موقعیت دهید - هدف این است که برند خود را به وضوح قابل شناسایی و متمایز از رقبا کنید.

4 - تعداد کلیک ها را افزایش می دهند

بازاریابی ویدیویی موفق بازاریابی است که تعداد کلیک ها را افزایش می دهد. و این مهم است، زیرا افزایش ترافیک در برخی مناطق می تواند دشوار باشد. نشان داده شده است که استفاده از ویدئوها برای بازاریابی محصولات خود باعث افزایش کلیک بر روی تبلیغات و نرخ باز شدن ایمیل شما می شود. این بدان معناست که محتوای بصری دستیابی به نتایج کمپین های فروش آنلاین را برای شما آسان تر می کند.

5 - ویدئو نرخ تبدیل را بهبود می بخشد

استفاده از محتوای بصری بسیار موثر است و می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی پول هنگفتی را برای شما به ارمغان بیاورد. این شامل افزودن کلیپ به صفحه فرود شما است. با محتوای بهینه‌سازی شده، می‌توانید تبدیل‌ها را حداقل تا ۸۰ درصد بهبود ببخشید. همچنین، کلیپ های ویدیویی به شما امکان می دهند محصول یا خدمات خود را بهتر ارائه/فروش کنید. منابع می‌گویند که حداقل ۷۴ درصد از مشتریان بالقوه که کلیپ‌های توضیحی را تماشا می‌کنند، معمولاً محصول را خریداری می‌کنند.

6 - ROI کمپین های خود را بهبود بخشید

بسیاری از شرکت‌ها گزارش می‌دهند که با استفاده از محتوای بصری به‌عنوان ابزار فروش، ROI بیشتری دریافت می‌کنند. البته لازم به ذکر است که تولید این کلیپ ها به این راحتی نیست و زمان زیادی می برد. ابزارهای بازاریابی خوبی وجود دارد و بهتر می شوند. شما نیازی به ترس ندارید زیرا حتی بدون دستیابی به کمال، می توانید روی محتوا کار کنید و مطمئن شوید که ارزش بیشتری برای خریداران ایجاد می کند.

7 - محتوای ویدیویی به سئو کمک می کند

منابع پیش بینی می کنند که تا سال 2021 حداقل 80 درصد از ترافیک آنلاین از محتوای بصری خواهد بود. موتورهای جستجو طوری برنامه ریزی شده اند که ویدیوها را به عنوان محتوای با کیفیت بالا ببینند، بنابراین آنها را دوست دارند. بنابراین، عاقلانه است که از کلیپ ها در صفحات فرود و همچنین سایت اصلی خود استفاده کنید. پس از مدتی، از این کار خوشحال خواهید شد، به خصوص زمانی که سایت شما شروع به ایجاد ترافیک گسترده می کند. به خاطر داشته باشید که ویدیوهای خود را به درستی بهینه کنید تا این کار موثر باشد.

8 - فیلم ها راه بسیار خوبی برای تعامل با کاربران موبایل هستند

آمارها نشان می دهد که حداقل 90 درصد از کاربران اینترنت از تلفن همراه خود برای تماشای کلیپ های ویدیویی در وب استفاده می کنند. بنابراین، ضروری است که یک وب سایت داشته باشید که به خوبی برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده باشد.

رشد کاربران تلفن همراه به صورت تصاعدی است و این تعداد ممکن است در چند سال آینده حتی سه برابر شود. پس این فرصت را از دست ندهید و کلیپ های نحوه تبدیل کاربران موبایل را ایجاد کنید.

9 - ویدئوی بازاریابی به شما این امکان را می دهد که همه چیز را توضیح دهید

تیزر تبلیغاتی در توضیح همه چیز برای خریداران بالقوه بسیار موثر است. هنگام عرضه محصولات جدید، شرکت ها می خواهند به بازدیدکنندگان توضیح دهند که چگونه کار می کنند. آنها به راحتی می توانند این کار را با کمک ویدیوها انجام دهند، زیرا بهترین شانس را برای توضیح همه چیز با جزئیات خواهند داشت. گفته می شود که حداقل 98 درصد از کاربران اینترنت برای یادگیری نحوه عملکرد محصولات جدید، موزیک ویدیو تماشا می کنند.

10 - خریداران تنبل را درگیر کنید

وقتی نوبت به آموزش مخاطبان می رسد، ویدیوها یکی از بهترین ابزارها برای استفاده هستند. چرا ؟ زیرا مصرف آنها بسیار آسان است. امروزه مردم آنقدر مشغول هستند که نمی‌توانند بسیاری از پاراگراف‌های توضیحات محصول را مرور کنند یا حتی در خدمات جستجو کنند. خریداران مدرن ترجیح می دهند محصولات در حال استفاده را ببینند تا فقط چند سوال بپرسند. این زمانی است که همه چیز برای تبدیل آنها باید انجام شود.

11 - به اشتراک گذاری را تشویق می کند

اگر به دنبال ایجاد سر و صدا در رسانه های اجتماعی هستید، بهتر است ویدیوها را امتحان کنید. امروزه ما اغلب شاهد پلتفرم هایی هستیم که محتوای ویدیویی را با ویژگی های جدید اضافه می کنند. از استفاده از آن به عنوان الهام بخش برای ترغیب مشتریان خود به اشتراک گذاری اطلاعات دریغ نکنید.

12 - نحوه مشاهده مشتریان از محصولات شما را بهبود بخشید

مشتریان مدرن دائماً به دنبال محصولاتی هستند که دوست دارند بخرند. بنابراین، آنها چیزی بیش از توصیف محصولات می خواهند. به عنوان مثال، شخصی از صفحه شما بازدید می کند و یک ویدیوی تبلیغاتی با کیفیت بالا پیدا می کند. اگر به نظر می رسد سایت دیگری که قبلاً بازدید کرده است، می داند و به جستجوی شبکه ادامه می دهد. این کاربر اینترنت به دنبال چیزی متمایز است - بنابراین از ویدیوهای خود برای برجسته کردن منحصر به فرد محصولات / خدمات خود استفاده کنید.

13 - به مشتریان خود آموزش دهید

از طریق بازاریابی ویدیویی، می توانید یک رابطه منحصر به فرد با مشتریان خود ایجاد کنید و حتی نحوه استفاده از محصولات مختلف را به آنها آموزش دهید. به عنوان مثال، یک خریدار به وب سایت شما می آید تا محصولی را بخرد که هرگز نامش را نشنیده است. مطمئن شوید که ویدیوهایی را برای او ارسال کنید که نحوه عملکرد محصول را توضیح می دهد (و فروش بیشتری را به او پیشنهاد می دهد). شما به او تجربه خوبی خواهید داد و شانس بیشتری برای حفظ او خواهید داشت. از ویدیوی سوالات متداول دریغ نکنید!

14 - راهی موثر برای پیشی گرفتن از رقبا

رقابت بین برندها همچنان تشدید می شود. با ویدیوها، می توانید با تولید ویدیوهای با کیفیت بالا و راه حل محور، مزیت رقابتی کسب کنید. آنها را حول مسائلی که خریداران از قبل با آن روبرو هستند بسازید و قابلیت اطمینان محصول خود را نشان دهید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مروارید

شرکت تبلیغاتی مروارید در زمینه تبلیغاتی و بازاریابی فعالیت می کند، این شرکت می تواند محصولات و کسب وکار شما را به شکلی حرفه ای معرفی و تبلیغ کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی