کد: 140101205804817786

آموزش رایگان سئو

راهنمای کامل آموزش سئو از صفر تاصد کاملا رایگان

کد: 140101205804817786

https://bit.ly/3un6Vsn

، مشهد , (اخبار رسمی): امروزه اگر شما صاحب کسب و کار باشید و سایت داشته باشید برای کسب درامد از سایت نیاز به سئو دارید تا به فروش برسید ما در این مقاله سعی داریم شما را با این مسئله اشنا کنیم

راهنمای کامل آموزش سئو از صفر تاصد کاملا رایگان
اموزش رایکان سئو

در «آموزش صفر تا صد سئو رایگان» ابتدا ببینیم سئو یعنی چه. سئو((SEO در واقع مخفف Search Engine Optimization است؛ که به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جست‌وجواست.

استفاده از فضای آنلاین برای توسعه کسب‌وکارها روز به روز و لحظه به لحظه در حال افزایش است. در این میان ایجاد و توسعه وبسایت نیز به عنوان بهترین بستر برای توسعه کسب‌وکار سیرصعودی دارد.

حال تصور کنید در ابتدای کار و بدون تخصص وبسایتی زده‌اید؛ وبسایت شما اگر به خوبی سئو نشود درست مانند سوزنی در انبار کاه گم خواهد شد. بگذارید راحت‌تر بگویم تصور کنید با کلی سرمایه گذاری فروشگاهی لوکس و چند طبقه تاسیس کرده‌اید و بهترین اجناس را در آن گذاشته‌اید، اما فروشگاهتان هیچ بازدیدکننده و خریداری ندارد!

برای یک کسب‌وکار چه چیزی می‌توانند ناامید کننده تر از این صحنه باشد؟ سایت شما نیز اگر سئو نشود دقیقا همین اتفاق برایش می‌افتد. در این‌جاست که آموزش سئو، به یاریتان می‌شتابد و کمک می‌کند سایتتان در بین میلیون ها وبسایت رنگارنگ و مختلف بالا بیاید و دیده شود.

آموزش سئو رایگان، باعث می‌شود زحماتتان برای طراحی سایت، تولید محتوا و هزاران چیز دیگر به هدر نرود. در ادامه با آموزش صفر تا صد سئو رایگان همراه ما باشید.

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟ در «آموزش صفر تا صد سئو رایگان» ابتدا ببینیم سئو یعنی چه. سئو((SEO در واقع مخفف Search Engine Optimization است؛ که به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جست‌وجواست.

موتورهای جست‌وجو شامل گوگل، بینگ، یاهو،Ask.com، AOL.com و... می‌شود. البته بیشتراوقات در این تعریف تنها گوگل را (به علت قدرت و کاربرد بالا) مترادف با موتورهای جست‌وجو به کار می‌برند.

حال اگر بخواهیم به زبان ساده‌تر تعریف کنیم؛ سئو در واقع کمک می‌کند سایت شما به راحتی در نتایج جست‌‌وجوی موتورهای جست‌‌وجوگر از جمله گوگل بالا بیاید و دیده شود. سئو در واقع صدای رسانه شما را به گوش کاربران می‌رساند.

آموزش سئو کاری می‌کند که سایتتان در نتایج اول گوگل دیده شود و با افزایش بازدید و ترافیک سایت فروشتان را به بیش از ده‌ها میلیون و حتی خیلی بیشتر می‌رساند.­­­­­

چرا باید آموزش سئو رایگان را ببینیم و از سئو استفاده کنیم؟ اگرهنوز در ابتدای کار هستید و می‌خواهید برای کسب‌وکار خود وبسایتی بزنید یا به تازگی آن را تاسیس کرده‌اید؛ آموزش صفر تا صد سئو رایگان به شما این امکان را می‌دهد بدون نیاز به هزینه؛ مبانی، اصول وتکنیک‌های سئو را بیاموزید.

با آموزش سئو اصولی و حرفه‌ای می‌توانید پل صعودی برای کسب‌وکار خود بسازید و نسبت به رقبایتان که هنوز وارد این حوزه نشده‌اند صد-هیچ قائله را ببرید.

انواع سئو چیست؟ به طور کلی سه نوع سئو داریم که هرکدام از تکنیک‌های مختلف استفاده می‌کنند. در این قسمت با آن‌ها آشنا شوید.

سئوی کلاه سیاه اگر می‌خواهید خیلی سریع، راحت و حتی بدون استفاده از «آموزش سئو رایگان» سایت خود را سئو کنید و راه یک ساله را یک شبه بروید پیشنهاد می‌کنیم از سئو کلاه سیاه استفاده کنید. مراحلی که برای سئوی کلاه سیاه نیاز دارید به شرح زیر است:

  1. در ابتدای کار از سرقت ادبی و کپی پیس کردن استفاده کنید برای این کار فقط کافیست از دو کلید میانبر Ctrl + C و Ctrl + V استفاده کنید. در مرحله دوم می‌توانید محتوایی بی ارزش و بدون معنا خلق کنید و سراسر آن را از کلمات کلیدی پر کنید. بیش از حد به بهینه سازی سایت خود فکر کنید و کاربران و نظراتشان را فراموش کنید. از ری‌دایرکت‌های غیراخلاقی استفاده کنید. و...

با این روش‌ها به راحتی و پس از مدتی سایتتان به مرگ نزدیک می‌شود،رتبه آن به صورت ناگهانی افت می‌کند، ترافیک آن به صفر می‌رسد و یا حتی به طور کلی حذف می‌شود.

سئو کلاه سفید در سئو کلاه سفید یا white hat seo بیش از هرچیزی کاربران اهمیت دارند. سعی می‌کنید محتوایی کاربردی و مفید خلق کنید سپس آن محتوا را برای موتورهای جست‌وجو و طبق قوانین آن بهینه می‌کنید.

درست است که این روش صبر و حوصله زیادی می‌طلبد اما اعتبار، رتبه، ترافیک بالا و در نهایت سودی که به سمتتان سرازیر می‌شود نشان می‌دهد که ارزشش را دارد که برای ان تلاش کنید.

 

تکنیک‌هایی که در ادامه این متن آورده‌ایم نیز مربوط به سئوکلاه سفید است.

سئوی کلاه خاکستری این روش همانطور که از نام آن برمی‌آید جایی در بین سئوی کلاه سیاه و کلاه سفید است. البته فراموش نکنید این نوع از سئو نیز توصیه نمی‌شود و ممکن است در نهایت عاقبت چندان خوبی برای وبسایتتان نداشته باشد.

چگونه سایتمان را سئو کنیم؟ از تعریف واژه، اهمیت سئو و انواع آن که بگذریم باید به مهمترین سوال یعنی چگونگی سئو کردن سایت بپردازیم. سئو تیکنیک‌های متعددی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

سئوی داخلی در اموزش سئو یکی از مهمترین بخش‌ها، سئو داخلی یا سئو on page است. این تکنیک به تمام مواردی مربوط می‌شود که در داخل سایت شماست. مواردی مربوط به طراحی داخلی سایت شما که منجر به بهینه سازی آن می‌شود.

سئوی داخلی پیوند بین صفحات سایت و ساختار آن را بهینه می‌کند. در سئوی داخلی صفحاتتان را به یک دیگر مرتبط می‌کنید و با لینک دادن دیگر صفحات به صفحات مهم به گوگل نشان می‌دهید چه پیج‌هایی برایتان مهم‌تر است.

سئوی خارجی سئوی خارجی یا Off page SEO شامل تمام فعالیت‌هاییست که برای بهینه سازی سایتتان در خارج از آن انجام می‌شود.

ما در سئوی خارجی با لینک سازی برای وبسایتمان اعتبار آن را نزد موتورهای جست‌وجو افزایش می‌دهیم.

البته اگر محتوای ما اصولی و کاربردی باشد مخاطب خودش زحمت سئوی خارجی را برایمان می‌کشد که البته بهترین روش برای سئوی خارجی همین است.

به طور کلی مزایای سئوی خارجی به شرح زیر است:

  • افزایش اعتبار سایت برای موتورهای جست‌وجو بهتر شدن رتبه سایت بالارفتن و افزایش ترافیک سایت جذب کاربر از صفحات و ورودی‌های مختلف

ما به روش‌های زیر می‌توانیم برای سئوی خارجی سایت خود اقدام کنیم:

  1. فعالیت در شبکه‌های مجازی لینک سازی خارجی فراهم کردن گواهیSSL

سئوی تکنیکال یکی از مهمترین بخش‌هایی که در آموزش سئو باید به آن توجه کرد، سئوی تکنیکال است. این بخش از سئو فنی ترین بخش آن است. در این بخش کار ما مربوط به کدهای برنامه نویسی، مسائل فنی سایت، ربات‌ها و... است.

در سئوی تکنیکال ما تلاش می‌کنیم سایتی قابل درک و ساختارمند برای ربات‌های موتورهای جست‌وجو فراهم کنیم. موارد مهم در سئو تکنیکال به شرح زیر است. در آموزش سئو تکنیکال باید به این موارد توجه ویژه‌ای داشت.

  • سرعت سایت فایل robot.txt ساختار بهینه سازی شده برای ربات‌ها لینک‌های شکسته یا Broken Link سایت مپ استراکچر دیتاها ساختار درست URL ها (آدرس صفحات) mobile friendly و...

سخن آخر امروزه استفاده از وبسایت‌ها و به طور کلی فضای مجازی برای توسعه کسب‌وکارها روز به روز در حال افزایش است.

در نتیجه رقابت در آن بسیار سخت است پس اگر ما توانایی دیده شدن در این فضا را نداشته باشیم همان بهتر که هیچوقت قدم درآن نگذاریم و زحمت صرف هزینه و کشیدن بارهای اضافی را بر دوش خود نگذاریم.

ما سعی کردیم در این متن به آموزش سئو رایگان، تعریف اصول و مبانی مهم آن بپردازیم امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

در نهایت فراموش نکنید علم بی انتهای سئو هر لحظه در حال آپدیت شدن و دگرگون شدن است و باید مدام خود را با اطلاعات جدید آن به روز کنید در غیر این صورت از غافله باز می‌مانید.

 

سوالات متدوال

  1. سئو چیست؟ انواع سئو کدام است؟ سئو چند تکنیک دارد؟ آموزش سئو رایگان چه مزایایی دارد؟
 
 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیستم کسب درآمد دایان افلییت

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یک روش برد- برد در بازاریابی دیجیتال است که در آن فروشنده یا تولیده کننده کالا به ازای فروش های موفق، به بازاریاب محصول مقداری از سود را به عنوان کمیسیون پرداخت می کند؛ در نتیجه هر دو نقش درگیر، به نتیجه دلخواه می رسند. در سال 1392 و با هدف فراهم سازی بستری برای ارائه خدمات به بازاریابان، دایان افیلیت را به عنوان سرویسی از گروه دایان راه اندازی کردیم.. در این سیستم به افراد کمک می کنیم تا فروشگاه اینترنتی خودشان را داشته باشند؛ تبلیغ و معرفی کالاها را انجام بدهند و در ازای فروش کمیسیون دریافت کنند. با تلاش های شبانه روزی تیم و با تکیه بر ارزش های اولیه گروه که بر پایه کمک به افزایش درآمد خانواده ایرانی، کمک به چرخه تولید ملی و خرید آسان همراه با رضایت مشتری استوار بود؛ به سرعت جای خود را در میان برترین کسب و کارهای اینترنتی باز کردیم. در حال حاضر بیش از 1000 نفر بازاریاب به عنوان همکاران مجموعه، در سیستم همکاری در فروش دایان مشغول به فعالیت هستند. این تعداد اعتماد و دلگرمی شما عزیزان، ما را مطمئن می کند که راه را درست رفته ایم؛ هر چند قانع به این جایگاه نیستیم و تلاش برای بهبود خدمات را لحظه ای متوقف نخواهیم کرد. افتخار ما در دایان افیلیت این است: مهمان سفره پر مهر هزاران خانواده ایرانی در جای جای کشورمان هستیم مفتخریم که شما نیز با عضویت در سیستم همکاری در فروش دایان به خانواده بزرگ ما بپیوندید.