کد: 140010145620317786

روش های کسب درآمد به تومان از شبکه رایگان روبیکا

کد: 140010145620317786

https://bit.ly/3JLFiPp

، مشهد , (اخبار رسمی): روبیکا اپلیکیشنی شاید اکثر ما بارهای اول نامش در برنامه های تلویزیونی مثل خندوانه شنیدیم؛ امروزه به یکی از روش های کسب درآمد از گوشی و اینترنت تبدیل شده است. شاید به نظر عجیب بیاید ولی این اپلیکیشن کاربران زیادی دارد که از روش های: همکاری در فروش، پلن های درآمد خود اپلیکیشن درآمد کسب می کنند.

روش های کسب درآمد به تومان از شبکه رایگان روبیکا
آموزش کسب درآمد با اپلیکیشن روبیکا

روش های کسب درآمد به تومان از شبکه رایگان روبیکا:

روبیکا اپلیکیشنی شاید اکثر ما بارهای اول نامش در برنامه های تلویزیونی مثل خندوانه شنیدیم؛ امروزه به یکی از روش های کسب درآمد از گوشی و اینترنت تبدیل شده است. شاید به نظر عجیب بیاید ولی این اپلیکیشن تعداد زیادی یوزر فعال دارد و کاربران زیادی از روش های مختلفی مثل همکاری در فروش، تبلیغات یا پلن های درآمد خود اپلیکیشن عدد های چشم گیری از درآمد را کسب می کنند. در ادامه مقاله به طور کامل روش های اصلی کسب درآمد از روبیکا را معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

 

آمار کاربران روبیکا در سال های اخیر

طبق آمار تخمینی محاسبه شده در سال 99(به طور قطع با گران شدن اینترنت و رایگان بودن حجم هنگام استفاده از روبیکا این آمار بیشتر هم شده است) به شرح زیر است:

 

آمار کاربران روبیکا در خلال بازی‌های فوتبال تعداد دنبال‌کنندگان کانال باشگاه پرسپولیس در روبیکا: یک میلیون. تعداد بازدید از کانال مذکور در روبیکا : ۳ میلیون و پانصد هزار بار تماشا. آمار پخش بازی پایانی جام باشگاه‌های آسیا در روبیکا: ۲ میلیون بار مراجعه به کانال‌ها و صفحات باشگاه و هواداران. جذب اعضای جدید طی بازی فوق در روبیکا: جذب بیش از ۵۰۰ هزار عضو جدید در کمتر از یک ساعت. مشاهده پست لایو در یک کانال: ۲۰۰ هزار مشاهده همزمان.

درآمدزایی در روبیکا

حال که به طور روشن تری به قدرت این شبکه آگاه شدیم زمان آن رسیده کمی هم در باره پلن های درآمد زایی این اپلیکیشن بیشتر بدانیم. درآمدزایی در روبیکا با بازی کردن جالب است بدانید که حتی با بازی کردن در روبیکا هم می‌توان به درآمد رسید. آیتم‌های جذابی در روبیکا برای تفریح کاربران طراحی‌شده است که یکی از آن‌ها، آیتم بازی کن جایزه ببر است. در این قسمت، با انجام بازی‌های جایزه دار می‌توان به درآمد مناسبی دست‌یافت. فقط کافی است مراحل بازی را به‌خوبی طی کنید و در بین نفرات برتر بازی قرار بگیرید تا جایزه آن شامل حال شما شود. بنابراین با این روش، هم سرگرم می‌شوید و هم درآمدزایی می‌کنید.

 درآمدزایی در روبیکا با عضو شدن در کانال‌های آموزشی روبیکا مانند تلگرام دارای کانال‌های آموزشی مختلفی است که از طریق آموزش‌های آن‌ها می‌توان یک مبحث تخصصی را یاد گرفت و به‌صورت مستقل شروع به درآمدزایی کرد. مباحثی که معمولاً در کانال‌های آموزشی مفید روبیکا تدریس می‌شوند عبارت‌اند از مباحث مربوط به راه اندازی سایت و همین‌طور کسب درآمد دلاری و کسب درآمد فریلنسری و ... که پرطرفدار بوده و درآمد شما را به درآمد قابل‌توجهی می‌رسانند.

این روش جزء روش‌های کسب درآمد از روبیکا به‌صورت غیرمستقیم محسوب می‌شود و روبیکا تنها بستری را فراهم می‌کند که کاربر به سمت علایق خود هدایت‌شده و بتواند حرفه مناسبی را بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین یاد بگیرد و درنهایت، کسب‌وکار خود را آغاز کند. بنابراین در این روش فقط کافی است چند ساعت در روز را به آموزش یک کار جدید اختصاص دهید و سپس برند خود را بسازید.

آموزش ساخت کانال در روبیکا اولین گام جهت درآمدزایی از روبیکا توسط ایجاد کانال این است کانال مخصوص خود را ایجاد کنید. برای ساخت کانال در روبیکا بایستی وارد صفحه پیام‌رسان خود شوید و بعد در پایین صفحه بر روی دکمه آبی‌رنگ دایره‌ای که مخصوص ایجاد کانال است کلیک کنید.

بعد از کلیک بر روی این دکمه، وارد صفحه‌ای می‌شوید که در آنجا بایستی انتخاب کنید که قصد ایجاد گروه را دارید یا می‌خواهید یک کانال جدید در روبیکا ایجاد کنید. بر روی عبارت کانال جدید کلیک کنید تا مراحل ساخت آن آغاز شود. اولین مرحله‌ای که به نمایش درمی‌آید صفحه‌ای است که از شما نام کانال را می‌پرسد. در قسمت نام کانال، یک اسم مناسب با توجه به حوزه فعالیت خود انتخاب کرده و وارد کنید.

همچنین با کلیک بر روی دکمه دایره‌ای آبی‌رنگ می‌توان تصویر کانال را هم وارد کرد و بر جذابیت آن افزود. در قسمت توضیحات نیز بایستی یک توضیح کوتاه درباره کانال خود قرار دهید تا کاربران بیشتر با روند فعالیت کانال شما آشنا شوند. بعد از تکمیل این 3 مورد بر روی تیک بالای صفحه کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید.

در این مرحله، از شما می‌خواهد اعضای کانال خود را انتخاب کنید. روبیکا به‌منظور کمک به شما لیستی از مخاطبانتان را به نمایش می‌گذارد تا هرکدام را که خواستید به کانال خود دعوت کنید. البته اعضاء از غیر مخاطبان شما هم می‌تواند باشد و ازنظر تعداد هم محدودیتی وجود ندارد. بعد از اتمام کار خود بر روی تیک بالای صفحه کلیک کنید تا فرآیند ساخت کانال در روبیکا به اتمام برسد و کانال شما ساخته شود.

منبع: https://dayanaffiliate.com/blog/make-money-from-rubika

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیستم کسب درآمد دایان افلییت

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یک روش برد- برد در بازاریابی دیجیتال است که در آن فروشنده یا تولیده کننده کالا به ازای فروش های موفق، به بازاریاب محصول مقداری از سود را به عنوان کمیسیون پرداخت می کند؛ در نتیجه هر دو نقش درگیر، به نتیجه دلخواه می رسند. در سال 1392 و با هدف فراهم سازی بستری برای ارائه خدمات به بازاریابان، دایان افیلیت را به عنوان سرویسی از گروه دایان راه اندازی کردیم.. در این سیستم به افراد کمک می کنیم تا فروشگاه اینترنتی خودشان را داشته باشند؛ تبلیغ و معرفی کالاها را انجام بدهند و در ازای فروش کمیسیون دریافت کنند. با تلاش های شبانه روزی تیم و با تکیه بر ارزش های اولیه گروه که بر پایه کمک به افزایش درآمد خانواده ایرانی، کمک به چرخه تولید ملی و خرید آسان همراه با رضایت مشتری استوار بود؛ به سرعت جای خود را در میان برترین کسب و کارهای اینترنتی باز کردیم. در حال حاضر بیش از 1000 نفر بازاریاب به عنوان همکاران مجموعه، در سیستم همکاری در فروش دایان مشغول به فعالیت هستند. این تعداد اعتماد و دلگرمی شما عزیزان، ما را مطمئن می کند که راه را درست رفته ایم؛ هر چند قانع به این جایگاه نیستیم و تلاش برای بهبود خدمات را لحظه ای متوقف نخواهیم کرد. افتخار ما در دایان افیلیت این است: مهمان سفره پر مهر هزاران خانواده ایرانی در جای جای کشورمان هستیم مفتخریم که شما نیز با عضویت در سیستم همکاری در فروش دایان به خانواده بزرگ ما بپیوندید.