اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010155621817529

درمان سرطان سینه با ساده ترین روش ممکن

کد: 140010155621817529

https://bit.ly/3JGstWL

، (اخبار رسمی): سرطان سینه یکی از بیماری های بدخیم شایع میان بانوان است که گاهی گریبان آن ها را گرفته و در زمانی مناسب خود را نمایان نمی‌کند و به این معناست که اغلب دیر متوجه این بیماری می‌شوند.

درمان سرطان سینه با ساده ترین روش
درمان سرطان سینه با ساده ترین روش ممکن

سرطان سینه یکی از بیماری های بدخیم شایع میان بانوان است که گاهی گریبان آن ها را گرفته و در زمانی مناسب خود را نمایان نمی‌کند و به این معناست که اغلب دیر متوجه این بیماری می‌شوند. در سال های اخیر تکنیک های بسیار جدیدی با پیشرفت علم برای درمان سرطان سینه از سوی پزشکان متخصص و فوق تخصص پستان  به کار گرفته می‌شود. امروزه لیستی از گزینه های درمانی وجود دارد که بسته به نوع شرایط و پیشرفت بیماری، بهترین روش درمان  انتخاب و بکار گرفته می‌شوند. اغلب افرادی که متوجه ابتلا به این بیماری شده اند، نگرانی های زیادی را تجربه کرده و می‌خواهند بدانند چه کار هایی باید انجام دهند و خطر مرگ در اثر این سرطان چقدر است؟ 

 

ماهیت سرطان سینه

این سرطان شایع در جامعه بانوان و حتی گاهی آقایان بسیار رواج یافته و با توجه به ریسک بالای این بیماری، شناخت روش های پیشگیری نیز می‌تواند بسیار موثر واقع شود. اغلب از هر پنج خانمی که برای چکاپ ها به مراکز مراجعه می‌کنند، یک خانم دچار سرطان سینه است که آمار نسبتا بالایی را رقم می‌زند و ناگفته نماند که میانگین سنی بانوان کشور ما، 10 سال زودتر از میانگین سن جهانی است.

 

علائم سرطان سینه

علائم بیماری سرطان سینه در همه افراد یکسان نیست و مرتبط با شرایط بدنی و ایمنی و بیماری های زمینه ای به تدریج بروز می‌کنند. گاهی در برخی افراد ممکن است هیچگونه علائمی نمایان نشود.

  • درد در ناحیه بافت سینه و غدد لنفاوی
  • برآمدگی در بافت یک یا هر دو سینه
  • التهاب در نواحی بافت سینه
  • ضخیم شدن پوست پستان
  • حالت تهوع و تب
  • سفت شدن سینه
  • ترشحات پستان
  • سرطان سینه چگونه تشخیص داده می‌شود؟ ابتدایی ترین معاینه ای که برای فرد صورت می‌گیرد، معاینه فیزیکی برای تشخیص درد یا توده در بافت پستان است. برای تشخیص دقیق تر و بررسی های بیشتر از انواع روش ماموگرافی، سونوگرافی و ... استفاده می‌کنند. خانم ها معمولا باید سالانه 2 بار از چکاپ ماموگرافی استفاده کنند تا در صورت وجود بیماری سرطان سینه، سریعا و بدون از دست دادن زمان اقدامات و پیگیری های لازم انجام شود. نمونه برداری از بافت سینه
    میزان کوچکی از بافت را با روش بیوپسی جهت بررسی های بیشتر برداشته و به آزمایشگاه های مجهز ارسال می‌شود. بعد از مشخیص شدن خوش خیم یا بد خیم بودن توده موجود، بهترین روش درمانی را انتخاب می‌کنند. درمان سرطان سینه
    اغلب بهترین جراح سعی دارد تا در روش جراحی، علاوه بر حذف بافت بدخیم و تومور، باقی نواحی بافت سینه را حفظ کند اما گاهی این کار صلاح فرد بیمار نبوده و بهتر است که بافت سینه به طور کامل تخلیه شود. اغلب در کنار روش جراحی، از شیمی درمانی و دارو های بسیار قوی نیز استفاده می‌کنند. شیمی درمانی عوارض زیادی برای بدن دارد اما به اندازه عوارض و تاثیر منفی یک سرطان برای بدن عمل نمی‌کند و استفاده از آن بسیار مهم است. امروزه روش های درمانی متعددی نظیر پرتودرمانی، هورمون درمانی، درمان با رادیکال ها و رادیکال مدیفیه و ... استفاده می‌شود. خطر مرگ با سرطان سینه چقدر است؟
    قابل ذکر است که بیماری های بدخیم سرطانی باید به موقع تشخیص داده شوند تا بتوان سریعا جلوی گسترش آن ها را گرفت. سرطان خصوصا در بافت سینه، بسیار به سرعت تکثیر شده و گسترش می‌یابد و بعد از سرطان ریه یکی از عاملین مرگ در بانوان است. بسیاری از خانم ها بسیار دیر برای درمان اقدام می‌کنند و در زمان مراجعه اظهار دارند که تصور داشتند، توده آن ها از نوع خوش خیم بوده و زمانی که درد شدید در ناحیه سینه احساس کرده اند، مشکوک شده و تصمیم به چکاپ و بررسی بیشتر گرفته اند. خانم ها باید بدانند زمانی که هر گونه علائمی را در بافت سینه مشاهده می‌کنند، قطعا این بیماری را یک الی دو سال با خود به همراه دارند که تازه خود را نمایان کرده است. اتخاب بهترین جراح سرطان خانم در تهران یکی از بزرگترین معضلاتی که شهر های بزرگ و شلوغ مانند تهران دارد، انتخاب بهترین متخصصان برای بیماری های احتمالی است. طبق مطالب ذکر شده در فوق دانستید که سرطان سینه یکی از بزرگترین مشکلات و نگرانی شایع میان بانوان است، بنابراین جهت انتخاب جراح دقت لازم را داشته باشید. خانم دکتر اعظم صلاتی فوق تخصص جراحی پستان، سرطان و زیبایی هستند. ایشان دارای سابقه و تجربه فراوان در این زمینه هستند و یکی از بهترین پزشکان حاضر در این حیطه درمانی می‌باشند. توجه داشته باشید که پزشک منتخب شما مشاوره انلاین داشته باشد تا برای مشکلات و مشاوره ها نیاز به تردد در ترافیک و شلوغی را نداشته باشید زیرا آلودگی هوا برای بیماران مبتلا به سرطان بسیار تاثیر مخرب و منفی به همراه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان