اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010125616417345

دنیای جذاب درآمدزایی از رمز ارزها با کمک «توکن خان»

خدمات حوزه رمز ارزها با توکن خان

کد: 140010125616417345

https://bit.ly/3qkFqxL

، (اخبار رسمی): جهان مدرن، هر روزه شاهد پدیده‌های نو در زمینه‌های گوناگون است و دستاوردی به نام رمز ارز، یکی از قابل‌توجه‌ترین پدیده‌های همین جهان مبتنی بر دانش و تکنولوژی پیشتاز به شمار می‌آید. پدیده‌ای که در آینده‌ای نزدیک تحولات مربوط به مبادلات مالی، دنیای سرمایه و اقتصاد کلان دنیا را تحت تاثیر خود قرار دهد.

خدمات حوزه رمز ارزها با توکن خان
خدمات حوزه رمز ارزها با توکن خان

 آشنایی با انواع رمز ارزها و جایگاه آنها در آینده معادلات مالی، یکی از نیازهای غیرقابل انکار است. خوشبختانه،‌ مجموعه آموزشی توکن خان، اولین قدم را برای ارائه آموزش‌های پیشرفته لازم را در این زمینه برداشته است. کسانی که علاقه مند هستند در این زمینه اطلاعات دست اول به دست آورده و به زودی وارد دنیای جذاب ساخت توکن کریپتوکارنسی(رمز ارز)، و سرمایه گذاری بر روی پروژه های رمز ارز‌ها شوند، می‌توانند از آموزش‌های ارائه شده توسط توکن خان بهره برداری کرده و دانش و مهارت کافی را در این زمینه به دست آورند.

با توکن‌ خان آشنا شوید

توکن خان، فعالیت اولیه خود را از دی‌ماه سال ۱۳۹۵ آغاز کرد و از همان ابتدا، عمده تلاش خود را بر شناخت ابعاد گسترده حوزه‌هایی چون رمز ارز و بلاکچین و شیوه‌های کاربری آن‌ها متمرکز کرد.

این مجموعه، از اوایل شهریور ماه سال ۱۴۰۰، با مطالعاتی همه‌جانبه، تصمیم بر ایجاد بستری آموزشی با هدف توسعه و شناخت بیشتر حوزه رمز ارزها گرفت و هم‌اکنون به عنوان یک مکان آموزشی مطمئن با در اختیار داشتن نیروهای زبده و متخصص، خدمات آموزشی و ترویجی در حوزه رمز ارزها را به علاقه‌مندان و متقاضیان فارسی‌زبان در سراسر دنیا قرار داده است تا کسانی که برای ورود به این صنعت علاقه مند هستند، با دست پر و به شکلی علمی و استاندارد در این عرصه قدم بگذارند.

توکن خان؛ به عنوان اولین مرکز آموزش‌های مرتبط به حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال و ارائه دهنده خدمات مربوط به این حوزه‌ها در زمینه توسعه و طراحی، مشاوره و آموزش‌ و ارائه راهکارهای مربوط به بلاک‌چین و دیفای، آگاهی‌بخشی عمومی به روند شناخت بیشتر مباحث بلاکچینی، رمز ارز و Dapps را در دستور کار خود قرار داده است.

در توکن خان چه چیزهایی یاد می‌گیریم؟

توکن‌ خان، هدف اولیه خود را بر آموزش‌های گسترده در زمینه شناخت هرچه بیشتر نحوه تولید و ساخت رمز ارز متمرکز کرده است و متقاضیان می‌توانند با استفاده از تجارب متخصصان حاضر در این شرکت، با ابعاد مختلف این مقوله مدرن مالی و اقتصادی آشنا شده و به راحتی شروع به کسب درآمد و همچنین جذب سرمایه دلاری بر روی پروژه های خود کنند. همچنین با آموزش های توکن‌خان، میتوانند به بررسی کدهای انواع قراردادهای هوشمند موجود بپردازند و با افزایش دانش خود، در دام کلاهبرداری های فراوان در این بازار نیفتند.

گام اول: آموزش ساخت رمز ارز اختصاصی

با این که به طور طبیعی حوزه رمز ارزها یکی از پر درآمدترین حوزه های فعلی، مخصوصاً برای ایرانیان به حساب می‌آید، عموماً افراد به دنبال ترید و تحلیل در این بازار هستند. اما توکن خان هدفی دیگر را دنبال میکند، و آن هدف ارائه آموزش‌هایی است که مردم بتوانند از راه جدیدی به جذب سرمایه(آن‌هم بصورت دلاری) برای پروژه ها و کسب و کار خود بپردازند. با این حساب دیگر نیاز به تحلیل و ترید نیست، و یک رمز ارز، میتواند از پایه متعلق به کسب و کار بوده و به مرور با قدرت گرفتن فعالیت های آن واحد کسب و کار، ارزش آن نیز در بازارهای جهانی رشد کند و تحریم ها بر این مسئله بی اثر شوند.

توکن خان با ایجاد راهکارهای آموزشی موثر، اهداف بنیادینی را دنبال می‌کند که برخی از آنها به این شرح است:

·       حذف کلاهبردارانی که با استفاده از ناآگاهی مردم توکن هایی تقلبی(که حتی قابل فروش هم نیستند) به مردم عرضه میکنند.

·       ورود ارز به کشور و تزریق سرمایه به پروژه های داخلی.

·       آموزش ساخت رمز ارز یا همان ارز دیجیتال اختصاصی.

گام دوم: آموزش افزودن توکن به صرافی

توکن در تعریفی ساده در بدنه حمایتی و پشتیبانی بلاکچین، به انواع سرمایه‌ها و دارایی‌هایی گفته می‌شود که مبادله‌ای آسان از طریق انتقال بر بستر دیجیتال داشته باشند. به عبارتی ساده‌تر می‌توان توکن را به نوعی، به عنوان سهامی از یک کسب و کار توصیف نمود که در ابتدا، دارای حدود ارزشی است که یک شخص، نهاد یا سازمان برایش در نظر گرفته است و به مرور با افزایش کارایی ها و پذیرفته شدن هرچه بیشتر توسط مخاطبی، ارزش و جایگاهش ارتقا می‌یابد.

توکن خان ضمن آشناکردن شما با پروسه ساخت انواع توکن‌ها در بلاکچین‌های مختلف، به شما یاد خواهد داد که چطور توکن ساخته شده را برای ارائه به بازارهای مالی جهانی کریپتوکارنسی، در صرافی های معتبر رمز ارز لیست کرده و توکن شما قابل خرید و فروش شود.

گام سوم: لیست کردن توکن در بزرگترین پلتفرم نمایش آنلاین اطلاعات رمز ارزها

هر کالایی در جهان برای به رسمیت شناخته شدن و دیده شدن، به نوعی تبلیغ نیاز دارد. درحال حاضر موثق‌ترین مرکز نمایش دهنده لحظه ای اطلاعات و قیمت توکن‌ها یا ارزهای دیجیتال، سایت کوین مارکت کپ (coinmarketcap.com)، متعلق به صرافی ارز دیجیتال بایننس است که به عنوان عظیم‌ترین پلتفرم پیگیری قیمت و مشخصات رمز ارزها با آمار میلیونی بازدیدکنندگان شناخته می‌شود.

از جمله خدمات با ارزش توکن خان، لیست کردن در پلتفرم هایی از جمله کوین مارکت کپ و کوین گکو میباشد.

 گام چهارم: طراحی سایت مخصوص ICO

یکی از راه‌های اصلی کسب درآمد و کارکردن در زمینه ارزهای دیجیتال، آشنایی با روش‌های جذب سرمایه میباشد.

از جمله خدمات ویژه توکن خان، برگزاری کمپین های مخصوص به عرضه اولیه توکن ها یا همان ICO(که مختصر شده ی Initial Coin Offering است) میباشد که قدم اول در این زمینه پیاده‌سازی سایت مخصوص جهت این امر میباشد.

گام پنجم: برگزاری ایردراپ

ایردراپ (Airdrop) در زبان ساده به مفهوم توزیع رایگان رمز ارز در شرایطی خاص است. یعنی زمانی که طراحان یک رمز ارز جدید برای تبلیغ بیشتر، توکن‌های مورد نظر را به کیف پول شرکت کنندگان ایردراپ آن پروژه بلاکچینی واریز می‌کنند.

معمولاً شرکت کنندگان، برای برخورداری از این هدیه، یا باید مقدار مشخصی از رمز ارز آن پروژه را در کیف پول خود ذخیره کنند، و یا فعالیتی تبلیغی در فضای مجازی برایی آن پروژه داشته باشند. توکن خان در این نوبت، به شما در برگزاری ایردراپ(از جمله آماده سازی ربات مخصوص ایردراپ) کمک میکند.

گام ششم: پیاده سازی صرافی غیر متمرکز

صرافی غیر متمرکز با هدف جلوگیری از دسترسی یک ارگان متمرکز، به سرمایه موجود کاربران در صرافی‌های دیجیتال ایجاد شده است. از آنجایی که مراکز مالی متمرکز می‌توانند در روند داد و ستد دخالت کنند، بهترین شیوه برای جلوگیری از این امر، ایجاد صرافی‌های غیرمتمرکز است. این صرافی‌ها که هم‌اکنون شاهد رشد و رونق‌شان هستیم، یکی از دستاوردهای مهم در راستای حفظ سرمایه‌های دیجیتال و همچنین تبادلات مالی در صنعت رمزارز به شمار می‌روند. از جمله خدمات توکن‌خان، پیاده‌سازی صرافی غیرمتمرکز بر بستر بلاکچینهای موجود میباشد.

گام هفتم: خدمات طراحی وایت پیپر

وایت پیپر یا همان کاغذ سفید، به مجموعه ای از استراتژی های عملی تکنیکال و همچنین ویژگی های پروژه بلاکچینی گفته می‌شود که هر پروژه بلاکچینی(چه بخواهد عرضه اولیه یا همان ICO داشته باشد یا خیر) برای نمایش اهداف و فعالیت های اصلی و کلیدی پروژه خود، به مخاطبین آنرا در اختیار عموم قرار میدهد. یکی از مهمترین ارکان هر پروژه بلاکچینی(و کریپتویی) وایت پیپر آن پروژه است، که توکن خان شما را در این بخش، همراهی خواهد کرد تا از پایه، شروعی حرفه‌ای برای پروژه خود داشته باشید.

گام هشتم: طراحی و راه اندازی انواع کمپین تبلیغاتی ارز دیجیتال

تبلیغات دیجیتال مارکتینگ، به عنوان موثرترین راه رشد و توسعه تجارت آنلاین، دارای ابعاد مختلفی از شیوه‌های مدرن اطلاع‌رسانی است.

واحد تبلیغات توکن خان در این بخش، با تکیه بر دانش و تجارب کسب شده خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ و همچنین صنعت کریپتوکارنسی، نکات کلیدی و اصلی را برای شما آماده‌سازی کرده و نهایت سعی خود برای افزایش حجم مبادلات توکن پروژه شما، افزایش تعداد دارندگان توکن پروژه شما(هولدرها)، و در نهایت افزایش ارزش قیمت توکن های مشتریان را انجام خواهد داد. 

کلام آخر:

تحولات دنیای دیجیتال به قدری سریع روی می‌دهد که برای همگام شدن با آن همیشه دیر است! به طور خلاصه دلایلی که باعث می‌شود به آموزش‌های حوزه رمز ارزها نیاز داشته باشیم به این شرح هستند:‌

·       فضای کاری بسیار بکر در سراسر دنیا(و علی‌الخصوص ایران).

·       گردش مالی بسیار بالا در حوزه بلاکچین و رمزارزها.

·       انسان مدرن ناچار باید در دنیای آینده با مفاهیم آن آشنا باشد.

·        در عرصه پولی و مالی هیچ انسانی از درک مفاهیم و کسب اطلاعات این دنیا در آینده بی نیاز نخواهد بود.

·        اگر چه ممکن است آموزش‌های دنیای رمز ارزها خیلی کاربردی و الزامی به نظر نرسد؛ ولی همچنان که تجربه شده است خیلی سریع گام به مرحله ای می‌گذاریم که این مقوله برای تمام شهروندان کره زمین از نان شب هم واجب تر خواهد بود.

·       بهتر است از همین حالا به فکر وارد شدن به دنیای جذاب رمز ارزها بوده، و حداقل با یکی از رویکرد‌های زیر اقدام به موقع را انجام دهیم.

شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر وارد عرصه رمز ارزها شوید:

  • ایجاد پروژه جدید در حوزه رمزارزها
  • ساخت توکن به عنوان سهام قابل مبادله کسب و کار خود(و با مشتریانتان)
  • معامله یا ترید (TRADE)
  • استخراج یا ماینینگ (MINING)
  • هولد یا حفظ سرمایه (HODL)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های آموزشی و انواع خدمات «توکن خان»، برخی راه های تماس بصورت زیر است:‌

آدرس سایت

https://tokenkhan.com

ایمیل

[email protected]

تلفن‌ها

02128424306 - 09359376979 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]