اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010185624616830

ویژگی های کلاس زبان خوب و استاندارد

کد: 140010185624616830

https://bit.ly/3zA2bkk

، تهران , (اخبار رسمی): کلاس های یک آموزشگاه زبان خوب دارای استانداردها و ویژگی هایی می باشد که می توانند کیفیت یادگیری زبان را برای زبان آموزان افزایش دهند.

ویژگی های کلاس زبان خوب و استاندارد - موسسه زبان ایران اروپ
موسسه ایران اروپایکی ازبزرگترین مراکزآموزش زبان درغرب تهران ارائه کننده دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی

زبان آموزان توسط تیم آموزشی موسسه دو بار در طول ترم مورد ارزیابی شفاهی قرار می گیرند تا میزان پیشرفتشان بررسی شده و در صورت نیاز به زبان آموزان راهنمایی و مشاوره داده می شود.

شاید برای شما پیش آمده باشد که قصد یادگیری زبان انگلیسی را داشته باشید اما با این حال نمی دانید که در کدام آموزشگاه زبان ثبت نام کرده و زبان را فرا بگیرید. موسسات زبان متعددی در شهرها و مراکز استانها وجود دارد اما آیا می توان گفت که همگی استاندارد و قابل اطمینان هستند؟ در مقالات گذشته که به همت تیم آموزشی موسسه زبان ایران اروپا به رشته تحریر درآمده کاملا توضیح داده شد که یک موسسه زبان خوب باید چه ویژگی و استانداردهایی را داشته باشد. در این مقاله قصد داریم معیارها، استانداردها و ویژگی های کلاس زبان خوب در یک آموزشگاه زبان را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید.

معیارها و استانداردهای کلاس زبان خوب:
کلاس های یک آموزشگاه زبان خوب دارای استانداردها و ویژگی هایی می باشد که می توانند کیفیت یادگیری زبان را برای زبان آموزان افزایش دهند. در ادامه به برخی از این ویژگی های کلاس زبان خوب اشاره می کنیم:

تاثیر معلم در یادگیری زبان انگلیسی:
این امر هرگز بر کسی پوشیده نیست که یک معلم خوب نقش بسزایی در فرایند یادگیری دارد. نحوه تدریس و استفاده از منابع مختلف جهت تسهیل یادگیری و ایجاد انگیزه در زبان آموزان همگی بستگی به معلم مربوطه دارد. علاوه بر این باید گفت که علاوه بر داشتن سطح زبانی بالا، یک معلم خوب باید یک راهنما و تسهیل کننده خوبی باشد. همچنین شناخت کافی از علایق و نکات شخصیتی دانشجویان یکی دیگر از فاکتورهایی است که یک استاد خوب داشته باشد. به عبارت دیگر می توان گفت که یک استاد خوب باید یک روان شناس خوب نیز باشد.

برنامه آموزشی کلاس زبان:
برنامه آموزشی کلاس زبان انگلیسی

از دیگر ویژگی های کلاس زبان خوب، هدفمند بودن و داشتن برنامه آموزشی مشخص است. به عبارت دیگر طبق یک برنامه مدون می بایست مشخص کرد که بعد از اتمام ترم مربوطه، زبان آموزان چه مطالب و نکاتی را باید فرا گرفته باشند. علاوه بر این در یک برنامه آموزشی استاندارد شیوه های ارزیابی مستمر زبان آموزان باید گنجانده شود تا بتوان از نقاط ضعف و قوت شان مطلع شد.

تیم آموزشی آموزشگاه زبان ایران اروپا با تنظیم و نگارش محتوای آموزشی اصولی و صحیح دقیقا اعلام می کند که دانشجویان در فلان سطح مربوطه باید بعد از اتمام ترم به آن دسته از مهارت های لازم منطبق بر سطح گذرانده شده برسند. علاوه بر این در کنار کتاب اصلی یا همان course book جزوات و کتابهای داستان برای هر ترم لحاظ شده و فعالیت های متنوع جانبی در این راستا در نظر گرفته شده تا زبان آموز بتواند از مطالب تدریس شده کتاب به راحتی و بطور طبیعی استفاده کند. همچنین باید به موارد فوق به روز بودن مطالب آموزشی را نیز افزود. کتب آموزشی هر چند سال یکبار مورد بازبینی قرار می گیرند و تنها دلیل این امر تسهیل نمودن یادگیری زبان است.

تجهیز کلاس به سیستم صمعی و بصری مدرن و به روز:
ویزگی های کلاس زبان خوب

از ملزومات یک کلاس استاندارد، داشتن سیستم صوتی و تصویری مناسب است تا زبان آموزان بتوانند ارتباط بیشتری با مطالب تدریس شده توسط استاد برقرار کنند. تاکید بر داشتن سیستم به روز تنها به این دلیل است که با کمترین میزان اتلاف وقت بتوان فایل صوتی و یا تصویری را پخش و اجرا نمود.

چیدمان و دکور مناسب:
کلاس های یک آموزشگاه خوب باید از دکور مناسب و شاد برخوردار باشد تا از لحاظ روانشناختی بتوان انرژی مثبتی را به زبان آموزان انتقال داد. استفاده از رنگ آمیزی مناسب، دارا بودن نور کافی، تهویه مناسب، سیستم سرمایشی و گرمایشی خوب، آکوستیک بودن درب کلاس جهت به حداقل رساندن ورود صدای بیرون همگی از ملزومات یک کلاس استاندارد می باشند. علاوه بر این نباید از چیدمان صندلی های کلاس طبق اصول آموزش غفلت کرد. باید استفاده از صندلی های چوبی سفت و سخت به حداقل ممکن رسیده و از صندلی های نرم و راحت تر استفاده نمود. با توجه به تصویر فوق استفاده از صندلی های مناسب با رنگ های متنوع می توان انتظار یک کلاس به مراتب پویاتری را داشت.

ایجاد ارتباط بین کلاس درس و زندگی روزمره:
ارتباط بین کلاس درس و زندگی روزمره

از جمله فاکتورها و ویژگی های کلاس زبان خوب و پویا و نیز تاثیرگذار باید به جنبه ارتباطی کلاس و میزان اثر بخشی آن در زندگی روزمره اشاره کرد. باید دانست که هدف از ارائه مطالب چیست و چگونه می توان از آنها در دنیای واقعی بهره برد. برای مثال فرض کنید که درس امروزتان درباره نحوه استفاده از زبان در رستوران است. بعد از تدریس مفاهیم مدرس باید فضایی شبیه فضای رستوران را ایجاد کند و شما را در آن محیط قرار دهد تا بطور طبیعی نیز بتوانید از الگوهای تدریس شده بهره ببرید. مثلا دانشجوی شماره 1 پیشخدمت یا همان waiter و دانشجوی شماره 2 سفارش دهنده است. فرض کنید در کتاب شما تنها نحوه سفارش دادن و گرفتن تدریس شده اما مدرس با ایجاد این محیط طبیعی یا همان Real life task این امکان را برای شما به ارمغان می آورد که چگونه نسبت به کیفیت پایین غذا اعتراض کنید و یا اگر از رفتار پیشخدمت ناراضی بودید چگونه اعتراض خود را به گوش مدیر رستوران برسانید و غیره….

متکی بودن کلاس زبان انگلیسی خوب بر فعالیت زبان آموزان:
در یک کلاس استاندارد شما باید از 80 درصد وقت جهت فعالیت و صحبت کردن بهره ببرید و استاد تنها از 20 درصد زمان آن هم جهت گرفتن اطلاعات از شما و تدریس مطالب استفاده کند. به عبارت بهتر شما باید بعد از اتمام کلاس خسته شوید.

ویژگی های کلاس زبان خوب | متکی بودن کلاس بر فعالیت زبان آموزان

ارزیابی پیشرفت و شناسایی نقاط ضعف زبان آموز:
یکی دیگر از ویژگی های کلاس زبان خوب این است که استادها در هر کلاس باید با ایجاد یک پروفایل یا بهتر است بگوییم پرونده نقاط مثبت و ضعف دانشجویان را یادداشت کرده تا بتواند هر چند جلسه یکبار طی یک صحبت کوتاه feedback و یا همان نقطه نظراتش را در اختیار دانشجویان قرار دهد. در موسسه زبان ایران اروپا اساتید نه تنها این امر را انجام داده بلکه در صورت وجود نقطه ضعف در سطح زبانی دانشجویان، آنها را به تیم پشتیبانی موسسه ارجاع داده تا با برگزاری کلاس های پشتیبانی ضعفشان برطرف گردد.

علاوه بر این زبان آموزان در بهترین موسسه زبان تهران توسط تیم آموزشی موسسه دو بار در طول ترم مورد ارزیابی شفاهی قرار می گیرند تا میزان پیشرفتشان بررسی شده و در صورت نیاز به زبان آموزان راهنمایی و مشاوره داده می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا

موسسه زبان ایران اروپا که در سال 1388 تاسیس شد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزش زبان در غرب تهران، ارائه کننده دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت است. استادان مجرب و با انگیزه، توجه خاص به سیستم و کیفیت آموزشی، امکانات و محیط آموزشی مناسب، رده های متفاوت سنی و ارائه مدارک رسمی در پایان دوره های خاص و کارکرد تخصصی و صرف بر روی زبان انگلیسی بر خلاف سایر رقبا را می توان از جمله فاکتورهایی برشمرد که موسسه بزرگ زبان ایران اروپا را از دیگر موسسات متمایز می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش