اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010045602117870

سه نکته برای ایجاد یک کمپین تیزر تبلیغاتی عالی

کد: 140010045602117870

https://bit.ly/3FyI4VR

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها، کسب و کارها به دنبال راهی برای متمایز کردن خود از رقبایشان هستند. فقط کافی نیست که محصول خود را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید و به مخاطبان خود بگویید که چه می کنند و چرا مشتریان ایده آل شما باید آن را بخرند.

3 نکته برای ایجاد یک کمپین تیزر تبلیغاتی عالی
سه نکته برای ایجاد یک کمپین تیزر تبلیغاتی عالی

این روزها، کسب و کارها به دنبال راهی برای متمایز کردن خود از رقبایشان هستند. فقط کافی نیست که محصول خود را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید و به مخاطبان خود بگویید که چه می کنند و چرا مشتریان ایده آل شما باید آن را بخرند.

مردم باید احساس کنند که در سطح شخصی با یک شرکت ارتباط دارند زیرا این باعث می شود احساس کنند که شرکت را می شناسند. این به بهبود فروش، آگاهی از برند و نرخ تبدیل در دراز مدت کمک می کند.

کمپین های تیزر تبلیغاتی بهترین راه برای نشان دادن شخصیت و هویت برند شما هستند. عموم مردم می توانند ببینند که شما چه کسی هستید و چه کار می کنید، زیرا همه اینها به طور برجسته در اینترنت نمایش داده می شوند.

این بدان معنا نیست که هر ویدیویی به کسب و کار شما کمک می کند، زیرا در وهله اول باید درک بهتری از آنچه باعث می شود یک ویدیوی آنلاین کار کند، داشته باشید. در اینجا سه ​​نکته کلیدی وجود دارد که باید هنگام تولید کمپین ویدیویی به خاطر بسپارید:

1. یک هدف روشن تعیین کنید

اولین کاری که باید در هنگام تولید یک تیزر تبلیغاتی شرکتی انجام دهید این است که به اهداف خود و چگونگی دستیابی به آنها فکر کنید. این اهداف شما را در تولید ویدئو راهنمایی می کند و شما را در نوشتن فیلمنامه و فیلمنامه راهنمایی می کند.

برای مثال، اگر به دنبال افزایش آگاهی از برند هستید، ممکن است بخواهید هنگام ارائه داستان برند خود، نام و لوگوی برند خود را در طول ویدیو تکرار کنید. از طرف دیگر، اگر به دنبال ساخت یک سری ویدیو برای یک کمپین تبدیل هستید، باید یک CTA روی ویدیو بگذارید. این به افراد کمک می‌کند به محض اینکه تماشای ویدیو را به پایان برسانند، با کسب و کار شما درگیر شوند.

2. آن را طبیعی کنید

اکثر تبلیغات از بازیگران حرفه ای در ویدیوهای خود استفاده نمی کنند. این الزاما یک چیز بد نیست. از کارمندان خود در ویدیو استفاده کنید تا محیط کسب و کار خود را نشان دهید و یک روز از زندگی کارمند کسب و کار شما چگونه است.

نکته کلیدی این است که هر عنصر ویدیو تا حد امکان طبیعی و معتبر به نظر برسد. مردم به سرعت متوجه چیزی می شوند که اشتباه به نظر می رسد، این آخرین چیزی است که می خواهید مردم در مورد کسب و کار شما احساس کنند.

3. ویدئوی خود را در پلتفرم های مناسب منتشر و تبلیغ کنید

پس از تکمیل فرآیند تولید، باید مطمئن شوید که کار خود را در پلتفرم های مناسب منتشر می کنید. می توانید ویدیوهای خود را در کانال رسمی خود در YouTube پست کنید یا از ابزارهای هدف گذاری در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود به نفع خود استفاده کنید. شما همچنین می خواهید با اختصاص بودجه رسانه ای به کمپین خود، این ویدیوها را تبلیغ کنید. این باعث افزایش دسترسی، بازگشت سرمایه شما و موفقیت بیشتر کمپین ویدیویی شما می شود.

بنابراین، ضروری است که یاد بگیرید بهترین گزینه برای کمپین شما چیست. اگر بتوانید ویدیوهای خود را به درستی برنامه ریزی، انتشار و تبلیغ کنید، می توانید از بودجه خود بیشترین بهره را ببرید. اینجاست که کار با یک شرکت متخصص به موفقیت کسب و کار شما کمک می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مروارید

شرکت تبلیغاتی مروارید در زمینه تبلیغاتی و بازاریابی فعالیت می کند، این شرکت می تواند محصولات و کسب وکار شما را به شکلی حرفه ای معرفی و تبلیغ کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی