کد: 140010155620917620

تخفیف ویژه seoedu برای خدمات سئو سایت

تولید محتوای رایگان هدیه ویژه به مشتریان

کد: 140010155620917620

https://bit.ly/3EPHkuk

، (اخبار رسمی): هنگامی که شما یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی می کنید مطمئنا هدفتان این است که بتوانید فروش محصولاتتان را افزایش دهید. اما چطور و چگونه؟!

"تولید محتوای رایگان هدیه ویژه به مشتریان"
تولید محتوای رایگان هدیه ویژه به مشتریان

  اینجاست که موضوع سئو و بهینه سازی آن اهمیت می یابد. اصول و بکارگیری تکنیک های سئو شرایط و مراحل خاصی دارد که یک متخصص سئو می تواند شما را در این امر راهنمایی کند.

 Seoedu یک شرکت خدمات سئو سایت معتبر در کشور می باشد. این شرکت خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی ها و فعالت های ارائه شده توسط این تیم آشنا کنیم.

خدمات سئو سایت در آکادمی seoedu

به طور کلی خدمات سئو سایت در آکادمی seoedu شامل موارد زیر می شود:

سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت وردپرس

سئو سایت در تبریز، مشهد، اصفهان، یزد و ...

تیم ما متشکل از افراد متخصص و کارآزموده می باشد از جمله خدمات ارائه شده توسط این شرکت عبارتند از:

1-  تحقیق کلمه کلیدی

یکی از کارهای مهم و اصولی که متخصص سئو باید انجام دهد تحقیق کلمه کلیدیست.

جستجوی کلید واژه و انتخاب آن به استراتژی متخصص سئو بستگی دارد. انتخاب کلید واژه مناسب، کاربران زیادی را به سمت وب سایت شما هدایت خواهد کرد.

تحقیق کلمه کلیدی، شناسایی رقبا، استفاده از ابزارهای کارآمد برای تحقیق کلمه کلیدی و... از جمله مواردیست که تیم ما برای شما انجام خواهند داد.

2-  کیورد تارگتینگ (هدف گذاری کلمه کلیدی)

در این قسمت ما برای شما مشخص می کنیم که کلمه کلیدی در کدام صفحه می تواند رتبه بگیرد. در واقع هدف جستجو از کیورد را مشخص می کنیم.

3-  تدوین استراتژی سایت

یک متخصص سئو باید بتواند با داشتن استراتژی، مسیر و هدف مشخصی را تعیین نماید همچنین بتواند با ایده های خلاقانه مخاطبان سایت را افزایش دهد.

 مجموعه ما ابتدا نیازهای شما را با توجه به برندتان مشخص کرده سپس با توجه به اهدافتان راهکارهای عملی را پیاده سازی می کند.

4-  انواع بک لینک

یکی از مباحث مهم در سئو لینک سازیست. گوگل به سایت هایی ارزش و اعتبار بیشتری می دهد که تعداد لینک های داخلی آن ها به سایت های معتبر بیشتر باشد.

 انواع مختلف بک لینک ها وجود دارند که تیم ما با بررسی آنها همچنین کیفیت و تعداد آن ها، جایگاه سایت تان را در رتبه های برتر گوگل قرار خواهد داد.

5-  رپورتاژ آگهی

یکی از راههای تبلیغات که بسیار موثر می باشد رپورتاژ می باشد. رپورتاژ متن سئو شده ایست که به صورت ناخودآگاه مخاطب را به سمت سایت شما جذب می کند.

مجموعه ما به شما توصیه می کند اگر به دنبال متن رپورتاژ باکیفیت و کارآمد هستید، برای تهیه آن ها به سایت های معتبر رجوع کنید چرا که برای نوشتن رپورتاژ آگهی نیازمند است دقت کافی به خرج داده شود.

6-  بهینه سازی سرعت سایت

یکی از دیگر مواردی که می تواند بر سئو سایت و همچنین جذب مخاطب تاثیر گذار باشد افزایش سرعت سایت است.

سایت هایی که تنها چند ثانیه و با سرعت بالا به طور کامل باز می شوند می تواند مخاطبان زیادی را جذب کرده و در نتیجه بر روی فروش محصولاتشان تاثیر گذار باشد.

راهکارهایی برای بهینه سازی سرعت سایت وجود دارد مانند: کاهش حجم تصاویر و ویدئو، به روز بودن و.... همه این راهکارها زمانی می توانند موثر واقع شوند که یک سئو کار حرفه ای با تمامی راهکارهای بهینه کردن سایت آشنا باشد و بتواند مسیر را به درستی هدایت کند.

7-  تولید محتوای سئو شده

تولید محتوای متنی به صورت انگیسی و فارسی از جمله خدماتیست که تیم تخصصی seoedu انجام می دهد. مقالات نوشته شده توسط کارشناسان محتوای این مجموعه نوشته می شود.

محتواهای نوشته شده طبق اصول      و آیین نگارشی نوشته شده اند و یونیک هستند.

یکی از خدمات ویژه ای که ما برای شما در نظر گرفته ایم تولید محتوای رایگان است که به عنوان هدیه به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

8-  افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت به این معناست که بتوانیم بازدید کنندگان بیشتری به طرف سایتمان حرکت دهیم. فاکتورهای مهمی برای ایجاد ترافیک بیشتر در سایت موثر هستند مانند: سرعت سایت، کلمه کلیدی، عنوان جذاب، سئو داخلی و..

seoedu با بررسی تمام نکات و فاکتورهای لازم برای ایجاد ترافیک بیشتر، بازدید کنندگان سایتتان را افزایش می دهد.

شما می توانید برای کاهش هزینه های سئو و بهینه سازی وبسایت خود از آموزش سئو آکادمی seoedu نیز استفاده نمایید تا بتوانید با یادگیری سئو خودتان سئو سایت را انجام داده و از هزینه های زیادی که بابت سئو پرداخت می شود جلوگیری نمایید.

 

Seoedu برای سئو سایت فروشگاهی چه خدماتی ارائه می دهد؟

تکنیک های سئو در سه دسته قرار می گیرند:1- سئو تکنیکال 2- سئو داخلی 3- سئو خارجی. سئو هر سایت ممکن است در هریک از سه دسته معرفی شده قرار گیرد که تدوین و استراتژی آن را یک متخصص سئو می تواند تعیین کند.

اگرشما یک سایت فروشگاهی دارید، سئو سایتتان را می توانید به یک شرکت معتبر بسپارید تا بتواند با مدیریت و استراتژی مناسب جایگاه تان را به رتبه های نخست گوگل برساند.

 برای افزایش فروش محصولاتتان و تغییر رتبه بندیان در گوگل می توانید برای مشاوره سئو با تیم ما تماس حاصل فرمایید.

 از جمله مزایای سئو سایت فروشگاهی عبارت است از:

علاوه بر اینکه اعتبار کسب و کارتان افزایش یافته باعث رضایت مندی مشتریان و جلب اعتماد آن ها می شود.

نیاز به پرداخت هزینه گزاف برای تبلیغات نیست.

میزان بازدید سایت تان افزایش می یابد.

موجب موفقیت شما در کسب و کار و افزایش درآمد می شود.

سخن آخر

Seoedu به شما این ضمانت را می دهد که با بکار گیری تمام تکنیک های سئو بتواند سایت شما را در رتبه 1 گوگل قرار دهد.

دوره های غیر حضوری seoedu عبارتند از:

دوره جامع سئو، آموزش لینک سازی خارجی، آموزش رپورتاژ آگهی، دوره آکادمی پلاس، افزایش سرعت سایت، آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی.

از جمله خدمات ارائه شده توسط این شرکت عبارتند از:

خدمات سئو سایت، سفارش رپورتاژ آگهی، سفارش تولید محتوا، خدمات طراحی سایت و مشاوره سئو.

جهت هرگونه سوال در مورد سئو و آموزش های مربوط به آن، هزینه مشاوره، دوره های غیرحضوری و... با ما تماس بگیرید.

تیم ما آماده ارائه انواع خدمات سئو به شما هموطنان گرامی می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

seoedu